Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66574
Kirjoituksia 179898

Lukkiutunut puhelin



Lukkiutunut puhelin

HelmiRoosa
Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

Lukkiutunut puhelin

1/5

Hei! Jos on näppäillyt tarpeeksi monta kertaa tunnukset väärin, ja puhelin on lukkiutunut, tarvitsee siis pankkitunnukset saadakseen liittymänsä toimimaan. Entäpä jos tilanne on se, että pankkitunnuksetkin on unohdettu. Uusia ei saa, ennen kuin on hankkinut voimassa olevan passin / henkilökortin. Ei mitään kiertotietä?

Vastaa
0 tykkäystä
4 vastausta

AnneAn
Telialainen
Viestejä 392 kpl

2/5

Moikka @HelmiRoosa ja tervetuloa keskustelemaan Telia Yhteisöön!

 

Oletko näppäillyt PIN-koodisi lukkoon ja puhelin kysyy PUK-koodia vai onko kyse jostain muusta lukituksetsa? PUK-koodi tosiaan löytyy kirjautumalla Teliaan esim. mainitsemillasi verkkopankkitunnuksilla. Jos et pysty puhelinmallissasi ohittamaan PUK-koodin kyselyä, niin poista SIM-kortti puhelimestasi ja käynnistä puhelin uudelleen. Tämän jälkeen liitä puhelin WLAN/WiFi-yhteyteen, jotta voit käyttää verkkopankkitunnuksiasi.

 

Onnistutko samaan puhelimen käyntiin näillä ohjeilla?

Vastaa
0 tykkäystä

HelmiRoosa
Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

3/5

Juu, eipä onnistu, kun ne verkkopankkitunnukset on unohduksissa.

 

Aika uutta passia varten piakkoin, niin saa verkkopankkitunnukset Pankista ja liittymän käyttöön.

 

Toisen puolesta kyselen.

Vastaa

Katjane
Moderaattori
Viestejä 273 kpl

4/5

Niin aivan, tosiaan ne verkkopankkitunnukset tuohon tarvitaan. Toivottavasti asia hoituu pian kuntoon! 🙂 Sen verran vielä kysyn, että oliko siis kyse PUK-koodista? Senhän saa toki myös soittamalla jollain muulla toimivalla liittymällä asiakaspalveluumme.

Vastaa
0 tykkäystä

HelmiRoosa
Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

5/5

Kiitos vastauksesta! 👏

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.