Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
madrenite
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Miksi sain laskun vaikkei minulle ole mitään palveluita saatavilla?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, sain laskun kanavapaketista 16.3.-30.3.2020 ajalta nimekkeellä kanavapaketit. Kun yritän löytää Telia-sovelluksella ja kirjautumalla netissä web-sivuille, ei minulla ole yhtään kanavapakettia. Onko tässä jokin tiedossa oleva asiakkuushässäkkä COVID-19-tilanteen vuoksi. Maksanko nyt tuosta edesmenneestä Liiga-kaudesta 14,47EUR/kk - minulla oli ennen HBO Nordic + Liiga mutta näköjään HBO tiputettiin ekana pois. Liitteenä mitä mobiilisovellukseni näyttää minulle.

 

Screenshot_20200425-101009_Telia TV.jpg

 

Edit JoonasLam: Poistettu allekirjoitus ja upotettu kuva viestiin

3 vastausta
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2581 custom-general.kudos
  • 3938 custom-general.replies
  • 335 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @madrenite ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Varmaan kyse tuosta liiga-kaudesta ja sen laskutuksesta. Täällä lisää asiasta : https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Liiga-laskutus-maaliskuulta-2020/m-p/204066 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
madrenite
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, ok, ymmärrettävä tuo Liiga-kauden lopun laskutus mutta miksi HBO Nordic tiputettiin heti pois? Noh, täytyy katsoa jaksanko tilata sitä enää muuta kautta, kun ei ole hetkeen tullut katottua.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 277 custom-general.kudos
  • 665 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@madrenite@  kirjoitti:

Hei, ok, ymmärrettävä tuo Liiga-kauden lopun laskutus mutta miksi HBO Nordic tiputettiin heti pois? Noh, täytyy katsoa jaksanko tilata sitä enää muuta kautta, kun ei ole hetkeen tullut katottua.


Ilman asiakastietoja en osaa tarkemmin sanoa, miksei HBO ole tällä hetkellä sinulla näkyvissä, mutta tämä voidaan laskutuksen ohella katsoa asiakaspalvelustamme tarkemmin. Asiakas palvelumme yhteystiedot löydät kootusti täältä. Tarvittaessa saat HBO:n takaisin katseluun näppärästi esimerkiksi kirjautumalla Omille sivuilla ja sieltä tilaamalla paketin käyttöösi Telia TV:n tiedoista 🙂 

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*