Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64394
Kirjoituksia 175118

Mahdollisuus vikailmoitukseen netissä



Highlighted

Mahdollisuus vikailmoitukseen netissä

Vakiokalustoa
Viestejä 147 kpl

Mahdollisuus vikailmoitukseen netissä

1/6

Hei! itseäni on usein kehotettu tekemään vikailmoitus kertoessani Telian häiriöistä. Nyt olen todennut, ettei netissä sellainen onnistukaan; jälleen Telian oivallinen keksintö harhauttaa asiakkaitaan. Kirjaudun siis Omille sivuille, sieltä löytyvät Asiakaspalvelun yhteystiedot, josta pääsee sivulle, jolla on kohta "Tee vikailmoitus". Siis: Mainiota! Mutta, samassa kohdassa lukee "Kirjaudu sisään" - vaikka olen jo kirjautunut! Jos kuitenkin klikkaan sitä - niin pääsenkin takaisin alkuun, Omien sivujen kotisivulle. Mikäli aloittaisin kirjautumatta, ei auta, lopputulos on sama. Vikailmoituksen tekeminen on siis mahdotonta - jollaista Telian toiminta usein onkin.

0 tykkäystä
5 vastausta
Highlighted

Telialainen
Viestejä 347 kpl

2/6

Vikailmoitus tulee jättää aina Omien Sivujen kautta halutun tuotteen kohdalta. Kun kirjaudut omille sivuille, päänäkymästä näkyy kaikki tilaamasi liittymäpalvelut. Telia TV-tapauksessa valitaan joko Telia TV (Laajakaistalla) tai Telia TV-Sovellus

 

Telia TV.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Kun avataan esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla, löytyy oikeasta reunasta 'Hallinnoi Liittymääsi'-otsikon alta 'Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö'-kohta, josta klikkaamalla avautuu lomake häiriöilmoituksen täyttämistä varten.Vikailmoitus.jpg

 

 

Onnistuuko näillä ohjeilla ? Selaimena suositellaan Firefoxia tai Internet exploreria.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 226 kpl

3/6

@LiAntti  kirjoitti:

Vikailmoitus tulee jättää aina Omien Sivujen kautta halutun tuotteen kohdalta. Kun kirjaudut omille sivuille, päänäkymästä näkyy kaikki tilaamasi liittymäpalvelut. Telia TV-tapauksessa valitaan joko Telia TV (Laajakaistalla) tai Telia TV-Sovellus

 

Telia TV.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Kun avataan esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla, löytyy oikeasta reunasta 'Hallinnoi Liittymääsi'-otsikon alta 'Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö'-kohta, josta klikkaamalla avautuu lomake häiriöilmoituksen täyttämistä varten.Vikailmoitus.jpg

 

 

Onnistuuko näillä ohjeilla ? Selaimena suositellaan Firefoxia tai Internet exploreria.


"Tee vikailmoitus/jätä yhteydenottopyyntö" ei ole toiminut muutamaan päivään. Vika omassa koneessa vai yleinen vika? Apua!

 

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2

 

telia png.jpg

Edit EssiJn: kuva upotettu ja yksilöintitieto piiloitettu

0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 395 kpl

4/6

Ei toimi minullakaan. Eli vaikuttaa yleiseltä ongelmalta. Virhekoodi 400.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 501 kpl

5/6

@Purnipsi  kirjoitti:

Ei toimi minullakaan. Eli vaikuttaa yleiseltä ongelmalta. Virhekoodi 400.


Sama tilanne täällä. Hymiö Surullinen

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 423 kpl

6/6

Kiitos ilmoituksista, samaa häiriötä näyttää olevan omillakin tunnuksilla. Laitetaan asia korjaukseen.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.