Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64839
Kirjoituksia 176345

Mihin on "Kätketty"-lasku osasto omilla sivuilla nykyään ?



Highlighted

Mihin on "Kätketty"-lasku osasto omilla sivuilla nykyään ?

Kommentaattori
Viestejä 31 kpl

Mihin on "Kätketty"-lasku osasto omilla sivuilla nykyään ?

1/20

Ei löydy enää, että voisi tarkistella PC-koneella ja Win.10. Onkhan se "salaista"

asiakkaalle.

 

Hyvin on "kätketty", kun se maksumiehen osuus on vaikea löytää pää-sivulta ?

 

Jos on "salaista" asiakkaalle niin onko se myös epärehellistä sen myötä ?

 

Onko laskutuksissa niin paljon ongelmia asiakkailla, että sinne pääsy on

jopa mahdoton ?

 

Vastaa
0 tykkäystä
19 vastausta
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

11/20

Kysyvä ei tieltä eksy eli chat-asiakaspalveluun yhteyttä näin joulun alla. Tuossa ei jää vaihtoehdoiksi kuin:

A.) Et ole liittymäsopimuksen omistajana.

B.) Tietokoneessa on ohjelmisto tai Microsoft Storen eli Kaupan sovellus, joka estää sivuston näkymisen oikein (esim. Avast! tai F-secure) 🙂

 

 

Vastaa
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 31 kpl

12/20

Vastaus 1´n.

Tyhmyys tyhmentää ok. Ollaan sitten tyhmiä. Chat on aivan liian monimutkainen P-tunnuksilla kirjautuminen h-tietojen tarkistukseen ja asioinnin jatkumiseen sen kautta.

 

Vastaus 2´n:

A. Jaa kyllä minä olen henkilökohtaisesti usita vuosia asikkaana ja netti-liittymän omistaja ja maksaja.

B. Ei ole mitään "ylimääräistä" Avast F-Secure tms. vaan PC on varustettu sillä Win.10 josssa Defender.

 

Neuvoa täältäkin saa hm... ja yritystä on vierittää muualle, kuin missä "syltty"-tehdas on, siis sehän on Telia´n minulle aukeavassa omassa sivustossa, jonka muodostukseen inulla ei ole osaa eikä arpaa.

 

Edelleenkin asiakkaalla on oltava oikeus katsoa laskun muodollisuus tarkistaakseen sen oikeudellisuutta.

 

On kai parasta ottaa e-mail yhteys, jos sellainen jostain löytyy, asiakaspalveluun tai niin sitten kirjallisesti. Osoite on tietysti myös "kätketty" jonnekkin vaikeasti löydettäväksi.

Sehän kyllä löyty vaikka tuolta:

https://tietopalvelu.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1260547&tarkiste=877D6EEBE7712AFD28BCBD846C0030...

 

Siis on: 

Telia Finland Oyj Y-tunnus 1475607-9  puh. 020 401

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 112 kpl

13/20

Kaikki yhteydenottokeinot löytyy sivulta löytyvän Yhteystiedot-linkin takaa. Jos chatin käyttö ei innosta, suosittelen soittamista tai ajavarausta, jolloin soittavat sinulle Telialta.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 415 kpl

14/20

Erittäin ikävää, että laskua ei löydy. Pankkitunnuksilla tai muulla vahvalla tunnistautumisella tehtävä tunnistautuminen on vain välttämätön tunnuksia luotaessa. Niin on muidenkin operaattoreiden itsepalvelukanavissa. Tulee nyt mieleen, että olet yrittänyt kirjautua laajakaistan pääkäyttäjätunnuksella (yleesä joitain kirjaimia nimestä + numero). Sen sijaan tulee luoda Telia Tunnus.

 

Olethan tietoinen, että me "VIP" merkityt ei olla Telian edustajia vaan asiakkaita. Äkkiä katsoin, niin ei yhtään Telialaista ole tähän vastannut.

 

Kuten @Mika992 hyvin kirjoitti, kannattaa laittaa Telialle viestiä vaikka tältä sivulta löytyvän lomakkeen kautta.

 

 https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

Vastaa
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

15/20

@Purnipsi kirjoitti:

Erittäin ikävää, että laskua ei löydy. Pankkitunnuksilla tai muulla vahvalla tunnistautumisella tehtävä tunnistautuminen on vain välttämätön tunnuksia luotaessa. Niin on muidenkin operaattoreiden itsepalvelukanavissa. Tulee nyt mieleen, että olet yrittänyt kirjautua laajakaistan pääkäyttäjätunnuksella (yleesä joitain kirjaimia nimestä + numero). Sen sijaan tulee luoda Telia Tunnus.

