Laskujen loppusumma vaihtelee kuukausittain


Moi minulla on kanssa ollut telian asiakaspalvelun kanssa ongelmia? Puhelimella ei aina pääse asiakaspalvelijalle odotusajat pitkät ja odottaminekin maksaa,sieltä saa huonoa asiakaspalvelua tyyliin maksaa tämä palvelu sinulle,sillä soitat 020 alkuiseen palvelunumeroon ja laskua tulee. Olin pitkään Soneran asiakas ja muutettuamme toiseen paikkaan ei Soneran/Telian palvelut toimineet siellä,siksi vaihto dnalle ja en uskonut heidän lupaustaan aluksi meillä ei hinnat sitten nouse? Ja kyllä hinta pysyi vakaana koko palvelun ajan tietysti maksoin palvelunumeroihin soitamisesta extraa mutta ei ollut tälläisia vaihteiluita kuten nyt telialla on 100-52 e välillä laskut on. Dna asiakaspalvelu soitti minulle jos heillä oli kamppanja loppumassa tai hinta uhkasi nousta sellaiselle tasolle he tekivät uuden sopimuksen.Telialla ei ole ilmaista asiakaspalvelua ja he mainostavat chattia ilmaiseksi ei se ole jos omalta koneelta teksaat chat palvelijan kanssa maksat netin käyttömaksun kuitenkin.Tänään taistelin chat asiakaspalvelijan kanssa juuri laskuista joiden hinta vaihtelee 100e-52e hän suuttui minulle. En tiedä pitääkö se ratakiskosta vääntää jos rautalangasta ei onnistu. Telian asiakaspalvelu ei osannut minulle sitä chatissa selittää sanoi tarkkaile laskuja? Mitä niistä tarkkailen en ole soittanut enää asiakaspalveluun koska sekin on palvenumero joka maksaa kuitenkin rahaa?? Puhelinliittymä on rajaton sekä puhelimen netti myös ja valokuidulla tulee netti kotiin. Kyllä Savolaisen Hannulle olisi nyt käyttöä oli Soneran laskutusjohtaja siihen vanhaan hyvään aikaan.


 



Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


13 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Goyahkla@  kirjoitti:

Moi minulla on kanssa ollut telian asiakaspalvelun kanssa ongelmia? Puhelimella ei aina pääse asiakaspalvelijalle odotusajat pitkät ja odottaminekin maksaa,sieltä saa huonoa asiakaspalvelua tyyliin maksaa tämä palvelu sinulle,sillä soitat 020 alkuiseen palvelunumeroon ja laskua tulee. Olin pitkään Soneran asiakas ja muutettuamme toiseen paikkaan ei Soneran/Telian palvelut toimineet siellä,siksi vaihto dnalle ja en uskonut heidän lupaustaan aluksi meillä ei hinnat sitten nouse? Ja kyllä hinta pysyi vakaana koko palvelun ajan tietysti maksoin palvelunumeroihin soitamisesta extraa mutta ei ollut tälläisia vaihteiluita kuten nyt telialla on 100-52 e välillä laskut on. Dna asiakaspalvelu soitti minulle jos heillä oli kamppanja loppumassa tai hinta uhkasi nousta sellaiselle tasolle he tekivät uuden sopimuksen.Telialla ei ole ilmaista asiakaspalvelua ja he mainostavat chattia ilmaiseksi ei se ole jos omalta koneelta teksaat chat palvelijan kanssa maksat netin käyttömaksun kuitenkin.Tänään taistelin chat asiakaspalvelijan kanssa juuri laskuista joiden hinta vaihtelee 100e-52e hän suuttui minulle. En tiedä pitääkö se ratakiskosta vääntää jos rautalangasta ei onnistu. Telian asiakaspalvelu ei osannut minulle sitä chatissa selittää sanoi tarkkaile laskuja? Mitä niistä tarkkailen en ole soittanut enää asiakaspalveluun koska sekin on palvenumero joka maksaa kuitenkin rahaa?? Puhelinliittymä on rajaton sekä puhelimen netti myös ja valokuidulla tulee netti kotiin. Kyllä Savolaisen Hannulle olisi nyt käyttöä oli Soneran laskutusjohtaja siihen vanhaan hyvään aikaan.




