Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 122 custom-general.kudos
  • 234 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mahdollisuus vikailmoitukseen netissä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei! itseäni on usein kehotettu tekemään vikailmoitus kertoessani Telian häiriöistä. Nyt olen todennut, ettei netissä sellainen onnistukaan; jälleen Telian oivallinen keksintö harhauttaa asiakkaitaan. Kirjaudun siis Omille sivuille, sieltä löytyvät Asiakaspalvelun yhteystiedot, josta pääsee sivulle, jolla on kohta "Tee vikailmoitus". Siis: Mainiota! Mutta, samassa kohdassa lukee "Kirjaudu sisään" - vaikka olen jo kirjautunut! Jos kuitenkin klikkaan sitä - niin pääsenkin takaisin alkuun, Omien sivujen kotisivulle. Mikäli aloittaisin kirjautumatta, ei auta, lopputulos on sama. Vikailmoituksen tekeminen on siis mahdotonta - jollaista Telian toiminta usein onkin.

5 vastausta
LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 145 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vikailmoitus tulee jättää aina Omien Sivujen kautta halutun tuotteen kohdalta. Kun kirjaudut omille sivuille, päänäkymästä näkyy kaikki tilaamasi liittymäpalvelut. Telia TV-tapauksessa valitaan joko Telia TV (Laajakaistalla) tai Telia TV-Sovellus

 

Telia TV.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Kun avataan esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla, löytyy oikeasta reunasta 'Hallinnoi Liittymääsi'-otsikon alta 'Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö'-kohta, josta klikkaamalla avautuu lomake häiriöilmoituksen täyttämistä varten.Vikailmoitus.jpg

 

 

Onnistuuko näillä ohjeilla ? Selaimena suositellaan Firefoxia tai Internet exploreria.

wheeler
Vakiokalustoa ☆
  • 29 custom-general.kudos
  • 231 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LiAntti@  kirjoitti:

Vikailmoitus tulee jättää aina Omien Sivujen kautta halutun tuotteen kohdalta. Kun kirjaudut omille sivuille, päänäkymästä näkyy kaikki tilaamasi liittymäpalvelut. Telia TV-tapauksessa valitaan joko Telia TV (Laajakaistalla) tai Telia TV-Sovellus

 

Telia TV.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Kun avataan esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla, löytyy oikeasta reunasta 'Hallinnoi Liittymääsi'-otsikon alta 'Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö'-kohta, josta klikkaamalla avautuu lomake häiriöilmoituksen täyttämistä varten.Vikailmoitus.jpg

 

 

Onnistuuko näillä ohjeilla ? Selaimena suositellaan Firefoxia tai Internet exploreria.


"Tee vikailmoitus/jätä yhteydenottopyyntö" ei ole toiminut muutamaan päivään. Vika omassa koneessa vai yleinen vika? Apua!

 

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2

 

telia png.jpg

Edit EssiJn: kuva upotettu ja yksilöintitieto piiloitettu

Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2116 custom-general.kudos
  • 3476 custom-general.replies
  • 136 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei toimi minullakaan. Eli vaikuttaa yleiseltä ongelmalta. Virhekoodi 400.

kustaa1967
Konkari
  • 450 custom-general.kudos
  • 1004 custom-general.replies
  • 27 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi@  kirjoitti:

Ei toimi minullakaan. Eli vaikuttaa yleiseltä ongelmalta. Virhekoodi 400.


Sama tilanne täällä. Hymiö Surullinen

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 165 custom-general.kudos
  • 837 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos ilmoituksista, samaa häiriötä näyttää olevan omillakin tunnuksilla. Laitetaan asia korjaukseen.

Tämän osion uusimmat keskustelut