Yritin kirjautua Minun Teliaan tunnuksillani. Sivusto pyytää vahvistamaan yhteystiedot ja kun ne annan , niin pääsen palveluun. No ne yhteystiedot sivusto kyselee joka kerta uudelleen , vaikka eivät ole muuttuneet , kun kirjautuu sisään eli ei ne näytä tallentuvan yhtään mihinkään. Vielä muutama päivä sitten toimi ihan ok.
Seuraava omituisuus on , että puhelinliittymäni tiedoissa lukee , että olet päivittänyt liittymääsi ja voit sen tehdä seuraavan kerran vasta seuraavalla laskutuskaudella. No en ole päivittänyt liittymääni ja palvelu kaiken lisäksi näyttää ihan oikein liittymäni , mikä se on ollut jo vuosia.
Sitten vielä huomasin , että laskutustiedoistani on hävinnyt e-laskutus. Sillekään en ole tehnyt yhtään mitään. Siis palvelu pyytää tekemään e-laskusopimuksen , vaikka minulla jo sellainen on ja on ollut vuosia.
On tämä Minun Telia melkoinen sekasotku. Osaisiko Telian tuki kertoa mitä te nyt olette sotkeneet. Itse en ole edes käynyt Minun Teliassa moneen päivään ja kun viimeksi kävin kaikki toimi em. asioiden osalta ok. No ne aiemmat Vastaajaan liittyneet toimimattomuudet ovat edelleen jäljellä.
----
Muokkaus HannaMarikaL: Muokattu otsikkoa