Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5972 custom-general.kudos
  • 5664 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Myös Minun Sonera -appsi uudistui. Sen lisäksi että sen nimi muuttui Minun Telia:ksi niin löydät sieltä nyt ison tukun uusia ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia.

 

Kerätään tähän ketjuun kommentteja uudistetusta appsista, mikä mielestäsi toimii mikä ei. Jos huomaat jotain outouksia siellä niin kerro myös niistä.


Kiitos kommenteista jo etukäteen 🙂

 

01_Screen696_iOS@2x.png

Tero, Yhteisömanageri


Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!

91 vastausta
Eeros
Vakiokalustoa ☆
  • 105 custom-general.kudos
  • 174 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 196 custom-general.kudos
  • 496 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Eeros@  kirjoitti:

Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.


Tuosta voisi kysäistä ihan asiakaspalvelun puolelta, vaikka suoraan sieltä Minun Teliasta yhteyttä ottaen, että miten palvelu asiakastiedoissasi näkyy. Oletko laskulta katsonut miltä siellä näyttää? 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
VT3280
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 66 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi, miksi "Telia TV kaapelissa" ei ole mitään tietoa? En pysty tilaamaan/peruuttamaan kanavia enkä tarkastamaan tietojani. Aiemmin pystyin hallitsemaan tietojani sekä tilaamaan yksittäisiä kanavia. Tämä puute on ollut pitkään. Ajattelin että korjaantuu, kunhan odottaa, mutta ei. 

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 888 custom-general.kudos
  • 1306 custom-general.replies
  • 83 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@VT3280  kirjoitti:

Moi, miksi "Telia TV kaapelissa" ei ole mitään tietoa? En pysty tilaamaan/peruuttamaan kanavia enkä tarkastamaan tietojani. Aiemmin pystyin hallitsemaan tietojani sekä tilaamaan yksittäisiä kanavia. Tämä puute on ollut pitkään. Ajattelin että korjaantuu, kunhan odottaa, mutta ei. 


Mix-paketin hallinnointi pitäisi kyllä edelleen onnistua Kaapeli-TV -asiakkaille Minun Teliasta. Sieltäkö ei löydy lainkaan "kanavapaketit" - "minun tilaukseni" -kohtaa josta näitä voisi tarkistella? Jos näin on että tietoja ei löydy, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun esim. chatin kautta niin laitetaan asia tutkintaan. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
VT3280
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 66 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuolta löytyy kolme sivua otsikolla "yhteenveto", "sisältö", "tiedot", mutta näiden alla ei ole mitään. Tyhjiä sivuja kaikki kolme. 

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 888 custom-general.kudos
  • 1306 custom-general.replies
  • 83 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@VT3280  kirjoitti:

Tuolta löytyy kolme sivua otsikolla "yhteenveto", "sisältö", "tiedot", mutta näiden alla ei ole mitään. Tyhjiä sivuja kaikki kolme. 


Onpa erikoista. Kokeile vielä varmuuden vuoksi poistaa sovellus kokonaan ja lataat sen sitten takaisin ja kirjaudut uudelleen. Jos edelleen näyttää tyhjää niin kannattaa ehdottomasti käydä kirjaamassa vikailmoitus tai tulla asiakaspalvelun chattiin niin laitetaan selvityspyyntöä eteenpäin. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Eeros
Vakiokalustoa ☆
  • 105 custom-general.kudos
  • 174 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AaTanja  kirjoitti:

@Eeros@  kirjoitti:

Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.


Tuosta voisi kysäistä ihan asiakaspalvelun puolelta, vaikka suoraan sieltä Minun Teliasta yhteyttä ottaen, että miten palvelu asiakastiedoissasi näkyy. Oletko laskulta katsonut miltä siellä näyttää? 


Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 126 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Eeros  kirjoitti:

Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.

Hyvä kuulla, että laskulla tuotetieto on oikein. Olitko kuitenkin asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme?

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Eeros
Vakiokalustoa ☆
  • 105 custom-general.kudos
  • 174 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.

Hyvä kuulla, että laskulla tuotetieto on oikein. Olitko kuitenkin asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme?


Laitoin viestin minun telia sivun kautta. 

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 221 custom-general.kudos
  • 513 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Eeros  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.

Hyvä kuulla, että laskulla tuotetieto on oikein. Olitko kuitenkin asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme?


Laitoin viestin minun telia sivun kautta. 


Hyvä homma! Ilmoittelethan tännekin sitten kun asia selkenee? Olisi mielenkiintoista kuulla mikä tuossa oli taustalla. 

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 11 | Sarjat ja elokuvat |