23-03-2017
09:23
Muokattu
23-03-2017
11:30
Myös Minun Sonera -appsi uudistui. Sen lisäksi että sen nimi muuttui Minun Telia:ksi niin löydät sieltä nyt ison tukun uusia ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia.
Kerätään tähän ketjuun kommentteja uudistetusta appsista, mikä mielestäsi toimii mikä ei. Jos huomaat jotain outouksia siellä niin kerro myös niistä.
Kiitos kommenteista jo etukäteen 🙂
Tero, Yhteisömanageri
Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista
UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!
14-01-2021 01:33
Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.
14-01-2021 12:12
@Eeros@ kirjoitti:
Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.
Tuosta voisi kysäistä ihan asiakaspalvelun puolelta, vaikka suoraan sieltä Minun Teliasta yhteyttä ottaen, että miten palvelu asiakastiedoissasi näkyy. Oletko laskulta katsonut miltä siellä näyttää?
09-04-2022 21:56
Moi, miksi "Telia TV kaapelissa" ei ole mitään tietoa? En pysty tilaamaan/peruuttamaan kanavia enkä tarkastamaan tietojani. Aiemmin pystyin hallitsemaan tietojani sekä tilaamaan yksittäisiä kanavia. Tämä puute on ollut pitkään. Ajattelin että korjaantuu, kunhan odottaa, mutta ei.
10-04-2022 13:27
@VT3280 kirjoitti:
Moi, miksi "Telia TV kaapelissa" ei ole mitään tietoa? En pysty tilaamaan/peruuttamaan kanavia enkä tarkastamaan tietojani. Aiemmin pystyin hallitsemaan tietojani sekä tilaamaan yksittäisiä kanavia. Tämä puute on ollut pitkään. Ajattelin että korjaantuu, kunhan odottaa, mutta ei.
Mix-paketin hallinnointi pitäisi kyllä edelleen onnistua Kaapeli-TV -asiakkaille Minun Teliasta. Sieltäkö ei löydy lainkaan "kanavapaketit" - "minun tilaukseni" -kohtaa josta näitä voisi tarkistella? Jos näin on että tietoja ei löydy, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun esim. chatin kautta niin laitetaan asia tutkintaan.
10-04-2022 13:35
Tuolta löytyy kolme sivua otsikolla "yhteenveto", "sisältö", "tiedot", mutta näiden alla ei ole mitään. Tyhjiä sivuja kaikki kolme.
10-04-2022 14:25
@VT3280 kirjoitti:
Tuolta löytyy kolme sivua otsikolla "yhteenveto", "sisältö", "tiedot", mutta näiden alla ei ole mitään. Tyhjiä sivuja kaikki kolme.
Onpa erikoista. Kokeile vielä varmuuden vuoksi poistaa sovellus kokonaan ja lataat sen sitten takaisin ja kirjaudut uudelleen. Jos edelleen näyttää tyhjää niin kannattaa ehdottomasti käydä kirjaamassa vikailmoitus tai tulla asiakaspalvelun chattiin niin laitetaan selvityspyyntöä eteenpäin.
12-04-2022 10:56
@AaTanja kirjoitti:
@Eeros@ kirjoitti:Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.
Tuosta voisi kysäistä ihan asiakaspalvelun puolelta, vaikka suoraan sieltä Minun Teliasta yhteyttä ottaen, että miten palvelu asiakastiedoissasi näkyy. Oletko laskulta katsonut miltä siellä näyttää?
Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.
12-04-2022
19:24
Muokattu
12-04-2022
19:27
@Eeros kirjoitti:
Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.
Hyvä kuulla, että laskulla tuotetieto on oikein. Olitko kuitenkin asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme?
| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |
12-04-2022 20:54
@HannaMarikaL kirjoitti:
@Eeros kirjoitti:
Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.Hyvä kuulla, että laskulla tuotetieto on oikein. Olitko kuitenkin asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme?
Laitoin viestin minun telia sivun kautta.
13-04-2022 08:24
@Eeros kirjoitti:
@HannaMarikaL kirjoitti:
@Eeros kirjoitti:
Laskulla näkyy oikein, ainoastaan Minun Telia-sovelluksessa tuotetieto on väärin.Hyvä kuulla, että laskulla tuotetieto on oikein. Olitko kuitenkin asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme?
Laitoin viestin minun telia sivun kautta.
Hyvä homma! Ilmoittelethan tännekin sitten kun asia selkenee? Olisi mielenkiintoista kuulla mikä tuossa oli taustalla.