Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kustaa1967
Konkari
  • 331 custom-general.kudos
  • 782 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Minun Telia sivut ovat sekaisin

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Yritin kirjautua Minun Teliaan tunnuksillani. Sivusto pyytää vahvistamaan yhteystiedot ja kun ne annan , niin pääsen palveluun. No ne yhteystiedot sivusto kyselee joka kerta uudelleen ,  vaikka eivät ole muuttuneet , kun kirjautuu sisään eli ei ne näytä tallentuvan yhtään mihinkään. Vielä muutama päivä sitten toimi ihan ok.

 

Seuraava omituisuus on , että puhelinliittymäni tiedoissa lukee , että olet päivittänyt liittymääsi ja voit sen tehdä seuraavan kerran vasta seuraavalla laskutuskaudella. No en ole päivittänyt liittymääni ja palvelu kaiken lisäksi näyttää ihan oikein liittymäni , mikä se on ollut jo vuosia.

 

Sitten vielä huomasin , että laskutustiedoistani on hävinnyt e-laskutus. Sillekään en ole tehnyt yhtään mitään. Siis palvelu pyytää tekemään e-laskusopimuksen , vaikka minulla jo sellainen on ja on ollut vuosia.

 

On tämä Minun Telia melkoinen sekasotku. Osaisiko Telian tuki kertoa mitä te nyt olette sotkeneet. Itse en ole edes käynyt Minun Teliassa moneen päivään ja kun viimeksi kävin kaikki toimi em. asioiden osalta ok. No ne aiemmat Vastaajaan liittyneet toimimattomuudet ovat edelleen jäljellä.

12 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2495 custom-general.kudos
  • 3860 custom-general.replies
  • 334 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä siellä jotain häikkää on. Minulla näyttää nyt liittymien osalta tätä:

IMG_20210909_100615_HDR_100732.jpg

Muut sivut näyttää oikein ja verkkoyhteys on kunnossa 😅

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
kustaa1967
Konkari
  • 331 custom-general.kudos
  • 782 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kiisseli67  kirjoitti:

Kyllä siellä jotain häikkää on. Minulla näyttää nyt liittymien osalta tätä:

IMG_20210909_100615_HDR_100732.jpg

Muut sivut näyttää oikein ja verkkoyhteys on kunnossa 😅


Minä en ole edes kokeillut mobiiliappilla , vaan tietokoneella.

 

Joitakin taustapalveluita ilmeisesti on pois päältä syystä tai toisesta. Sen verran väliaikatietoa , että aloituksessa mainitsemani e-laskutusosoitteen puuttuminen on mystisesti korjautunut ja näkyy taas.

irritus
Konkari ☆
  • 577 custom-general.kudos
  • 1056 custom-general.replies
  • 85 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla kiinteän laajalaistan tiedot ovat nyt:

 

Hups!
Tekniikka teki meille nyt tepposet, joten palvelu ei juuri nyt ole käytössä. Fiksaamme tilanteen niin nopeasti kuin pystymme. Kokeile kohta uudelleen!

Yleensä tuo ilmoitus tulee jo kirjauduttaessa Omille Sivuille ja siitä pääsee eteenpäin yrittämällä uudelleen. Mutta nyt uudelleen yrittäminenkään ei auta.

kustaa1967
Konkari
  • 331 custom-general.kudos
  • 782 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@irritus  kirjoitti:

Minulla kiinteän laajalaistan tiedot ovat nyt:

 

Hups!
Tekniikka teki meille nyt tepposet, joten palvelu ei juuri nyt ole käytössä. Fiksaamme tilanteen niin nopeasti kuin pystymme. Kokeile kohta uudelleen!

 

 

 

 


Yleensä tuo ilmoitus tulee jo kirjauduttaessa Omille Sivuille ja siitä pääsee eteenpäin yrittämällä uudelleen. Mutta nyt uudelleen yrittäminenkään ei auta.


Jokin vikatilanne tai huoltotyö taustapalvelimissa lienee käynnissä , vaikka ei siitä mitään ilmoitusta ole näkynyt. Pikku hiljaa palveluita alkaa palailla käyttöön , sillä aloituksessa mainitsemani liittymänpäivitystä koskeva ilmoitus ainakin on hävinnyt.

 

Sen sijaan asetus liittymäni tietojen näkymisestä numeropalveluissa oli muuttumut ihan omia aikojaan. Kun muutin sen takaisin kuten se oli aiemmin , niin sain ensin vain virheilmoituksen , mutta hetken päästä sain kuitenkin tiedot päivitettyä.

 

Nyt noita "Hups-ilmoituksia" tulee myös Vastaajan lisäksi muistakin liittymäni asetuksista. Sekaisin on palvelu ja taitaa olla turha toivoa pikaista korjausta.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 398 custom-general.kudos
  • 654 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kustaa1967  kirjoitti:


Jokin vikatilanne tai huoltotyö taustapalvelimissa lienee käynnissä , vaikka ei siitä mitään ilmoitusta ole näkynyt. Pikku hiljaa palveluita alkaa palailla käyttöön , sillä aloituksessa mainitsemani liittymänpäivitystä koskeva ilmoitus ainakin on hävinnyt.

