Laskutus jatkuu irtisanomisesta huolimatta

  • 26 November 2020
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

On se jo kumma kun laskuja vain tulee koko ajan Telialta vaikka olen jo siinä kaksi kuukautta sitten irtisanonut kaikki palveluni. Ja sitten kun yrittää soittaa niin ei vastausta, kaikki asiakaspalvelijat kiinni. Odotin 15 minuuttia ei vastausta. Yritin myös chattailla mutta sekin oli jo täynnä. Saisin oman asiani hoitaa mutta ei. Laitoin myös yhteydenotto pyynnön saa nähdä tuleeko sieltäkään vastausta. Kyllä pistää vihaksi, tyhjästä yrittävät rahastaa.


 


Edit MinnaLN: muokattu otsikkoa hieman kuvaavammaksi.


1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Meillä on käytössä jälkikäteislaskutus, jonka vuoksi saat irtisanomispäivän jälkeen vielä 1-2 laskua riippuen palvelun laskutusjaksosta ja sen irtisanomispäivästä. Irtisanomisaika on myös hyvä huomioida laskutuksen suhteen. Jos kirjaudut Minun Teliaan, näet sieltä voimassa olevat palvelusi. Mikäli siellä on jokin palvelu vielä voimassa, jonka olisi pitänyt jo irtisanoutua, asiakaspalvelumme voi korjata tilanteen ja yhteydenottopyynnön olitkin meille jo jättänyt. Jos palvelut on kuitenkin irtisanottu pyyntösi mukaan, kannattaa tarkistaa laskulta laskutusjakso, että onko vielä ajalta, jolloin sopimus on ollut voimassa. Asiakaspalvelumme auttaa tässä tarvittaessa ja hetkellisestä ruuhkapiikistä huolimatta vastaamme chatissa ja Facebookin yksityisviesteissä 24/7 kellon ympäri. 

Vastaa