Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5141 custom-general.kudos
  • 4495 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Myös Minun Sonera -appsi uudistui. Sen lisäksi että sen nimi muuttui Minun Telia:ksi niin löydät sieltä nyt ison tukun uusia ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia.

Kerätään tähän ketjuun kommentteja uudistetusta appsista, mikä mielestäsi toimii mikä ei. Jos huomaat jotain outouksia siellä niin kerro myös niistä.

Kiitos kommenteista jo etukäteen 🙂

01_Screen696_iOS@2x.png

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone 12 Pro Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

81 vastausta
Eeros
Vakiokalustoa
  • 36 custom-general.kudos
  • 89 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 162 custom-general.kudos
  • 345 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

@Eeros  kirjoitti:

Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.

Tuosta voisi kysäistä ihan asiakaspalvelun puolelta, vaikka suoraan sieltä Minun Teliasta yhteyttä ottaen, että miten palvelu asiakastiedoissasi näkyy. Oletko laskulta katsonut miltä siellä näyttää? 

Yhteisön moderaattori