Minun Telia -sovellukseen ei pääse kirjautumaan

  • 24 September 2020
  • 12 kommenttia
  • 457 katselukertaa

Miksi minun teliaan ei pääse kirjautumaan?


 


 


Edit HannaSu: täsmennetty hieman otsikkoa


12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Paletsu2000@  kirjoitti:

Miksi minun teliaan ei pääse kirjautumaan?




Toimii minulla ainakin. Kokeile auttaako sovelluksen päivitys.


Onko mikä käyttöjärjestelmä, android vai ios?

Hei @Paletsu2000!


 


Minun Telia -sovelluksessa ei näyttäisi olevan mitään ajankohtaista häiriötä. Niin kuin @kiisseli67 tuossa jo hyvin kartoitti tilannetta, kannattaa sovellus koettaa päivittää. Voit myös kokeilla sovelluksen poistamista ja uudelleen lataamista, jos se auttaisi. Tarpeen mukaan näet kaikki liittymäsi ja palvelusi Minun Telia -sivuilta selaimella, kun kirjaudut joko Telia- tai pankkitunnuksillasi. 

 Hei. Minun Telia sovellukseen pääsen kirjautumaan vain Telia tunnuksella. Nordean pankki ja mobiilivarmenne ei toimi. Ollut jo pitempään ongelma. Sovelluksen olen ladannut ja päivittänyt mut ei vaikutusta. 


@Paletsu2000@  kirjoitti:

 Hei. Minun Telia sovellukseen pääsen kirjautumaan vain Telia tunnuksella. Nordean pankki ja mobiilivarmenne ei toimi. Ollut jo pitempään ongelma. Sovelluksen olen ladannut ja päivittänyt mut ei vaikutusta. 




Testasin iOS ja Android -puhelimilla kirjautua sekä Nordean tunnuksilla että mobiilivarmenteella ja pääsin molemmilla sisään. Kerrotko vielä mikä laite sinulla on ja onko sen käyttöjärjestelmä päivitetty uusimpaan versioon? Saatko jonkin herjan kun kokeilet kirjautua Nordealla tai mobiilivarmenteella.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Mikähän lie ongelma kun Minun Telia ei toimi iphone 13 prossa. Uusimmat päivitykset otettu ja sovellus päivitetty.  
 

Ohjelmaa avatessa näyttöön jää vain aloitusruutu ja ei pääse edes kirjaantumaan. Sovellus on lopetettava pakolla kun jää taustalle jumiin. 
 

Pitää vielä kokeilla sovelluksen poisto ja asennus uudelleen. 💩

 

Muoks. Poistettu ja asennettu uudelleen. Ei toimi. 😤

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Mikähän lie ongelma kun Minun Telia ei toimi iphone 13 prossa. Uusimmat päivitykset otettu ja sovellus päivitetty.  
 

Ohjelmaa avatessa näyttöön jää vain aloitusruutu ja ei pääse edes kirjaantumaan. Sovellus on lopetettava pakolla kun jää taustalle jumiin. 
 

Pitää vielä kokeilla sovelluksen poisto ja asennus uudelleen. 💩

 

Muoks. Poistettu ja asennettu uudelleen. Ei toimi. 😤

Kuulostaapa kummalta, kokeilin myös itse iPhone 12 -mallilla ja toimi normaalisti. Tästä kannattaa ehdottomasti jättää häiriöilmoitus, jotta päästään tutkimaan tarkemmin häiriön syytä ja rajaamaan sitä paremmin, onko kyse esimerkiksi laitteesta vai palvelusta.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Ei toimi ei. 
 

Kirjautumista yritetty wlan verkon kautta ja 4g yhteydellä. Sovellus asennettu uudelleen, ei vaikutusta. 
 

iOS 16.6 asennettu. Minun telia versio 8,7,1. 
 

🥶

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Ei toimi ei. 
 

Kirjautumista yritetty wlan verkon kautta ja 4g yhteydellä. Sovellus asennettu uudelleen, ei vaikutusta. 
 

iOS 16.6 asennettu. Minun telia versio 8,7,1. 
 

🥶

Laitoin tästä viestiä sovelluksen parissa työskenteleville tahoille ja palaillaan heti kun jotain kuullaan. Kuten tuossa aiemmin neuvottiin, niin voisit tosiaan jättää häiriöilmoituksen, ellet ole jo näin tehnyt.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@Kuukkelinpuu saimme vielä sovelluksesta vastaavilta viestiä, että yleistä häikkää eivätkä he saaneet toistettua kuvailemaasi tilannetta iPhone 13 Prolla. Siksi parasta tosiaan olisi jättää meille vikailmoitus, ja meillä siten mahdollisuus koittaa päästä vian alkulähteille.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Vikailmoitus tehty. Onneksi tuon sovelluksen takana ei ole päivittäin tarvittavia toimintoja. 
 

Jäädään kuulostelemaan mitä vikailmoitus tuo tullessaan. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Sain nyt vastauksen vikailmoitukseen. 
 

Jos sovellus toimii toisessa laitteessa niin tällöin vaikuttaisi sille että kyseessä on puhelimessa oleva vika.

 

Jotenkin tämä nyt ei selvitä minun ongelmaa. Asiakaspalvelija esitti lisäkysymyksiä joihin en kuitenkaan voi vastata. Syy tähän on se, että vastaus on lähetetty mailista mihin ei voi vastata. 
 

Taitaa olla viisainta jättää ”Minun Telia” käyttämättä ja hoitaa vähäiset liittymäasiat selaimella. 
 

Maksullisia lisäpalveluita olisi ollut näppärä muokata sovelluksen kautta mutta olkoon. 😤

 

Edit. Poistin vielä kerran sovelluksen, sammutin puhelimen ja rebootin jälkeen asensin sovelluksen uudelleen. Nyt lähti bitti kulkemaan ja pääsin katsomaan liittymääni yms. Tunnistauminen pankkitunnuksin.
 

Ongelma ratkaistu
 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

 

Edit. Poistin vielä kerran sovelluksen, sammutin puhelimen ja rebootin jälkeen asensin sovelluksen uudelleen. Nyt lähti bitti kulkemaan ja pääsin katsomaan liittymääni yms. Tunnistauminen pankkitunnuksin.
 

Ongelma ratkaistu
 

Loistavaa! Ja kiitos että ilmoitit vielä kuinka tilanne korjaantui. Varsin mielenkiintoisia ovat nämä tekniset haasteet, mutta hyvä että sovellus lähti vihdoin toimimaan. 

Vastaa