Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kustaa1967
Konkari
  • 357 custom-general.kudos
  • 837 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Laskutustavan muutos

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka,

 

Tein muutama päivä sitten nettipankissani e-laskutilauksen Telian puhelinliittymäni laskusta. Toki vie aikansa ennenkuin pankki saa viestittyä Telialle asiasta.

 

Oikeastaan kysymykseni kuuluukin , että näkyykö laskutustavan muutos Omilla sivuillani kohdassa , missä nyt on vielä laskutustietoina sähköpostiosoite vai missä?

6 vastausta
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 854 custom-general.kudos
  • 1237 custom-general.replies
  • 80 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kustaa1967 kirjoitti:

Moikka,

 

Tein muutama päivä sitten nettipankissani e-laskutilauksen Telian puhelinliittymäni laskusta. Toki vie aikansa ennenkuin pankki saa viestittyä Telialle asiasta.

 

Oikeastaan kysymykseni kuuluukin , että näkyykö laskutustavan muutos Omilla sivuillani kohdassa , missä nyt on vielä laskutustietoina sähköpostiosoite vai missä?


Moikka! Kyllä, se näkyy juurikin siellä, laskutustavan kohdalla missä esim. itsellä näkyy tällä hetkellä sähköposti. Sinne tulee teksti e-lasku kun laskutustapa on vaihtunut. Jonkin aikaa siinä menee ennenkuin laskutustapa vaihtuu ja tieto päivittyy, mutta varmasti tulossa on!

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
kustaa1967
Konkari
  • 357 custom-general.kudos
  • 837 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Merja_J kirjoitti:

@kustaa1967 kirjoitti:

Moikka,

 

Tein muutama päivä sitten nettipankissani e-laskutilauksen Telian puhelinliittymäni laskusta. Toki vie aikansa ennenkuin pankki saa viestittyä Telialle asiasta.

 

Oikeastaan kysymykseni kuuluukin , että näkyykö laskutustavan muutos Omilla sivuillani kohdassa , missä nyt on vielä laskutustietoina sähköpostiosoite vai missä?


Moikka! Kyllä, se näkyy juurikin siellä, laskutustavan kohdalla missä esim. itsellä näkyy tällä hetkellä sähköposti. Sinne tulee teksti e-lasku kun laskutustapa on vaihtunut. Jonkin aikaa siinä menee ennenkuin laskutustapa vaihtuu ja tieto päivittyy, mutta varmasti tulossa on!


Ja homma hoidettu pankin osalta. Omissa tiedoissani näkyy nyt laskutusosoitteena oikea e-laskuosoite.  Nyt vain katsellaan , että tuleeko se Telian seuraava lasku ko. osoitteeseen , no eiköhän. Hymiö Onnellinen

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1824 custom-general.kudos
  • 2301 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Silloin kaikki on kunnossa @kustaa1967 Hymiö Onnellinen

 

Telia - matkapuhelinliittymä on e-laskuna

 

 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
kustaa1967
Konkari
  • 357 custom-general.kudos
  • 837 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jep jep.  Hymiö Onnellinen

 

Jos tulevaisuudessa hankin vielä esim. Telian mobiililaajakaistaliittymän , niin mitäköhän minun pitää tehdä , että sekin laskutetaan samalla laskulla? Selailin ohjeita ja jäin sellaiseen käsitykseen , että minun pitää uusi liittymä itse liittää samalle laskulle. Olenko oikeassa??

tilasto
Kunniajäsen
  • 1084 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kustaa1967 kirjoitti:

Jep jep.  Hymiö Onnellinen

 

Jos tulevaisuudessa hankin vielä esim. Telian mobiililaajakaistaliittymän , niin mitäköhän minun pitää tehdä , että sekin laskutetaan samalla laskulla? Selailin ohjeita ja jäin sellaiseen käsitykseen , että minun pitää uusi liittymä itse liittää samalle laskulle. Olenko oikeassa??


Jos netistä tilaa niin tilauksessa on muistaakseni vaihtoehto "olen jo Telian asiakas ja haluan pitää nykyisen laskutustavan". Näin oli ainakin kun puhelinliittymän tilasin.. Puhelimessa asioidessa tai myymälässä kannattaa toki mainita että haluaa samalle laskulle eli yhteislasku.

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

kustaa1967
Konkari
  • 357 custom-general.kudos
  • 837 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@tilasto kirjoitti:
Jos netistä tilaa niin tilauksessa on muistaakseni vaihtoehto "olen jo Telian asiakas ja haluan pitää nykyisen laskutustavan". Näin oli ainakin kun puhelinliittymän tilasin.. Puhelimessa asioidessa tai myymälässä kannattaa toki mainita että haluaa samalle laskulle eli yhteislasku.

Asia selvä. Netistä minä aina tilailen , kun puhelimessa sovitussa voi aina unohtua mitä tuli sovittua. No tähän palataan sitten varmaan ensi vuonna , sillä juuri nyt ei tarvetta ole.

Tämän osion uusimmat keskustelut