 

Sen sijaan asetus liittymäni tietojen näkymisestä numeropalveluissa oli muuttumut ihan omia aikojaan. Kun muutin sen takaisin kuten se oli aiemmin , niin sain ensin vain virheilmoituksen , mutta hetken päästä sain kuitenkin tiedot päivitettyä.

 

Nyt noita "Hups-ilmoituksia" tulee myös Vastaajan lisäksi muistakin liittymäni asetuksista. Sekaisin on palvelu ja taitaa olla turha toivoa pikaista korjausta.


Pahoittelut etten ollut täällä tämän nopeampaa kommentoimassa. Mutta tosiaan meillä oli hetken aikaa häiriöitä järjestelmissä jotka ovat aiheuttaneet myös kuvailemianne ongelmia Minun Telia -sivuilla ja sovelluksessa. Pikkuhiljaa näitä on saatu nyt korjattua ja palvelut ja tiedot ovat palautumassa ennalleen! Uskoisin että piakkoin päästään myös noista lopuistakin "hups" -ilmoituksista. Ilmoitelkaa toki jos niitä siellä näkyy ja vilkkuu pidempäänkin, niin raportoin niistä sitten samantien eteenpäin! 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

kustaa1967
Konkari
  • 331 custom-general.kudos
  • 782 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SannaMKoo  kirjoitti:




Uskoisin että piakkoin päästään myös noista lopuistakin "hups" -ilmoituksista. Ilmoitelkaa toki jos niitä siellä näkyy ja vilkkuu pidempäänkin, niin raportoin niistä sitten samantien eteenpäin!


Nähtäväksi jää.

Minulla tulee "Hups" Vastaajan asetuksista ja uuden SIM:n tilauksesta.

Vastaajan osalta vika on kestänyt jo kuukausia , mutta SIM:n tilauksesta ei ole tarkkaa tietoa.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 398 custom-general.kudos
  • 654 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kustaa1967  kirjoitti:

@SannaMKoo  kirjoitti:




Uskoisin että piakkoin päästään myös noista lopuistakin "hups" -ilmoituksista. Ilmoitelkaa toki jos niitä siellä näkyy ja vilkkuu pidempäänkin, niin raportoin niistä sitten samantien eteenpäin!


Nähtäväksi jää.

Minulla tulee "Hups" Vastaajan asetuksista ja uuden SIM:n tilauksesta.

Vastaajan osalta vika on kestänyt jo kuukausia , mutta SIM:n tilauksesta ei ole tarkkaa tietoa.


Oletko testannut vastaajan hallinnointia kirjautumalla asiakassivuillesi puhelinnumerolla ja siihen tilatulla salasanalla? Eli tukisivustoltamme löytyvällä ohjeella vastaajan muokkaaminen? SIM-kortin tilauksen epäonnistumisen uskoisin johtuvan tuosta aamulla olleesta häiriöstä. Onko tuo onnistunut vieläkään vai herjaako yhäkin? Asiakaspalvelun kautta voimme toki tässä kohtaa hoitaa puolestasi tuon SIM-kortin tilauksen jos toiminne ei ole vielä lähtenyt pelittämään.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

kustaa1967
Konkari
  • 331 custom-general.kudos
  • 782 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SannaMKoo  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

@SannaMKoo  kirjoitti:




Uskoisin että piakkoin päästään myös noista lopuistakin "hups" -ilmoituksista. Ilmoitelkaa toki jos niitä siellä näkyy ja vilkkuu pidempäänkin, niin raportoin niistä sitten samantien eteenpäin!


Nähtäväksi jää.

Minulla tulee "Hups" Vastaajan asetuksista ja uuden SIM:n tilauksesta.

Vastaajan osalta vika on kestänyt jo kuukausia , mutta SIM:n tilauksesta ei ole tarkkaa tietoa.


1.Oletko testannut vastaajan hallinnointia kirjautumalla asiakassivuillesi puhelinnumerolla ja siihen tilatulla salasanalla? Eli tukisivustoltamme löytyvällä ohjeella vastaajan muokkaaminen?

2. SIM-kortin tilauksen epäonnistumisen uskoisin johtuvan tuosta aamulla olleesta häiriöstä. Onko tuo onnistunut vieläkään vai herjaako yhäkin? Asiakaspalvelun kautta voimme toki tässä kohtaa hoitaa puolestasi tuon SIM-kortin tilauksen jos toiminne ei ole vielä lähtenyt pelittämään.


1. Kyllä. Ei toimi.

2. SIM-kortin tilaus on herjannut jo kuukausia.

 

Tästä asiasta on jo parikin ketjua , joissa on asiaa käsitelty kuukausien ajan.

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Vastaajapalvelu-uudistui/bc-p/223998/highlight/true#M10232 

https://yhteiso.telia.fi/t5/Puhelinliittymat-ja-mobiilinetti/Vastaaja-palvelussa-olisi-kehitettavaa/... 

 

Mitä te siellä oikein teette , kun ette seuraa keskusteluja ja kyselette samoja kysymyksiä moneen kertaan?????

 

Sepkup
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Taitaa Teliakin siirtyä Googlen systeemeihin. Prepaidin lataus vaatii googlen, terveyden huollossa ajanvaraus koronaan vaatii Googlen, asuntoni huolto oy:n sivut ei ota edes pankkitunnuksia, pitää olla google. 

Kuinkahan monta muutakin palvelua vaatii googlen systeemit toimiakseen.