Luvattu toimitusaika ei päde

  • 22 October 2020
  • 7 kommenttia
  • 144 katselukertaa

Telialla ei nähtävästi pidä toimitusajat paikkaansa.

 

Tuotteen tilauksessa ilmoitettu toimitusajaksi 2-4pv. 

Tilaus tehty 17.10.

22.10 tuotteen status edelleen käsittelyssä vaikka tänään tämän olisi pitänyt saapua. 

Kuulemma tuotetta ei ole varastossa mistä johtuu viive.

 

Tämä olisi pitänyt ilmoittaa jo tilausvaiheessa jotta asiakas osaa varautua tilanteeseen tai ostaa muualta.


7 kommenttia

Minulla oli vastaava tilanne. Luvattiin laitteet muutamassa päivässä. Kului yli kuukausi. Netti oli poikki yli 2 vko. Osaksi aikaa tätä katkoa sain langattoman modeemin käyttöön (ei kuitenkaan sama kuin kiinteä. Mm. kaikki tv kanavat eivät näy). Tässä boxissa oli tietenkin sim korttiyhteydellä toimiva netti, josta ei pitänyt tulla erillistä laskua. Tuli kuitenkin ja vielä muistutus. Soittamalla asia selvisi kuitenkin. Digiboxeja tilasin 2 kpl, joista toisen piti lähteä automaattisesti tilaukseen (ei voi varastolta tilata yhtäaikaa) kun ensimmäinen saapui. Näin ei tapahtunut ennen kuin pari kertaa kävin Telian toimipistessä. Ohjelmapalvelut ovat murto-osa Elisan vastaavista. Mm. ilmaiskanavatkaan eivät näy muuta kuin Telian omalla modeemilla, muuten täytyy tallentaa ensin. YLE areena ei näy. Elisalla nämä toimivat ongelmitta. Ok. Eiköhän ne laitteet tule, mutta tuo 2-4 pv toimituslupaus on kyllä enemmän kuin markkinakikka. Itse olin ainakin pettynyt ”suoritukseen”.


@Lates80@  kirjoitti:

Telialla ei nähtävästi pidä toimitusajat paikkaansa.


 


Tuotteen tilauksessa ilmoitettu toimitusajaksi 2-4pv. 


Tilaus tehty 17.10.


22.10 tuotteen status edelleen käsittelyssä vaikka tänään tämän olisi pitänyt saapua. 


Kuulemma tuotetta ei ole varastossa mistä johtuu viive.


 


Tämä olisi pitänyt ilmoittaa jo tilausvaiheessa jotta asiakas osaa varautua tilanteeseen tai ostaa muualta.




Moi @Lates80 ja tervetuloa Yhteisöön! 😁>


 


Mikäli tuote on varastosta loppu, mutta kuitenkin tavaraa on odotettavissa lisää toimitusaika on helposti pidempi. Olen samaa mieltä, että tästä olisi hyvä tulla ilmoitus, jos toimitus jostain syystä viiväästyy. Palautteesta on otettu koppia ja viety eteenpäin!


 


 


@Jussiganes kirjoitti:

Minulla oli vastaava tilanne. Luvattiin laitteet muutamassa päivässä. Kului yli kuukausi. Netti oli poikki yli 2 vko. Osaksi aikaa tätä katkoa sain langattoman modeemin käyttöön (ei kuitenkaan sama kuin kiinteä. Mm. kaikki tv kanavat eivät näy). Tässä boxissa oli tietenkin sim korttiyhteydellä toimiva netti, josta ei pitänyt tulla erillistä laskua. Tuli kuitenkin ja vielä muistutus. Soittamalla asia selvisi kuitenkin. Digiboxeja tilasin 2 kpl, joista toisen piti lähteä automaattisesti tilaukseen (ei voi varastolta tilata yhtäaikaa) kun ensimmäinen saapui. Näin ei tapahtunut ennen kuin pari kertaa kävin Telian toimipistessä. Ohjelmapalvelut ovat murto-osa Elisan vastaavista. Mm. ilmaiskanavatkaan eivät näy muuta kuin Telian omalla modeemilla, muuten täytyy tallentaa ensin. YLE areena ei näy. Elisalla nämä toimivat ongelmitta. Ok. Eiköhän ne laitteet tule, mutta tuo 2-4 pv toimituslupaus on kyllä enemmän kuin markkinakikka. Itse olin ainakin pettynyt ”suoritukseen”.




Tässä laitteiden viivästys johtui ilmeisemminkin laajakaistan kytkennän viivästymisestä. Näin ei toki saisi käydä. Vaikeuksien kautta onneksi kuitenkin voittoon ja sait hommat loppujen lopuksi sovitusti toimimaan. Digiboksiamme kehitetään jatkuvasti ja esimerkiksi Yle areena on todella toivottu ominaisuus digiboksille. Yle Areenan tulemiselle ei kuitenkaan ole harmillisesti mitään aikataulua antaa. Uutuutena boksilta löytyy nyt C More -sovellus, josta kenties olisi sinullekin hyötyä. Toivottavasti tulevaisuudessa yhteistyömme sujuu ilman vastaavia setvimisiä!

Edelleen sivuilla näkyy, että toimitusaika olisi 2-4 pv. Harhaanjohtavaa...


Tilauksen status ei ole muuttunut 17.10 jälkeen. 


 



 


edit Merja_J: kuva upotettu


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Lates80 Haluatko kertoa mistä tuotteesta on kyse niin vinkkaan tästä eteenpäin?


@Merja_J@  kirjoitti:

@Lates80 Haluatko kertoa mistä tuotteesta on kyse niin vinkkaan tästä eteenpäin?


SONY 75" 4K ANDROID TV (2020) - KD75XH9299BAEP

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Lates80@  kirjoitti:


@Merja_J@  kirjoitti:

@Lates80 Haluatko kertoa mistä tuotteesta on kyse niin vinkkaan tästä eteenpäin?




SONY 75" 4K ANDROID TV (2020) - KD75XH9299BAEP




Kiitos! Tuo on tosiaan varastosta loppu mutta verkkokaupan tieto on kieltämättä hämäävä. Laitoin tästä kyselyä ja palaillan kun saadaan tarkempaa infoa. 


@Merja_J@  kirjoitti:


@Lates80@  kirjoitti:


@Merja_J@  kirjoitti:

@Lates80 Haluatko kertoa mistä tuotteesta on kyse niin vinkkaan tästä eteenpäin?




SONY 75" 4K ANDROID TV (2020) - KD75XH9299BAEP




Kiitos! Tuo on tosiaan varastosta loppu mutta verkkokaupan tieto on kieltämättä hämäävä. Laitoin tästä kyselyä ja palaillan kun saadaan tarkempaa infoa. 




@Lates80 Meillä ei suoraan ole telkkareita omalla varastolla vaan tilaamme nämä aina suoraan Sonylta kun tilaus meille tulee. Nyt on tuossa välissä tullut jokin viivästys ja se täytyy selvittää. Normaalisti toimitusaika pätee.


 


Ilmottaisitko asiakaspalveluun tilausnumerosi ja yhteystietosi niin päästään tarkemmin selvittämään mistä kiikastaa ja tv toimittumaan sinulle mahdollisimman pian.

Vastaa