Lauantaina kolmannen kerran istunut chatin ääressä ja aikaa mennyt kolmisen tuntia roikkunut lisäksi ja todella ….piipussa
Normaali lasku tuli ja lisäksi täysin ylläti ylimääräinen jossa laskutettiin kk maksuja uudestaan helmikuun osalta?? Tätä selvitty ja Telian Chatin kautta : ensimmäinen ei edes saanut laskuja auki ja pyysi että menisin itse katsomaan - miten? Poistamalla chatista ja jonottamaan uudelleen. Kaksi hlöä todennut että laskutuksen virhe ja että tiedonanto laskutukseen olisi kirjattu ja tietoa ei edelleenkään ole korjattu !! Ottaisiko joku vihdoin yhteyttä - oikeesti!!
Näistä kolmesta viimeinen asiakaspalvelija sentään sai uusittua sopimuksen, kaksi edellistä ei vaivautunut töitä tehdä.
Puhelimitse jonotin myös, mutta ei huvita maksaa ylimääräisiä.
Mitäs ny?
T. Epätoivoinen
Edit SannaMKoo: siirretty toiseen keskusteluosioon ja otsikkoa hieman tarkennettu