Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63812
Kirjoituksia 173790

Liittymän pakkomyynti

Highlighted

Liittymän pakkomyynti

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Liittymän pakkomyynti

1/5

Minulle soitti kaksi kertaa Soneran palvelu numerosta myyjä ja sanoi että minun kannattaa vaihtaa nettiliittymä, koska se on määräaikainen ja loppuu ensi kuussa.

Olin liikenteessä molemmilla kerroilla joten sovimme uuden soittoajan n.viikon päähän. Ajattelin että

minä sillä aikaa tarkistan omilta sivuilta määräaikaisuuden koska minusta tuntui että minähän vasta

solmin uuden liittymän, ja sieltähän selvisi että liittymäni menee vanhaksi vasta 12/2017

Aika outoa että asiakas palvelussa ei oteta selvää milloinka asiakkaan sopimus menee vanhaksi.

Edit RaMaria: korjattu otsikkoa

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted

Konkari ☆
Viestejä 1 234 kpl

2/5

Ei määräaikaiset liittymät mihinkään lopu vaan muuttuvat toistaiseksi voimassa oleviksi määräajan päättyessä. Ei kai tässä ollut minkään tarjousajan loppumisesta kysymys ?

Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 065 kpl

3/5

@PasiS kirjoitti:

Ei määräaikaiset liittymät mihinkään lopu vaan muuttuvat toistaiseksi voimassa oleviksi määräajan päättyessä. Ei kai tässä ollut minkään tarjousajan loppumisesta kysymys ?

Epäilen miksi soittivat asiakaspalvelusta on se, että tarjoavat edullisemman hinnan määräaikaisella sopimuksella kuin se, että jatkuu toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella missä on normaali kk-hinta Hymiö Erittäin onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 369 kpl

4/5

@Sekunti kirjoitti:

@PasiS kirjoitti:

Epäilen miksi soittivat asiakaspalvelusta on se, että tarjoavat edullisemman hinnan määräaikaisella sopimuksella kuin se, että jatkuu toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella missä on normaali kk-hinta Hymiö Erittäin onnellinen

Olikohan aspa, ettei jokin telemarkkinointifirma? Niiden toiminta on toisinaan ollut sangen erikoista...

Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 065 kpl

5/5

@Purnipsi kirjoitti:

@Sekunti kirjoitti:

@PasiS kirjoitti:

Olikohan aspa, ettei jokin telemarkkinointifirma? Niiden toiminta on toisinaan ollut sangen erikoista...

Soneran asiakaspalvelu soittaa aina numerosta 

0200 1 7000 🙂
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.