 

Olethan tietoinen, että me "VIP" merkityt ei olla Telian edustajia vaan asiakkaita. Äkkiä katsoin, niin ei yhtään Telialaista ole tähän vastannut.

 

Kuten @Mika992 hyvin kirjoitti, kannattaa laittaa Telialle viestiä vaikka tältä sivulta löytyvän lomakkeen kautta.

 

 https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Niin ja viestiä on tästä laitettu kyllä Telialle. Vastaavat kunhan arki koittaa ja tuo Stupid is as stupid does - Forrest Gump ei tarkoita että kukaan olisi tyhmä, kuvastaa vain minua Hymiö Erittäin onnellinen

Vastaa
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

16/20

@kiisseli67 kirjoitti:

@Purnipsi kirjoitti:

Erittäin ikävää, että laskua ei löydy. Pankkitunnuksilla tai muulla vahvalla tunnistautumisella tehtävä tunnistautuminen on vain välttämätön tunnuksia luotaessa. Niin on muidenkin operaattoreiden itsepalvelukanavissa. Tulee nyt mieleen, että olet yrittänyt kirjautua laajakaistan pääkäyttäjätunnuksella (yleesä joitain kirjaimia nimestä + numero). Sen sijaan tulee luoda Telia Tunnus.

 

Olethan tietoinen, että me "VIP" merkityt ei olla Telian edustajia vaan asiakkaita. Äkkiä katsoin, niin ei yhtään Telialaista ole tähän vastannut.

 

Kuten @Mika992 hyvin kirjoitti, kannattaa laittaa Telialle viestiä vaikka tältä sivulta löytyvän lomakkeen kautta.

 

 https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Niin ja viestiä on tästä laitettu kyllä Telialle. Vastaavat kunhan arki koittaa ja tuo Stupid is as stupid does - Forrest Gump ei tarkoita että kukaan olisi tyhmä, kuvastaa vain minua Hymiö Erittäin onnellinen


Kyllä tuo ongelma ratkeaa Telian asiakaspalvelun kautta. Ei muuta kuin hyvää tulevaa uutta vuotta 2018! Hymiö Onnellinen

Vastaa
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 943 kpl

17/20

Oletkin saanut @RISTOJOKISALO jo erinomaisia neuvoja meidän Yhteisön jäseniltä. Kuvakaappauksesi kertoo tosiaan sen että olet kirjautunut sivuille joko puhelinnumerolla ja salasanalla TAI laajakaistan käyttäjätunnuksella. Molemmilla tunnuksilla näet liittymän perustiedot mutta laskuarkistoon niillä ei ole pääsyä eikä niillä voi myöskään tilata tai muokata palveluita.

Suosittelen että teet Telia-tunnuksen verkkopankkitunnuksillasi jonka jälkeen pääset tekemälläsi tunnuksella kirjautumaan sivuillemme ja hallinnoimaan liittymää. Jos jostain syystä et halua luoda tunnusta, voi sivuille kirjautua myös verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

 

Kokeilehan onnistuuko ja jos ei onnistu niin huikkaa tänne, katsotaan sitten kuinka voidaan asiassa edetä.

Vastaa
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 31 kpl

18/20

Jaa ok. Merja.

 

Täytyy siis kokeilla, mutta odottaisin Telia´n informoivan sivullaan, etta vain p-tunnuksilla pääsee laskuihin ?

 

Enpä okomaa kiemuraan ole trmännyt kaikkialla muille palveluntarjoaajille kenen palveluja ostan.

 

Palaan asiaan, kun käyn nyt tekemässä p-tunnistautumisen.

 

Risto

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 31 kpl

19/20

Hei vaan, täällä jälleen.

 

Nyt käyty p-tunnuksilla omalla saitilla ja ihme tapahtui.LASKU-osio avautui.

 

Kyllä Marja J. hyvä ohjaus, mutta sivuston kehitteliä voisi laittaa sinne maininnan, että pääsy

LASU-osioon on vain p-tunnusten takana.

 

Kiitos viela Merja´lle.

 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 943 kpl

20/20

@RISTOJOKISALO kirjoitti:

Hei vaan, täällä jälleen.

 

Nyt käyty p-tunnuksilla omalla saitilla ja ihme tapahtui.LASKU-osio avautui.

 

Kyllä Marja J. hyvä ohjaus, mutta sivuston kehitteliä voisi laittaa sinne maininnan, että pääsy

LASU-osioon on vain p-tunnusten takana.

 

Kiitos viela Merja´lle.

 


Totta, sivustolla puhutaan yleisesti ottaen kirjautumisesta mutta ei tarkemmin siitä että millä tunnuksella mitkäkin tiedot ovat saatavissa. Laitetaan tästä palautetta eteenpäin!

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.