Laskun avaaminen


On se kumma kun sanottiin että mikään ei muutu mutta miten saan laskuni auki ja muut tiedot kun pitää johonkin tsättiin rekisteröityä ja silloinkaan ei löydy mitään.. Taitaa alkaa Elisa kutsuu

Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Pekoni63!


Missäs olet yrittänyt laskun avaamista? Omilla Sivuilla eli Telian sivuilla vaaditaan se Telia Tunnus (entinen Sonera Tunnus), jotta voidaan omia laskuja tarkastella.


Nyt siellä kun klikkaat kohtaa missä on "ukkelin" kuva niin avautuu näkymä josta löytyy Laskut ja viestit. Sitten klikkaat sitä ja oikealta hakasesta valitse Laskut. Sitten klikkaat laskua jonka haluat avata ja siitä PDF, jolloin laskun voi ladata laitteelle jota käytät.

Minä kun menen omiin laskuihin, ei näy kun valkoista ruutua. Tämä alkoi, kun sivut muuttui Teliaksi.


@leefa kirjoitti:

Minä kun menen omiin laskuihin, ei näy kun valkoista ruutua. Tämä alkoi, kun sivut muuttui Teliaksi.




Hei,
tästä olikin sun kanssa jo keskusteltu aikaisemmin tässä ketjussa. Tämä IE 11 -selaista koskeva häiriö on tosiaan selvityksessä.

Ja lämpimästi tervetuloa Telia yhteisöön @leefa!

Ihan Omilla sivuilla olen tunnksilla yrittänyt katsoa laskujani! Samalla tavalla Sonera aikana. Häikkä alkoi, kun muuttui Teliaksi. 


 


Edit RaMaria: Lainaukset pois.

Vastaa