Asiakaspalveluun soittaminen kustantaa liittymästä riippuen noin 7-9 senttiä minuutilta. Itse chat-palvelu ei maksa mitään, kuten ei myöskään esimerkiksi yhteydenotto Facebookin, Twitterin tai yhteydenottolomakkeen kautta. Täällä Yhteisön puolella en pääse asiakastietoihin käsiksi ja katsomaan tarkemmin laskujesi tilannetta. Laskuerittelystä kuitenkin ilmenee kaikki laskulla olevat tuotteet ja palvelut. Voit myös katsoa puheluerittelystä mahdollisten maksullisten puheluiden summat, soittoajat ja numerot. Näet kaikki laskut myös kirjautumalla Minun Teliaan. Laskullasi olevat veloitukset pystytään kyllä asiakaspalvelusta katsomaan ja selvittämään, joten kannattaisi olla vielä yhteydessä meihin, niin voimme selvittää syyn sille, miksi laskujen loppusumma vaihtelee kuukausittain. 


@Goyahkla@  kirjoitti:

@SaJoonas@  kirjoitti:

@Goyahkla@  kirjoitti:

Moi minulla on kanssa ollut telian asiakaspalvelun kanssa ongelmia? Puhelimella ei aina pääse asiakaspalvelijalle odotusajat pitkät ja odottaminekin maksaa,sieltä saa huonoa asiakaspalvelua tyyliin maksaa tämä palvelu sinulle,sillä soitat 020 alkuiseen palvelunumeroon ja laskua tulee. Olin pitkään Soneran asiakas ja muutettuamme toiseen paikkaan ei Soneran/Telian palvelut toimineet siellä,siksi vaihto dnalle ja en uskonut heidän lupaustaan aluksi meillä ei hinnat sitten nouse? Ja kyllä hinta pysyi vakaana koko palvelun ajan tietysti maksoin palvelunumeroihin soitamisesta extraa mutta ei ollut tälläisia vaihteiluita kuten nyt telialla on 100-52 e välillä laskut on. Dna asiakaspalvelu soitti minulle jos heillä oli kamppanja loppumassa tai hinta uhkasi nousta sellaiselle tasolle he tekivät uuden sopimuksen.Telialla ei ole ilmaista asiakaspalvelua ja he mainostavat chattia ilmaiseksi ei se ole jos omalta koneelta teksaat chat palvelijan kanssa maksat netin käyttömaksun kuitenkin.Tänään taistelin chat asiakaspalvelijan kanssa juuri laskuista joiden hinta vaihtelee 100e-52e hän suuttui minulle. En tiedä pitääkö se ratakiskosta vääntää jos rautalangasta ei onnistu. Telian asiakaspalvelu ei osannut minulle sitä chatissa selittää sanoi tarkkaile laskuja? Mitä niistä tarkkailen en ole soittanut enää asiakaspalveluun koska sekin on palvenumero joka maksaa kuitenkin rahaa?? Puhelinliittymä on rajaton sekä puhelimen netti myös ja valokuidulla tulee netti kotiin. Kyllä Savolaisen Hannulle olisi nyt käyttöä oli Soneran laskutusjohtaja siihen vanhaan hyvään aikaan.


Asiakaspalveluun soittaminen kustantaa liittymästä riippuen noin 7-9 senttiä minuutilta. Itse chat-palvelu ei maksa mitään, kuten ei myöskään esimerkiksi yhteydenotto Facebookin, Twitterin tai yhteydenottolomakkeen kautta. Täällä Yhteisön puolella en pääse asiakastietoihin käsiksi ja katsomaan tarkemmin laskujesi tilannetta. Laskuerittelystä kuitenkin ilmenee kaikki laskulla olevat tuotteet ja palvelut. Voit myös katsoa puheluerittelystä mahdollisten maksullisten puheluiden summat, soittoajat ja numerot. Näet kaikki laskut myös kirjautumalla Minun Teliaan. Laskullasi olevat veloitukset pystytään kyllä asiakaspalvelusta katsomaan ja selvittämään, joten kannattaisi olla vielä yhteydessä meihin, niin voimme selvittää syyn sille, miksi laskujen loppusumma vaihtelee kuukausittain. 


 


Laskin hinnat sain chatissa käymäni keskustelun hinnat laskuni hinta olisi 58,58e kk. Näin ei ole ollut vaan laskut ovat 92-70 e luokkaa. En ymmärrä jos virkailija antaa summan 58,58 miten olen voinut ylittää summan 33.99e kk??

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Goyahkla  kirjoitti:

 


Laskin hinnat sain chatissa käymäni keskustelun hinnat laskuni hinta olisi 58,58e kk. Näin ei ole ollut vaan laskut ovat 92-70 e luokkaa. En ymmärrä jos virkailija antaa summan 58,58 miten olen voinut ylittää summan 33.99e kk??




Mahdotonta sanoa tarkkaan mistä tuo ylimääräinen summa muodostuu näkemättä asiakastietojasi. Mutta tavallisimmin liittymien kuukausimaksujen lisäksi veloitetut eurot koostuvat juuri palvelunumeroista, eri yritysnumeroista, numerotiedusteluista,


sisältöpalvelutilauksista, palveluviesteistä.. Nykyään puhelinliittymän laskulle voi nimittäin tilata vaikka ja mitä! 


 


Kuten @SaJoonas yllä mainitsi, asiakaspalvelussa voimme kyllä nähdä tarkemmin laskusi sisällön, ja mieluusti autammekin sinua sen tulkinnassa 😁> Asiakassivuille kirjautumisen jälkeen voit tilata laskusta myös maksuttoman puheluerittelyn, jonka latauduttua näet yhä tarkemmin mistä laskusi koostuu. 


 


Jos tuntuu myös siltä, että et halua puhelinliittymälaskullesi päästä tekemään mitään ylimääräistä laskua, on siihen laitettavissa erilaisia palveluestoja. Nämäkin saa kytkettyä asiakassivujen kautta, ja siinä voimme myös opastaa chatin välityksellä. Mutta tosiaan nyt tärkein on selvittää mitä laskusi pitää sisällään 😁> 


@SannaMKoo@  kirjoitti:

@Goyahkla@  kirjoitti:

 

Laskin hinnat sain chatissa käymäni keskustelun hinnat laskuni hinta olisi 58,58e kk. Näin ei ole ollut vaan laskut ovat 92-70 e luokkaa. En ymmärrä jos virkailija antaa summan 58,58 miten olen voinut ylittää summan 33.99e kk??


Mahdotonta sanoa tarkkaan mistä tuo ylimääräinen summa muodostuu näkemättä asiakastietojasi. Mutta tavallisimmin liittymien kuukausimaksujen lisäksi veloitetut eurot koostuvat juuri palvelunumeroista, eri yritysnumeroista, numerotiedusteluista,

sisältöpalvelutilauksista, palveluviesteistä.. Nykyään puhelinliittymän laskulle voi nimittäin tilata vaikka ja mitä! 

 

Kuten @SaJoonas yllä mainitsi, asiakaspalvelussa voimme kyllä nähdä tarkemmin laskusi sisällön, ja mieluusti autammekin sinua sen tulkinnassa 😁> Asiakassivuille kirjautumisen jälkeen voit tilata laskusta myös maksuttoman puheluerittelyn, jonka latauduttua näet yhä tarkemmin mistä laskusi koostuu. 

 

Jos tuntuu myös siltä, että et halua puhelinliittymälaskullesi päästä tekemään mitään ylimääräistä laskua, on siihen laitettavissa erilaisia palveluestoja. Nämäkin saa kytkettyä asiakassivujen kautta, ja siinä voimme myös opastaa chatin välityksellä. Mutta tosiaan nyt tärkein on selvittää mitä laskusi pitää sisällään 😁> 


No asiakaspalveluun en soita koska se on maksullinen palvelu sanoi Jesse ja samaa sanoi Atte chatissä hintaero soittohinnoista oli ihan eri Sa Joonas kirjoitti ei ollut 0.7c min. Olen kyllä jättänyt soittopyynnön omien sivujen kautta,jotta saisi selvyyden miksi olen maksanut joka laskulla yli tuon 58,58.  Olen maksanut jokaisen laskun vielä viikkoa ennen eräpäivää, Otin muutaman laskun 23,07 2020 hinta oli 69,75e, 24.08 2020 70,77, 24,09 2020 78,99 eli hinta on nouseva koko ajan ei sitä 58,58 minkä summan sain chatissä. Tarkastin laskuista en ole soittanut muualle palvelunumeroon kuin telian asiakaspalveluun en tiedä miksi hinnat nousee minun kohdallani???

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Goyahkla@  kirjoitti:
No asiakaspalveluun en soita koska se on maksullinen palvelu sanoi Jesse ja samaa sanoi Atte chatissä hintaero soittohinnoista oli ihan eri Sa Joonas kirjoitti ei ollut 0.7c min. Olen kyllä jättänyt soittopyynnön omien sivujen kautta,jotta saisi selvyyden miksi olen maksanut joka laskulla yli tuon 58,58.  Olen maksanut jokaisen laskun vielä viikkoa ennen eräpäivää, Otin muutaman laskun 23,07 2020 hinta oli 69,75e, 24.08 2020 70,77, 24,09 2020 78,99 eli hinta on nouseva koko ajan ei sitä 58,58 minkä summan sain chatissä. Tarkastin laskuista en ole soittanut muualle palvelunumeroon kuin telian asiakaspalveluun en tiedä miksi hinnat nousee minun kohdallani???

Asiakaspalveluun soittaessa veloitetaan paikallisverkkomaksu/matkapuhelinmaksu ja sen riippuu liittymätyypistä, mutta tyypillisesti soitto kustantaa 7 tai 9 senttiä minuutilta, kuten viestissäni kirjoitin. Laskuerittelyssä näkyy kaikki mahdolliset lisämaksulliset puhelut tai palvelut, mutta täällä Yhteisön puolella emme erittelyä pääse näkemään, koska asiakastietoja ei voida käsitellä. Asiakastuesta löydät hyvän ohjeen, miten tulkitset saamaasi laskua.


@SaJoonas@  kirjoitti:

@Goyahkla@  kirjoitti:
No asiakaspalveluun en soita koska se on maksullinen palvelu sanoi Jesse ja samaa sanoi Atte chatissä hintaero soittohinnoista oli ihan eri Sa Joonas kirjoitti ei ollut 0.7c min. Olen kyllä jättänyt soittopyynnön omien sivujen kautta,jotta saisi selvyyden miksi olen maksanut joka laskulla yli tuon 58,58.  Olen maksanut jokaisen laskun vielä viikkoa ennen eräpäivää, Otin muutaman laskun 23,07 2020 hinta oli 69,75e, 24.08 2020 70,77, 24,09 2020 78,99 eli hinta on nouseva koko ajan ei sitä 58,58 minkä summan sain chatissä. Tarkastin laskuista en ole soittanut muualle palvelunumeroon kuin telian asiakaspalveluun en tiedä miksi hinnat nousee minun kohdallani???

Asiakaspalveluun soittaessa veloitetaan paikallisverkkomaksu/matkapuhelinmaksu ja sen riippuu liittymätyypistä, mutta tyypillisesti soitto kustantaa 7 tai 9 senttiä minuutilta, kuten viestissäni kirjoitin. Laskuerittelyssä näkyy kaikki mahdolliset lisämaksulliset puhelut tai palvelut, mutta täällä Yhteisön puolella emme erittelyä pääse näkemään, koska asiakastietoja ei voida käsitellä. Asiakastuesta löydät hyvän ohjeen, miten tulkitset saamaasi laskua.


No kävin kysymässä telia express asiakaspalvelusta miksi laskuni sahavaat se johtuu siitä,että soitan telian asiakaspalveluun 1.4 2021 soitto telian asiakaspalveluun maksoi 23,33e ja se siitä syystä,telia oli lähettänyt tilauksen toiselle puolelle kaupunkia??? Muistakaa kun soitatte telian asiakaspalveluun se alkaa laskuuttaa vaikka teille ei vastatakkaan heti kuuntelette musikkia ja ohjeita mitä kaikkea voi tehdä vaikka netti ei toimisikaan???

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Aika pitkän puhelun olet sitten aspaan tehnyt, jos ja kun on veloitus ollut tuon 23 euroa. Yhdeksällä sentillä se tekisi yli 200 minuuttia. Ethän ole soittanut Telia Helppiin, joka on reilusti kalliimpi numero eikä kyllä varsinaisesti asiakaspalvelu, vaan lisämaksullinen käytön opastuspalvelu.


@Purnipsi@  kirjoitti:

Aika pitkän puhelun olet sitten aspaan tehnyt, jos ja kun on veloitus ollut tuon 23 euroa. Yhdeksällä sentillä se tekisi yli 200 minuuttia. Ethän ole soittanut Telia Helppiin, joka on reilusti kalliimpi numero eikä kyllä varsinaisesti asiakaspalvelu, vaan lisämaksullinen käytön opastuspalvelu.


Ei ollut helpin soitto asiakaspalveluun ja tuo yhdeksän centtiä taitaa olla mainoskikka, Sillä Markuksen mukaan se oli 4e suunnileen joka oli siellä asiakaspalvelussa. Eli kun lisään 58,85+23,33= 82,18 vielä kun se asiakaspalvelu soittaisi minulle jolle jätin soittopyynnön voisin kysyä mistä nuo 97-92 e laskut on mudostunut?

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Goyahkla@  kirjoitti:


@Purnipsi@  kirjoitti:

Aika pitkän puhelun olet sitten aspaan tehnyt, jos ja kun on veloitus ollut tuon 23 euroa. Yhdeksällä sentillä se tekisi yli 200 minuuttia. Ethän ole soittanut Telia Helppiin, joka on reilusti kalliimpi numero eikä kyllä varsinaisesti asiakaspalvelu, vaan lisämaksullinen käytön opastuspalvelu.




Ei ollut helpin soitto asiakaspalveluun ja tuo yhdeksän centtiä taitaa olla mainoskikka, Sillä Markuksen mukaan se oli 4e suunnileen joka oli siellä asiakaspalvelussa. Eli kun lisään 58,85+23,33= 82,18 vielä kun se asiakaspalvelu soittaisi minulle jolle jätin soittopyynnön voisin kysyä mistä nuo 97-92 e laskut on mudostunut?


 




Onko tästä apua, jos katsot laskun sisältöä?


 


https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/mallilaskut


 


Laskussa mainitaan kaikki käyttömaksut erikseen. Siis ne, jotka menevät kiinteän kuukausihinnan ulkopuolelta  (palvelunumerot, lisäpaketit, palvelupuhelut/viestit yms... yritysnumerot). Jos sinulla on e-lasku käytössä, tai tuo uusi Kivra, tai myös Telian Omat sivut/sovellus, voit tarkastella laskua myös itse.


