Moi minulla on kanssa ollut telian asiakaspalvelun kanssa ongelmia? Puhelimella ei aina pääse asiakaspalvelijalle odotusajat pitkät ja odottaminekin maksaa,sieltä saa huonoa asiakaspalvelua tyyliin maksaa tämä palvelu sinulle,sillä soitat 020 alkuiseen palvelunumeroon ja laskua tulee. Olin pitkään Soneran asiakas ja muutettuamme toiseen paikkaan ei Soneran/Telian palvelut toimineet siellä,siksi vaihto dnalle ja en uskonut heidän lupaustaan aluksi meillä ei hinnat sitten nouse? Ja kyllä hinta pysyi vakaana koko palvelun ajan tietysti maksoin palvelunumeroihin soitamisesta extraa mutta ei ollut tälläisia vaihteiluita kuten nyt telialla on 100-52 e välillä laskut on. Dna asiakaspalvelu soitti minulle jos heillä oli kamppanja loppumassa tai hinta uhkasi nousta sellaiselle tasolle he tekivät uuden sopimuksen.Telialla ei ole ilmaista asiakaspalvelua ja he mainostavat chattia ilmaiseksi ei se ole jos omalta koneelta teksaat chat palvelijan kanssa maksat netin käyttömaksun kuitenkin.Tänään taistelin chat asiakaspalvelijan kanssa juuri laskuista joiden hinta vaihtelee 100e-52e hän suuttui minulle. En tiedä pitääkö se ratakiskosta vääntää jos rautalangasta ei onnistu. Telian asiakaspalvelu ei osannut minulle sitä chatissa selittää sanoi tarkkaile laskuja? Mitä niistä tarkkailen en ole soittanut enää asiakaspalveluun koska sekin on palvenumero joka maksaa kuitenkin rahaa?? Puhelinliittymä on rajaton sekä puhelimen netti myös ja valokuidulla tulee netti kotiin. Kyllä Savolaisen Hannulle olisi nyt käyttöä oli Soneran laskutusjohtaja siihen vanhaan hyvään aikaan.
Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi