Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
RISTOJOKISALO
Kommentaattori
  • 4 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Mihin on "Kätketty"-lasku osasto omilla sivuilla nykyään ?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei löydy enää, että voisi tarkistella PC-koneella ja Win.10. Onkhan se "salaista"

asiakkaalle.

 

Hyvin on "kätketty", kun se maksumiehen osuus on vaikea löytää pää-sivulta ?

 

Jos on "salaista" asiakkaalle niin onko se myös epärehellistä sen myötä ?

 

Onko laskutuksissa niin paljon ongelmia asiakkailla, että sinne pääsy on

jopa mahdoton ?

 

19 vastausta
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1761 custom-general.kudos
  • 2241 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kysyvä ei tieltä eksy eli chat-asiakaspalveluun yhteyttä näin joulun alla. Tuossa ei jää vaihtoehdoiksi kuin:

A.) Et ole liittymäsopimuksen omistajana.

B.) Tietokoneessa on ohjelmisto tai Microsoft Storen eli Kaupan sovellus, joka estää sivuston näkymisen oikein (esim. Avast! tai F-secure) 🙂

 

 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
RISTOJOKISALO
Kommentaattori
  • 4 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vastaus 1´n.

Tyhmyys tyhmentää ok. Ollaan sitten tyhmiä. Chat on aivan liian monimutkainen P-tunnuksilla kirjautuminen h-tietojen tarkistukseen ja asioinnin jatkumiseen sen kautta.

 

Vastaus 2´n:

A. Jaa kyllä minä olen henkilökohtaisesti usita vuosia asikkaana ja netti-liittymän omistaja ja maksaja.

B. Ei ole mitään "ylimääräistä" Avast F-Secure tms. vaan PC on varustettu sillä Win.10 josssa Defender.

 

Neuvoa täältäkin saa hm... ja yritystä on vierittää muualle, kuin missä "syltty"-tehdas on, siis sehän on Telia´n minulle aukeavassa omassa sivustossa, jonka muodostukseen inulla ei ole osaa eikä arpaa.

 

Edelleenkin asiakkaalla on oltava oikeus katsoa laskun muodollisuus tarkistaakseen sen oikeudellisuutta.

 

On kai parasta ottaa e-mail yhteys, jos sellainen jostain löytyy, asiakaspalveluun tai niin sitten kirjallisesti. Osoite on tietysti myös "kätketty" jonnekkin vaikeasti löydettäväksi.

Sehän kyllä löyty vaikka tuolta:

https://tietopalvelu.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1260547&tarkiste=877D6EEBE7712AFD28BCBD846C0030...

 

Siis on: 

Telia Finland Oyj Y-tunnus 1475607-9  puh. 020 401

Mika992
Vakiokalustoa
  • 84 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kaikki yhteydenottokeinot löytyy sivulta löytyvän Yhteystiedot-linkin takaa. Jos chatin käyttö ei innosta, suosittelen soittamista tai ajavarausta, jolloin soittavat sinulle Telialta.

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1800 custom-general.kudos
  • 2765 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Erittäin ikävää, että laskua ei löydy. Pankkitunnuksilla tai muulla vahvalla tunnistautumisella tehtävä tunnistautuminen on vain välttämätön tunnuksia luotaessa. Niin on muidenkin operaattoreiden itsepalvelukanavissa. Tulee nyt mieleen, että olet yrittänyt kirjautua laajakaistan pääkäyttäjätunnuksella (yleesä joitain kirjaimia nimestä + numero). Sen sijaan tulee luoda Telia Tunnus.

 

Olethan tietoinen, että me "VIP" merkityt ei olla Telian edustajia vaan asiakkaita. Äkkiä katsoin, niin ei yhtään Telialaista ole tähän vastannut.

 

Kuten @Mika992 hyvin kirjoitti, kannattaa laittaa Telialle viestiä vaikka tältä sivulta löytyvän lomakkeen kautta.

 

 https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2434 custom-general.kudos
  • 3757 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi kirjoitti:

Erittäin ikävää, että laskua ei löydy. Pankkitunnuksilla tai muulla vahvalla tunnistautumisella tehtävä tunnistautuminen on vain välttämätön tunnuksia luotaessa. Niin on muidenkin operaattoreiden itsepalvelukanavissa. Tulee nyt mieleen, että olet yrittänyt kirjautua laajakaistan pääkäyttäjätunnuksella (yleesä joitain kirjaimia nimestä + numero). Sen sijaan tulee luoda Telia Tunnus.

 

Olethan tietoinen, että me "VIP" merkityt ei olla Telian edustajia vaan asiakkaita. Äkkiä katsoin, niin ei yhtään Telialaista ole tähän vastannut.