 


 


Kuten linkkaamiltani ohjesivulta, kohdasta matkapuhelinlasku, voidaan nähdä, on laskun lopussa vielä palveluerittely. Siinä on yksityiskohtaisesti eritelty, miten käyttömaksut ovat syntyneet.


 


Nyt vaikuttaa siltä, että jotain muuta veloistusta sinulla on kuin vain tuo matkapuhelinmaksu Telian aspaan soittelusta. Minäkin tuossa jokin aika juttelin noin tunnin pari Elisan aspassa eikä sieltä tullut kymmenien eurojen laskua, vaikka samanlainen yritysnumero sekin on.


@Purnipsi@  kirjoitti:

@Goyahkla@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:

Aika pitkän puhelun olet sitten aspaan tehnyt, jos ja kun on veloitus ollut tuon 23 euroa. Yhdeksällä sentillä se tekisi yli 200 minuuttia. Ethän ole soittanut Telia Helppiin, joka on reilusti kalliimpi numero eikä kyllä varsinaisesti asiakaspalvelu, vaan lisämaksullinen käytön opastuspalvelu.


Ei ollut helpin soitto asiakaspalveluun ja tuo yhdeksän centtiä taitaa olla mainoskikka, Sillä Markuksen mukaan se oli 4e suunnileen joka oli siellä asiakaspalvelussa. Eli kun lisään 58,85+23,33= 82,18 vielä kun se asiakaspalvelu soittaisi minulle jolle jätin soittopyynnön voisin kysyä mistä nuo 97-92 e laskut on mudostunut?

 


Onko tästä apua, jos katsot laskun sisältöä?

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/mallilaskut

 

Laskussa mainitaan kaikki käyttömaksut erikseen. Siis ne, jotka menevät kiinteän kuukausihinnan ulkopuolelta  (palvelunumerot, lisäpaketit, palvelupuhelut/viestit yms... yritysnumerot). Jos sinulla on e-lasku käytössä, tai tuo uusi Kivra, tai myös Telian Omat sivut/sovellus, voit tarkastella laskua myös itse.

 

 

Kuten linkkaamiltani ohjesivulta, kohdasta matkapuhelinlasku, voidaan nähdä, on laskun lopussa vielä palveluerittely. Siinä on yksityiskohtaisesti eritelty, miten käyttömaksut ovat syntyneet.

 

Nyt vaikuttaa siltä, että jotain muuta veloistusta sinulla on kuin vain tuo matkapuhelinmaksu Telian aspaan soittelusta. Minäkin tuossa jokin aika juttelin noin tunnin pari Elisan aspassa eikä sieltä tullut kymmenien eurojen laskua, vaikka samanlainen yritysnumero sekin on.


