Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65038
Kirjoituksia 176741

Laskut maksattu kahteen kertaan



Highlighted

Laskut maksattu kahteen kertaan

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

Laskut maksattu kahteen kertaan

1/7

Hei,

Minne voin soittaa / laittaa viestiä, kun teiltä ei ole kukaan ollut yhteydessä ko.aiheen tiimoilta.

Toki haluamme tuplasuoritukset takaisin /hyvitys seuraavissa laskuissa.

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus

Vastaa
0 tykkäystä
6 vastausta
Highlighted

Konkari
Viestejä 711 kpl

2/7

Jos olet maksanut laskun kahteen kertaan, ylimääräinen suoritus huomioidaan automaattisesti seuraavalla laskulla.

 

Ainoastaan silloin, jos maksusta puuttuu viitenumero tai se meni väärin, tarvitsee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

Vastaa
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

3/7

Hei,

Ko.tapahtunut jo kahteen kertaan, eikä mitään hyvitystä ole tullut.

Haluaisin rahat takaisin, koska toinen maksaja on sen taas ko.kulun minulle velkaa.

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 466 kpl

4/7

@TeanMobiili  kirjoitti:

Hei,

Ko.tapahtunut jo kahteen kertaan, eikä mitään hyvitystä ole tullut.

Haluaisin rahat takaisin, koska toinen maksaja on sen taas ko.kulun minulle velkaa.

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus


Komppaan @irritus aiempaa viestiä siinä, että jos esimerkiksi puhelinliittymälasku on maksettu kahteen kertaan, ylisuoritus menee automaattisesti seuraavaan puhelinliittymän laskuun hyvityksenä liikasuorituksesta (tästä on maininta myös laskuerittelyssä).  Vastaavasti, jos on laajakaista/TV-palveluiden laskusta kyse, niin kaava on sama. Kuitenkaan esimerkiksi puhelinliittymälaskun liikasuoritus ei lähtökohtaisesti mene laajakaista/TV-palveluiden laskulle hyvityksenä, sillä nämä ovat eri laskutusjärjestelmissä. Jos käytössäsi on Yhteislasku, liikasuoritus menee seuraavalle yhteislaskulle hyvityksenä.

Tästä poikkeuksena on Telia Rahoituksen laskut, jossa liikasuoritus vähennetään kokonaisluoton määrästä ja seuraavan kuukauden lasku on normaalin suuruinen. Jos liikasuoritus ei ole mennyt seuraavaan laskuun hyvityksenä kuten pitäisi, kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä niin katsotaan sieltä tarkemmin asia kuntoon. Asiakaspalvelumme yhteydenottokanavat löydät kootusti verkkosivuiltamme.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

5/7

Ok, kotain olla sinne yhteydessä.

Ajattelin jos teillä olisi ollut suora numero ja sähköposti laskutuksen?

Kiitos

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus viestistä

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 466 kpl

6/7

@TeanMobiili  kirjoitti:

Ok, kotain olla sinne yhteydessä.

Ajattelin jos teillä olisi ollut suora numero ja sähköposti laskutuksen?

Kiitos

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus viestistä


Asiakaspalvelustamme hoidetaan myös tällaisia laskutusasioita 🙂 Asiakaspalvelumme numero on 020690400 ja sähköpostin on korvannut meillä yhteydenottolomake

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

7/7

@TeanMobiili  kirjoitti:

Hei,

Minne voin soittaa / laittaa viestiä, kun teiltä ei ole kukaan ollut yhteydessä ko.aiheen tiimoilta.

Toki haluamme tuplasuoritukset takaisin /hyvitys seuraavissa laskuissa.

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus


Edit JoonasLam: poistettu yksilöintitieto viestistä

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.