Laskutusongelma ei selviä: kuukausimaksuja laskutettu toistamiseen

  • 15 March 2022
  • 3 kommenttia
  • 13 katselukertaa

Lauantaina kolmannen kerran istunut chatin ääressä ja aikaa mennyt kolmisen tuntia   roikkunut lisäksi ja todella ….piipussa


Normaali lasku tuli ja lisäksi täysin ylläti ylimääräinen jossa laskutettiin kk maksuja uudestaan helmikuun osalta?? Tätä selvitty ja Telian Chatin kautta : ensimmäinen ei edes saanut laskuja auki ja pyysi että menisin itse katsomaan - miten? Poistamalla chatista ja jonottamaan uudelleen. Kaksi hlöä todennut että laskutuksen virhe ja että tiedonanto laskutukseen olisi kirjattu ja tietoa ei edelleenkään ole korjattu !! Ottaisiko joku vihdoin yhteyttä - oikeesti!! 


Näistä kolmesta viimeinen asiakaspalvelija sentään sai uusittua sopimuksen, kaksi edellistä ei vaivautunut töitä tehdä. 
Puhelimitse jonotin myös, mutta ei huvita maksaa ylimääräisiä. 
Mitäs ny?


T. Epätoivoinen


 


Edit SannaMKoo: siirretty toiseen keskusteluosioon ja otsikkoa hieman tarkennettu


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Heippa @Wilma2019 ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan! 


 


Harmi kuulla että laskutuksen osalta on ollut epäselvyyksiä. On todella harvinaista, että kuukausilaskuja veloitettaisiin uudelleen. Laskutus on meillä aina jälkikäteen, eli periaatteessa nyt tullut lasku voi hyvinkin olla veloitus helmikuulta. Näet laskuilta aina laskutusvälin mitä ajankohtaa se koskee, ja tietysti asia tulee meidän selvittää jos siellä on päällekkäisyyksiä useammalla laskulla.


 


Kerroit että asiakaspalvelija on tehnyt asiasta ilmoituksen laskutukseen. Näissä selvityksissä on tällä hetkellä jonoa, eli jos lauantaina tästä on laitettu selvityspyyntö eteenpäin, niin uskoisin ettei asiaa ole vielä ennätetty laskutuksessa korjaamaan. Tarkkaa käsittelyaikaa en suorilteen tiedä, mutta sanoisin että voi hyvinkin mennä loppuviikkoon tai ensi viikon puolelle. Oliko asiakaspalvelijan kanssa puhetta että ollaanko sinuun päin vielä yhteydessä kun asia ratkeaa, vai että jäät odottelemaan nyt sitä että lasku on korjaantunut? 


 


Jos eräpäivä alkaa lähestymään ja korjausta ei ole tehty, niin suosittelen vielä laittamaan meille chatin kautta viestiä. Paikalla olemme vuorokauden ympäri, eli jos tuntuu että siellä on kovasti jonoa, niin kannattaa kokeilla myöhemmin vielä uudelleen. Asia saadaan varmasti ratkaistuksi asiakaspalvelun kautta! 


 


 


 

Heips. 
kyse että normaali lasku 

laskutuskausi 26.01 - 25.02

jonka kk -maksut ok kahdelle hlölle

Eräpv 17.3

 

sitten tuli ylläri

laskutuskausi 02.02 01.03 

jossa kk maksut uudestaan kohdistuen helmikuulle. Eräpv 21.3

 

7.3 ensimmäinen pitkä chat istunto 

pyysin uutta sopimusta ,

luvattiin s-p. Eip kilahtanut. 
Ei nähnyt laskua jota reklamoin siellä päässä? 
8.3 kakkos chat

pitkä kirjoitus reklamaation kera

-ilmoitti että työpyyntö on tehty ja hyvitys viety eteenpäin

- ilmoitti 1-3vrk kirjauksissa laskun osalta

- ei kilahtanut s-p

12.3 kolmas chat

- klo 9.49 laittoi että laskulle tehty hyvitykset

- uusi liittymäpaketit kahdelle, ko:sta tuli heti varmistukset ja sähköpostit eli ne onnistuivat

- sanoi laittavansa tänään s-p sillä ei laskutuksessa lauantaina ole ketään että saadaan asia kuntoon viimein 

- lasku ei ole poistunut

- Chatti koko ajan ruuhkainen 

Pitääkö vielä olla about tunnin jonossa eli kohta mennyt työpäivä tätä menoa

Olen siis roikkunut myös puhelimitse teille josta yhdistettiin laskujonoon ja lopulta en jaksanut olla hollilla 

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Wilma2019  kirjoitti:

...


12.3 kolmas chat


- klo 9.49 laittoi että laskulle tehty hyvitykset


- uusi liittymäpaketit kahdelle, ko:sta tuli heti varmistukset ja sähköpostit eli ne onnistuivat


- sanoi laittavansa tänään s-p sillä ei laskutuksessa lauantaina ole ketään että saadaan asia kuntoon viimein 


- lasku ei ole poistunut


- Chatti koko ajan ruuhkainen 


Pitääkö vielä olla about tunnin jonossa eli kohta mennyt työpäivä tätä menoa


Olen siis roikkunut myös puhelimitse teille josta yhdistettiin laskujonoon ja lopulta en jaksanut olla hollilla 


 




Kyllä noiden päivämäärien perusteella palvelut ovat laskuttaneet päällekkäin, jos kumpikin lasku tosiaan vielä koskee samoja liittymiä. Noin ei pitäisi missään tilanteessa tietenkään tapahtua. Ainoa mitä tulee mieleen on että jos palvelut ovat jostain syystä avattu tai tilattu uudelleen, ja laskutus tällöin mennyt jostain syystä sekaisin. Mutta oli taustasyy mikä tahansa, on tuo tietenkin saatava korjatuksi!


 


Näin arkisin tosiaan laskutus on paikalla, ja sinne voidaan tarvittaessa myös chat siirtää jos olet yhteydessä sen kautta. Täällä Yhteisössä voimme auttaa vain yleisissä asioissa siihen asti, kunnes asiakastietoja on päästävä katsomaan. Asiakastietoja tai muita yksilöiviä tietoja emme siis käsittele.


 


Ymmärrän täysin turhautumisesi asian selvittämisessä. Vaikka asiaa ei sillä hetkellä saataisikaan ratkaistuksi, olisi tärkeää ettei sinun tarvitse lähteä enää toistamiseen asian perään kyselemään ja se hoidettaisiin sovitulla tavalla kuntoon. Jos olet vielä asiakaspalveluumme yhteydessä esimerkiksi chatin kautta, näemme myös keiden kanssa olet asiaa aikaisemmin pyrkinyt hoitamaan, ja tarvittaessa voimme ohjata sinne suunnalle palautetta jos se on jäänyt jotenkin kesken tai puolitiehen.


 


Voit myös Minun Teliaan kirjautumisen jälkeen täyttää meille yhteydenottopyynnön. Näin sinun ei tarvitse erikseen jonottaa chatissa, vaan yhteydenottopyynnön tultua käsittelyvuoroon tarkistamme missä tuo laskuasia etenee, ja tarvittaessa olemme sinuun päin yhteydessä.

Vastaa