En voi uskoa miten nyky Telia kohtelee maksavia asiakkaita näin tylysti! Minulle annettiin chat palvelussa 1,2 2021 hinta mitä palveluni Telialla maksaa laajakaista+ muut hinta kk 58.85. Sain sanottua irti sopimuksen Dnalta ja liityin takaisin 16.11 2018 ensimmäinen lasku oli 11.08.2019 69,26e, toinen lasku 08.04 2019 oli 66,70,sitten koitti onnepäivä lasku olikin 13.05 2019 53,47 toinen perään 10.06.2019 54,74 no sitten taas alkoi tulla näitä yli 70 e laskuja enkä ollut tehnyt mitään muutoksia tai en tiennyt oliko Telialta tehty minun puolesta. Isoin summa minkä olen Telialle maksanut oli 10.02.2020 97,54. Niin kaikki laskuni olen maksanut noin 2 viikkoa ennen eräpäivää en olisi edes ajatellut aloittaa valittaa mistä johtuu näitten laskujen hinta hajonta? Kirjanpitäjäni sanoi laakaistalaskusi on, kuin haulikolla räiskitty on hajontaa aika lailla? Katso seuraava lasku onko se tuo mitä asiakaspalvelija sinelle chatissä kirjoitti 58,85 no ei ole laskun summa on 64,31 ja siitä on vähennetty helpsonin 22 e jonka Telia antoi anteeksi viallisen modeemin takia,siitä vuodatin 1 puhelun asiakaspalveluun ja 2 kertaa chatiin chat taisi antaa leffalippuja 3kpl Telian express palvelu taisi antaa alennuksen. En siis tiedä kenen,muiden laskuja olen Telialle maksanut mutta toivottavasti seuraava lasku olisi tuo 58,85 tai voisi se olla mieluiten pienempi olisi mukavaa maksaa,eikä tarvisi kirjoitella mitään.Pyydän kaikkia jos ei ole pakko soittaa telian asiakaspalveluun älkää soittako,sillä saataa yllätää tosi keljusti.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Jopas on outoa, toivon tosissaan, että tuolta ollaan sinuun yhteyksissä ja käydään selkeästi läpi, mistä laskut ovat muodostuneet. Itse en Teliaa edusta. Oletko laskuja maksaessasi käynyt erittelyn läpi? Erittelyssä kyllä kerrotaan, mistä lasku muodostuu.


 


Tiesithän, että laajakaistapalveluihin voi liittää esimerkiksi viihteen, kanavia, Spotifyn yms. muita palveluita. Lisäksi, jos on vikapalveluun yhteyksissä, niin voivat halutessasi tarjota myös Helppi-tukea, mutta ennen mitään maksullisuutta asia on oltava kummallakin osapuolella selvä.


 


Lisäksi, samalla laskulla voi olla monia eri muita liittymiä. Voi olla puhelinliittymä, mobiililaajakaista tai vaikkapa TV-palvelu, jos olet ne tilannut. Tällöin puhutaan yhteislaskusta.


 


Kirjanpitäjän kanssa varmaan voisitte myös käydä läpi, ainakin jos jokin vuositili/verotus/tms. on nyt pian ajankohtaista, mitä nuo laskut ovat pitäneet sisällään.


@Purnipsi@  kirjoitti:

Jopas on outoa, toivon tosissaan, että tuolta ollaan sinuun yhteyksissä ja käydään selkeästi läpi, mistä laskut ovat muodostuneet. Itse en Teliaa edusta. Oletko laskuja maksaessasi käynyt erittelyn läpi? Erittelyssä kyllä kerrotaan, mistä lasku muodostuu.

 

Tiesithän, että laajakaistapalveluihin voi liittää esimerkiksi viihteen, kanavia, Spotifyn yms. muita palveluita. Lisäksi, jos on vikapalveluun yhteyksissä, niin voivat halutessasi tarjota myös Helppi-tukea, mutta ennen mitään maksullisuutta asia on oltava kummallakin osapuolella selvä.

 

Lisäksi, samalla laskulla voi olla monia eri muita liittymiä. Voi olla puhelinliittymä, mobiililaajakaista tai vaikkapa TV-palvelu, jos olet ne tilannut. Tällöin puhutaan yhteislaskusta.

 

Kirjanpitäjän kanssa varmaan voisitte myös käydä läpi, ainakin jos jokin vuositili/verotus/tms. on nyt pian ajankohtaista, mitä nuo laskut ovat pitäneet sisällään.


No ei  se outoa ole kun Telia on kyseessä? Dnalia oli aina sama hinta  ei tullut ylläriä kk hinnoissa ja mikä parasta asiakaspalvelu oli maksuton.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Itse olen ollut noin 20 vuotta Telian asiakas, eikä kertaakaan lasku ole ollut yllättävä tai sattumanvarainen. Eikä myöskään aspa ole ollut maksullista, ainakaan tietämättäni. Joskus meni jokin toimenpidemaksu tyyliin liittymän avaamisesta uudessa kohteessa.

Vastaa