Liittymän purkuilmoitus ja asiakaspalvelun toiminta

  • 13 September 2019
  • 1 kommentti
  • 59 katselukertaa

 


Telialla ei näköjään ole ainakaan minkäänlaista halua auttaa ihmisiä elämänsuunnan muutoksessa ja maksuvaikeuksissa. Virheeni omat omiani, tiedän sen. Sain nyt itseäni niskasta kiinni ja kävin tiedustelemaan laajakaista liittymän asioita joka on ollut tilapäisesti suljettuna jo joulukuusta 2017 ja siitä on kirjekkin olemassa otsikolla Purkuilmoitus. Viestin sisällössä uhataan (luvataan) katkaista liittymä 30 päivän nimessä ellei maksua näy. No maksua ei ole näkynyt ja liittymä katkaistiin toukokuussa 2019 kuten asia ilmenee. Sergelillä perinässä toista tuhatta euroa lokakuulta 17 - toukokuu 19. 

Yritin asiasta käydä keskustelua sähköpostitse, tälläistä vaihtoehtoa en löytänyt joten ajauduin botin kautta asiakaspalvelijanne chat keskusteluun. Keskustelu on omasta mielestäni julkaisun ja ehkä keskustelun arvoinen.

 

 

Hei, olisin halunnut tiedustella liittymäni laskutuksista



Telia

Asiakaspalvelija liittyi keskusteluun



Asiakaspalvelija , Telia

Moikka ***** :-)



"Ajauduin maksuvaikeuksiin jo kaksi vuotta sitten mutta teiltä vaan tulee laskuja laskun perään vaikka jo 2017 vuonna olette ensimmäisen purkuilmoituksen lähettäneet että liittymänne suljetaan



Hieman ihmetystä herättää"



Asiakaspalvelija, Telia

Liittymäsi ei ole enää voimassa



Asiakaspalvelija, Telia

Laajakaista irtisanottu toukokuuussa



"2019?"



Asiakaspalvelija, Telia

Yhteys kotiin ja telia tv



"Ensimmäinen purkuilmoitus 30 päivän varoitusajalla on lähetetty jo joulukuussa 2017



Mietin vain miksi ette ole pitäneet sanojanne ja katkaissut liittymää jo silloin. Sergel finance perii teidän lukuunne jo toista tuhatta euroa liittymästä maksuja ajalta 10.2017-5.2019"



Asiakaspalvelija, Telia

Maksamattomat laskut siirtyy perintään joo ja Sergel perii ne



Asiakaspalvelija, Telia

Matkapuhelin on irtisanottu 2017



Asiakaspalvelija, Telia

ja hbo telia tv:stä



Asiakaspalvelija, Telia

27.6 on erääntynyt meille lasku 14,57eur, viite ********* ja uudempi lasku erääntynyt 5.8.2019, summa 10 eur viite *********



Asiakaspalvelija, Telia

voit maksaa ne tilille *********



Asiakaspalvelija, Telia

saaja Telia finland oyj. Sergelin laskuista näet tiedot, millä voit sergeliin maksaa laskut



"Miksi maksaisin koko 2018 vuoden laskut sergelille kun liittymäsopimus on teidän puolelta luvattu purkaa jo vuonna 2017"



Asiakaspalvelija, Telia

Yhteys kotiin ja Telia tv päättynyt toukokuu 2019



Telia

Asiakaspalvelija poistui keskustelusta



Telia

Chat-keskustelu on päättynyt.

 

Edit LiisaMn: poistettu viestistä yksilöintitietoja


1 kommentti

Hei @Almor ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Hyvä, että laitoit meille viestiä. Telialla on oikeus purkaa liittymäsopimus mikäli laskuja ei makseta. Kun maksua ei ole kuulunut, lähetetään maksukehoituksia, ja liittymä voidaan tilapäisesti sulkea maksamattoman laskun vuoksi. Tällöin liittymän saa edelleen auki, mikäli maksaa kaikki avoinna olevat laskut. Jos laskun suoritusta ei edelleenkään kuulu, lähetetään asiakkalle purkuilmoitus liittymästä. Telia voi käyttää oikeuttaan purkaa liittymä ja veloittaa sopimuskaudelle kohdistuvat maksut, mutta purkuilmoitus ei ole sopimus liittymän irtisanomisesta.  Liittymäsopimuksen purkuun voit tutustua lisää Telian yleisissä toimitusehdoissa.


 


Laskujen osalta olisi hyvä olla yhteydessä heti, jos taloudellisessa tilanteessa tulee muutoksia. Laskuihin on mahdollista tehdä maksusopimuksia tai sopimuksia voidaan tarvittaessa tarkastaa.


 


En pääse tästä Yhteisön kautta asiakastietoihisi käsiksi, mutta tilanne voidaan tarvittaessa tarkastaa asiakaspalvelun kautta. Oletko ollut vielä yhteydessä asiakaspalveluumme, onko tilanteen selvittäminen yhä kesken?

Vastaa