Liian pieni teksti laskuissa.


Eikö laskussa olevaa IBAN: nroa voi laittaa isommaksi. Vanhemmilla ihmisillä on vaikeaa laskusta lukea ja kirjoittaa sitä laskussa määrättyyn paikkaa. Kun kuitenkin laskuun jää melkein puolisivua tyhjäksi. Eikä siihen mene isoa tilaa jos fonttia isontaa. Terv, Jeikak


4 kommenttia

Kiitos palautteesta, pistetäänpäs toivetta tästä eteenpäin. :) 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@RaMaria kirjoitti:

Kiitos palautteesta, pistetäänpäs toivetta tästä eteenpäin. :) 




Eikä tuo nuoremmallekkaan ole helppoa luettavaa. Mielestäni väärä paikka säästää mustetta. ;)


@Purnipsi kirjoitti:


@RaMaria kirjoitti:

Kiitos palautteesta, pistetäänpäs toivetta tästä eteenpäin. :) 




Eikä tuo nuoremmallekkaan ole helppoa luettavaa. Mielestäni väärä paikka säästää mustetta. ;)




Paperilaskustako vai mistä tässä puhutaan ?


Sähköpostilaskussa se on ainakin tietokoneella ihan isolla, sekä saatetekstissä, että itse laskussa, verkkopankki muistaa tilinumerot ja virtuaaliviivakoodissakin se siirtyy, jos sitä käyttää, joten en ainakaan itse joudu sitä edes mihinkään kirjoittamaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@PasiS kirjoitti:


@Purnipsi kirjoitti:


@RaMaria kirjoitti:

Kiitos palautteesta, pistetäänpäs toivetta tästä eteenpäin. :) 




Eikä tuo nuoremmallekkaan ole helppoa luettavaa. Mielestäni väärä paikka säästää mustetta. ;)




Paperilaskustako vai mistä tässä puhutaan ?


Sähköpostilaskussa se on ainakin tietokoneella ihan isolla, sekä saatetekstissä, että itse laskussa, verkkopankki muistaa tilinumerot ja virtuaaliviivakoodissakin se siirtyy, jos sitä käyttää, joten en ainakaan itse joudu sitä edes mihinkään kirjoittamaan.




Paperilaskusta, siitä hyvinkin. Jokin liittymä (ei minun) lasku tulee paperisena ja sen maksaminen hieman haasteellista.

Vastaa