Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64419
Kirjoituksia 175214

Minun Telia -sovellukseen ei pääse kirjautumaan

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 28 kpl

1/5

Miksi minun teliaan ei pääse kirjautumaan?

Edit HannaSu: täsmennetty hieman otsikkoa

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 433 kpl

2/5

@Paletsu2000  kirjoitti:

Miksi minun teliaan ei pääse kirjautumaan?

Toimii minulla ainakin. Kokeile auttaako sovelluksen päivitys.

Onko mikä käyttöjärjestelmä, android vai ios?

Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 249 kpl

3/5

Hei @Paletsu2000!

Minun Telia -sovelluksessa ei näyttäisi olevan mitään ajankohtaista häiriötä. Niin kuin @kiisseli67 tuossa jo hyvin kartoitti tilannetta, kannattaa sovellus koettaa päivittää. Voit myös kokeilla sovelluksen poistamista ja uudelleen lataamista, jos se auttaisi. Tarpeen mukaan näet kaikki liittymäsi ja palvelusi Minun Telia -sivuilta selaimella, kun kirjaudut joko Telia- tai pankkitunnuksillasi. 

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 28 kpl

4/5

Hei. Minun Telia sovellukseen pääsen kirjautumaan vain Telia tunnuksella. Nordean pankki ja mobiilivarmenne ei toimi. Ollut jo pitempään ongelma. Sovelluksen olen ladannut ja päivittänyt mut ei vaikutusta. 

0 tykkäystä
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 415 kpl

5/5

@Paletsu2000  kirjoitti:

Hei. Minun Telia sovellukseen pääsen kirjautumaan vain Telia tunnuksella. Nordean pankki ja mobiilivarmenne ei toimi. Ollut jo pitempään ongelma. Sovelluksen olen ladannut ja päivittänyt mut ei vaikutusta. 

Testasin iOS ja Android -puhelimilla kirjautua sekä Nordean tunnuksilla että mobiilivarmenteella ja pääsin molemmilla sisään. Kerrotko vielä mikä laite sinulla on ja onko sen käyttöjärjestelmä päivitetty uusimpaan versioon? Saatko jonkin herjan kun kokeilet kirjautua Nordealla tai mobiilivarmenteella.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.