 

Kuten @Mika992 hyvin kirjoitti, kannattaa laittaa Telialle viestiä vaikka tältä sivulta löytyvän lomakkeen kautta.

 

 https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Niin ja viestiä on tästä laitettu kyllä Telialle. Vastaavat kunhan arki koittaa ja tuo Stupid is as stupid does - Forrest Gump ei tarkoita että kukaan olisi tyhmä, kuvastaa vain minua Hymiö Erittäin onnellinen

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1761 custom-general.kudos
  • 2241 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kiisseli67 kirjoitti:

@Purnipsi kirjoitti:

Erittäin ikävää, että laskua ei löydy. Pankkitunnuksilla tai muulla vahvalla tunnistautumisella tehtävä tunnistautuminen on vain välttämätön tunnuksia luotaessa. Niin on muidenkin operaattoreiden itsepalvelukanavissa. Tulee nyt mieleen, että olet yrittänyt kirjautua laajakaistan pääkäyttäjätunnuksella (yleesä joitain kirjaimia nimestä + numero). Sen sijaan tulee luoda Telia Tunnus.

 

Olethan tietoinen, että me "VIP" merkityt ei olla Telian edustajia vaan asiakkaita. Äkkiä katsoin, niin ei yhtään Telialaista ole tähän vastannut.

 

Kuten @Mika992 hyvin kirjoitti, kannattaa laittaa Telialle viestiä vaikka tältä sivulta löytyvän lomakkeen kautta.

 

 https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Niin ja viestiä on tästä laitettu kyllä Telialle. Vastaavat kunhan arki koittaa ja tuo Stupid is as stupid does - Forrest Gump ei tarkoita että kukaan olisi tyhmä, kuvastaa vain minua Hymiö Erittäin onnellinen


Kyllä tuo ongelma ratkeaa Telian asiakaspalvelun kautta. Ei muuta kuin hyvää tulevaa uutta vuotta 2018! Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 816 custom-general.kudos
  • 1106 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oletkin saanut @RISTOJOKISALO jo erinomaisia neuvoja meidän Yhteisön jäseniltä. Kuvakaappauksesi kertoo tosiaan sen että olet kirjautunut sivuille joko puhelinnumerolla ja salasanalla TAI laajakaistan käyttäjätunnuksella. Molemmilla tunnuksilla näet liittymän perustiedot mutta laskuarkistoon niillä ei ole pääsyä eikä niillä voi myöskään tilata tai muokata palveluita.

Suosittelen että teet Telia-tunnuksen verkkopankkitunnuksillasi jonka jälkeen pääset tekemälläsi tunnuksella kirjautumaan sivuillemme ja hallinnoimaan liittymää. Jos jostain syystä et halua luoda tunnusta, voi sivuille kirjautua myös verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

 

Kokeilehan onnistuuko ja jos ei onnistu niin huikkaa tänne, katsotaan sitten kuinka voidaan asiassa edetä.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
RISTOJOKISALO
Kommentaattori
  • 4 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jaa ok. Merja.

 

Täytyy siis kokeilla, mutta odottaisin Telia´n informoivan sivullaan, etta vain p-tunnuksilla pääsee laskuihin ?

 

Enpä okomaa kiemuraan ole trmännyt kaikkialla muille palveluntarjoaajille kenen palveluja ostan.

 

Palaan asiaan, kun käyn nyt tekemässä p-tunnistautumisen.

 

Risto

RISTOJOKISALO
Kommentaattori
  • 4 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei vaan, täällä jälleen.

 

Nyt käyty p-tunnuksilla omalla saitilla ja ihme tapahtui.LASKU-osio avautui.

 

Kyllä Marja J. hyvä ohjaus, mutta sivuston kehitteliä voisi laittaa sinne maininnan, että pääsy

LASU-osioon on vain p-tunnusten takana.

 

Kiitos viela Merja´lle.

 

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 816 custom-general.kudos
  • 1106 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@RISTOJOKISALO kirjoitti:

Hei vaan, täällä jälleen.

 

Nyt käyty p-tunnuksilla omalla saitilla ja ihme tapahtui.LASKU-osio avautui.

 

Kyllä Marja J. hyvä ohjaus, mutta sivuston kehitteliä voisi laittaa sinne maininnan, että pääsy

LASU-osioon on vain p-tunnusten takana.

 

Kiitos viela Merja´lle.

 


Totta, sivustolla puhutaan yleisesti ottaen kirjautumisesta mutta ei tarkemmin siitä että millä tunnuksella mitkäkin tiedot ovat saatavissa. Laitetaan tästä palautetta eteenpäin!

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More