Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
DamtheMan
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Milloin laskun pitäisi näkyä telia.fi:n Omat Sivut -osiossa?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eli liittymästä on toimitusvahvistus ensin 3.8, sitten 4.8 (kun ei ollut ensimmäisellä kerralla auennutkaan sim, kävin liikkeessä ja tehtiin homma uudestaan) tuolla OmaSivut osiossa jossa laskutkin pitäisi näkyä (Laskut & viestit). On jo 6.9, eli reilu kuukausi menty, ei näy mitään laskujen kohdalla. Ei varmaan pitäisi kysellä laskujen perään Hymiö Kieli , mutta ei toisaalta huvittaisi sitten jotain isoa könttää maksaa kerralla jos venyvät kunnolla.

1 vastaus
Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 174 custom-general.kudos
  • 331 custom-general.replies
  • 27 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @DamtheMan ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂 

Liittymän avauskuukaudelta ei lähetetä laskua, vaan ensimmäinen lasku lähetetään liittymän avausta seuraavana kuukautena. Laskutuskausi on yleensä n. 30pv, mutta ensimmäinen laskutuskausi saattaa olla joko pidempi tai lyhyempi, riippuen siitä mihin laskutusryhmään kuulut. 

Kun kirjaudut telia.fi -sivustolle niin laskutuskautesi pääset tarkistamaan liittymäsi tiedoista. 
Kirjaudu -> Liittymäni ja palveluni -> Valitse liittymäsi, jonka jälkeen avautuu näkymä mistä näet saldosi, ja sen alla on tieto miten monta päivää laskutuskautta on jäljellä. 

Kun laskutuskausi vaihtuu, muodostuu lasku, ja se lähtetään sinulle valitsemasi laskutustavan mukaisesti. Ja silloin näet sen myös tuolla Laskut ja viestit -osiossa. 

Telia Yhteisön moderaattori