Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
HelmiRoosa
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lukkiutunut puhelin

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei! Jos on näppäillyt tarpeeksi monta kertaa tunnukset väärin, ja puhelin on lukkiutunut, tarvitsee siis pankkitunnukset saadakseen liittymänsä toimimaan. Entäpä jos tilanne on se, että pankkitunnuksetkin on unohdettu. Uusia ei saa, ennen kuin on hankkinut voimassa olevan passin / henkilökortin. Ei mitään kiertotietä?

4 vastausta
AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 400 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @HelmiRoosa ja tervetuloa keskustelemaan Telia Yhteisöön!

 

Oletko näppäillyt PIN-koodisi lukkoon ja puhelin kysyy PUK-koodia vai onko kyse jostain muusta lukituksetsa? PUK-koodi tosiaan löytyy kirjautumalla Teliaan esim. mainitsemillasi verkkopankkitunnuksilla. Jos et pysty puhelinmallissasi ohittamaan PUK-koodin kyselyä, niin poista SIM-kortti puhelimestasi ja käynnistä puhelin uudelleen. Tämän jälkeen liitä puhelin WLAN/WiFi-yhteyteen, jotta voit käyttää verkkopankkitunnuksiasi.

 

Onnistutko samaan puhelimen käyntiin näillä ohjeilla?

HelmiRoosa
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juu, eipä onnistu, kun ne verkkopankkitunnukset on unohduksissa.

 

Aika uutta passia varten piakkoin, niin saa verkkopankkitunnukset Pankista ja liittymän käyttöön.

 

Toisen puolesta kyselen.

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 182 custom-general.kudos
  • 377 custom-general.replies
  • 28 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Niin aivan, tosiaan ne verkkopankkitunnukset tuohon tarvitaan. Toivottavasti asia hoituu pian kuntoon! 🙂 Sen verran vielä kysyn, että oliko siis kyse PUK-koodista? Senhän saa toki myös soittamalla jollain muulla toimivalla liittymällä asiakaspalveluumme.

Telia Yhteisön moderaattori
HelmiRoosa
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos vastauksesta! 👏