Liittymän pakkomyynti

  • 7 November 2016
  • 4 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Minulle soitti kaksi kertaa Soneran palvelu numerosta myyjä ja sanoi että minun kannattaa vaihtaa nettiliittymä, koska se on määräaikainen ja loppuu ensi kuussa.


Olin liikenteessä molemmilla kerroilla joten sovimme uuden soittoajan n.viikon päähän. Ajattelin että


minä sillä aikaa tarkistan omilta sivuilta määräaikaisuuden koska minusta tuntui että minähän vasta


solmin uuden liittymän, ja sieltähän selvisi että liittymäni menee vanhaksi vasta 12/2017


Aika outoa että asiakas palvelussa ei oteta selvää milloinka asiakkaan sopimus menee vanhaksi.

Edit RaMaria: korjattu otsikkoa


4 kommenttia

Ei määräaikaiset liittymät mihinkään lopu vaan muuttuvat toistaiseksi voimassa oleviksi määräajan päättyessä. Ei kai tässä ollut minkään tarjousajan loppumisesta kysymys ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@PasiS kirjoitti:

Ei määräaikaiset liittymät mihinkään lopu vaan muuttuvat toistaiseksi voimassa oleviksi määräajan päättyessä. Ei kai tässä ollut minkään tarjousajan loppumisesta kysymys ?




Epäilen miksi soittivat asiakaspalvelusta on se, että tarjoavat edullisemman hinnan määräaikaisella sopimuksella kuin se, että jatkuu toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella missä on normaali kk-hinta :smileyvery-happy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Sekunti kirjoitti:


@PasiS kirjoitti:

Ei määräaikaiset liittymät mihinkään lopu vaan muuttuvat toistaiseksi voimassa oleviksi määräajan päättyessä. Ei kai tässä ollut minkään tarjousajan loppumisesta kysymys ?




Epäilen miksi soittivat asiakaspalvelusta on se, että tarjoavat edullisemman hinnan määräaikaisella sopimuksella kuin se, että jatkuu toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella missä on normaali kk-hinta :smileyvery-happy:




Olikohan aspa, ettei jokin telemarkkinointifirma? Niiden toiminta on toisinaan ollut sangen erikoista...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Purnipsi kirjoitti:


@Sekunti kirjoitti:


@PasiS kirjoitti:

Ei määräaikaiset liittymät mihinkään lopu vaan muuttuvat toistaiseksi voimassa oleviksi määräajan päättyessä. Ei kai tässä ollut minkään tarjousajan loppumisesta kysymys ?




Epäilen miksi soittivat asiakaspalvelusta on se, että tarjoavat edullisemman hinnan määräaikaisella sopimuksella kuin se, että jatkuu toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella missä on normaali kk-hinta :smileyvery-happy:




Olikohan aspa, ettei jokin telemarkkinointifirma? Niiden toiminta on toisinaan ollut sangen erikoista...




Soneran asiakaspalvelu soittaa aina numerosta 


0200 1 7000 :)

Vastaa