Minun Soneraan automaattinen kirjautuminen?

  • 30 October 2015
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Kunniamerkki +5

Hei!

Miksiköhän Minun Sonera-palveluun (esim.Androidissa) ei ole kehitetty automaattista kirjautumista, eli että sovellus muistaisi halutessa myös salasanan? Joka kerta saa näpytellä salasanan uudestaan palveluun kirjautuessa. Helpottaisi palvelun käytöä jos ominaisuuden saisi palveluun, kiitos!


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Minun Sonera sovellus ei ole täysin natiivi sovellus vaan toimii ns. verkkosivuna oikeastaan. Tämä rajoittaa toimintaa aika paljon. Minun Sonera sovellus toimii Soneran Omat sivun tapaisesti eli istunto ei pysy pitkään vaan kirjautuu ulos. Tokihan Sonera voisi laittaa siihen istunnon ja kestäisi pidempään mutta ilmeisesti se ei ole mahdollista.

Kirjautumisen muistaminen on tekeillä ja valmistumassa lähiaikoina. Kuten olkitu tuossa kirjoittaa, niin taustalla on hieman kompleksimpaa rakennetta, joten ihan pysyvää istuntoa ei voida jatkossakaan luoda. Mutta peruskäyttöä ajatellen jatkossa sovelluksen voit avata useamman kerran ilman erillistä kirjautumista.

Uskallan sanoa, että marraskuussa tämä saadaan jakeluun.

Session muistaminen saatiin julkaistua 25.11. eli marraskuun puolella pysyttiin hienosti :robottongue:

Vastaa