Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63175
Kirjoituksia 172448

Miksi omien sivujen Viestintäkeskusta ei käytetä viestintään?



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-08-2016
Kirjoituksia: 1
1/3

Miksi omien sivujen Viestintäkeskusta ei käytetä viestintään?

Omilla sivuilla on Viestintäkeskus. Mahtipontisesta nimestään huolimatta kysymyksessä on Soneran viestintä asiakkaalle päin - lähinnä uusien sopimusten ehtoja yms.

 

Miksi tätä kanavaa ei hyödynnetä asiakasviestintään molemmin puolin? Miksi sitä kautta (tunnistautuneena siis) ei voi lähettää viestejä ja saada sinne vastauksia? Dokumentointi toimisi molemmin puolin. Harmittaa, että tuollainen kanava lojuu tyhjän panttina samaan aikaan, kun edes annetusta Palaute -lomakkeesta ette saa lähetettyä asiakkaalle kopiota emailiin. Kuin irvikuvana tulee kyllä lakoninen - kiitos viestistä palataan pian - email.

2 vastausta
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 392
2/3

Vs: Miksi omien sivujen Viestintäkeskusta ei käytetä viestintään?

Hei Minniminni ja tervetuloa Klaaniin!

 

Omilta sivuilta on ennen pystynyt lähettämään viestejä, mutta se lakkautettiin muistaakseni vähäisen käytön takia.

Palaute-lomake on kyllä ihan toimiva viestintäväline, voithan yrittää ottaa screenshotin palautteestasi ennen lähettämistä.

Viestintäkeskukseen tallentuvat sopimusehdot ja chat keskustelut. Chat keskusteluista tulee myös kopio emailiin.

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 880
3/3

Vs: Miksi omien sivujen Viestintäkeskusta ei käytetä viestintään?

Moikka @Minniminni ja tervetuloa Klaaniin. Erittäin hyvä idea! Omia Sivuja kehitellään jatkuvasti joten tuo ominaisuus olisi kehityslistan jatkoksi varsin pätevä. Laitetaanpa tästä vinkkiä eteenpäin sivuston kehittäjille.

Viestintäkeskus on muutenkin ehkä ollut vähän pimennossa ja varmasti on asiakkaita jotka eivät edes tiedä sen olemassaoloa. Joten pikku "nosto" ei muutenkaan olisi pahitteeksi.