Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66588
Kirjoituksia 179929

Minun Telia -sovellus, palauteketju



Minun Telia -sovellus, palauteketju

TeroRe
Yhteisömanageri
Viestejä 4 098 kpl

Minun Telia -sovellus, palauteketju

1/82

Myös Minun Sonera -appsi uudistui. Sen lisäksi että sen nimi muuttui Minun Telia:ksi niin löydät sieltä nyt ison tukun uusia ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia.

 

Kerätään tähän ketjuun kommentteja uudistetusta appsista, mikä mielestäsi toimii mikä ei. Jos huomaat jotain outouksia siellä niin kerro myös niistä.


Kiitos kommenteista jo etukäteen 🙂

 

01_Screen696_iOS@2x.png

Vastaa
81 vastausta

irritus
Konkari
Viestejä 823 kpl

11/82

@TeroRe kirjoitti:

 Kiitos @irritus, laitan tiedoksi. Onko muuten rootattu luuri tjsp?


Ei ole rootattu eikä edes kiinalainen versio. Ihan Huawein vakio eurooppalainen laiteohjelma.

Vastaa
0 tykkäystä

kiisseli67
Lady
Lady
Viestejä 3 495 kpl

12/82

@TeroRe kirjoitti:

Tiedoksi @kiisseli67 ja @irritus sekä muut:

Minun Telia -applikaatio edellyttää (ainakin tällä hetkellä) Android 6.0 -versiota, teillä oli 4.-jotain ja tästä syystä kauppa ilmoittaa ettei puhelin ole tuettu.

 

Jos tämä muuttuu niin kerromme siitä tässä ketjussa.


No en kyllä ala yhden sovelluksen takia kiirehtiä uuden puhelimen ostoa 😋 Pääseepä selaimella liittymiänsä kurkkaamaan ja tarvittaessa muuttamaan 😉 Aika monelta jää nyt sovellus käyttämättä, kun noi puhelimen valmistajat ovat nii hitaita järjestelmäpäivitysten kanssa.

Ei toimi muuten Windows 10 puhelimessakaan tuo sovellus, sillä kaupassa on tarjolla vain vanha Minun Sonera sovellus...

Vastaa
0 tykkäystä

PekkaJaas
Telialainen
Viestejä 12 kpl

13/82

Terve!

 

Minun Telia sovellus on tosiaan iOS ja Android (6.0 ->) käyttiksille. Selvittelemme tovin kuluttua mahdollisuutta tukea Androidin aikaisempia versioita. Windows tuki jäi nyt kokonaan pois vähäisen käytön vuoksi.

 

Saimme juuri sovelluksesta Google Play Storeen uuden version, josta otimme myös huoltoläpyskän pois. Käykää siis ihmeessä testaamassa 🙂

 

Appiksen uusi versio iOSlle on Applella reviewssä ja julkaisemme senkin lähipäivinä, toivottavasti jo huomenna.

 

Mahdollisien virheiden lisäksi kuulemme mielellämme mitä kaikkea haluaisitte sovelluksessamme tehdä ja nähdä. Nyt julkaistu sovellus on ensimmäinen askel ja tulemme lähitulevaisuudessa kehittämään sitä roimasti eteenpäin. 

 

T. Pekka, Telian appis- ja käytettävyysasiantuntija

Vastaa

Purnipsi
Velho
Velho
Viestejä 2 507 kpl

14/82

@PekkaJaas kirjoitti:

Terve!

 

Minun Telia sovellus on tosiaan iOS ja Android (6.0 ->) käyttiksille. Selvittelemme tovin kuluttua mahdollisuutta tukea Androidin aikaisempia versioita. Windows tuki jäi nyt kokonaan pois vähäisen käytön vuoksi.

 

Saimme juuri sovelluksesta Google Play Storeen uuden version, josta otimme myös huoltoläpyskän pois. Käykää siis ihmeessä testaamassa 🙂

 

Appiksen uusi versio iOSlle on Applella reviewssä ja julkaisemme senkin lähipäivinä, toivottavasti jo huomenna.

 

Mahdollisien virheiden lisäksi kuulemme mielellämme mitä kaikkea haluaisitte sovelluksessamme tehdä ja nähdä. Nyt julkaistu sovellus on ensimmäinen askel ja tulemme lähitulevaisuudessa kehittämään sitä roimasti eteenpäin. 

 

T. Pekka, Telian appis- ja käytettävyysasiantuntija


Oikeastaan saadaan syyttää laitevalmistajia haluttomuudesta ajaa päivityksiä vanhemmille ja erityisesti edullisille laitteille. Monet edulliset laitteet jäävät monesti paitsi ns. isoista versiopäivityksistä ja saavat vain hetkisen tietoturvapäivityksiä. Syynä tähän on osiltaan Android-maaliman hajanaisuus ja puhelinvalmistajien omat kustomoinnit.

 

Itse kokeilin tuota sovellusta Samsung Galaxy S6 (uusin Nordic -ohjelmistoversio) sekä LG Nexus 5X (uusin Android 7.1.2 Beta) . Hyvin vaikutti toimivan. Plussaa siitä, että voi rajattomienkin liittymien käyttöä seurata! Se ei ennen onnistunut kuin laskusta.

Vastaa

kjns
Kunniajäsen
Viestejä 1 279 kpl

15/82

PekkaJaas kirjoitti:

Saimme juuri sovelluksesta Google Play Storeen uuden version, josta otimme myös huoltoläpyskän pois. Käykää siis ihmeessä testaamassa 🙂



 

Mulla näkyy Play storessa ja asennettuna versio 6.0.3 ja avatessa tulee ilmoitus "hups olen huollossa"...

Vastaa
0 tykkäystä

Purnipsi
Velho
Velho
Viestejä 2 507 kpl

16/82

@kjns kirjoitti:

PekkaJaas kirjoitti:

Saimme juuri sovelluksesta Google Play Storeen uuden version, josta otimme myös huoltoläpyskän pois. Käykää siis ihmeessä testaamassa 🙂



 

Mulla näkyy Play storessa ja asennettuna versio 6.0.3 ja avatessa tulee ilmoitus "hups olen huollossa"...


Kokeilitko asentaa uudelleen?

Vastaa
0 tykkäystä

PekkaJaas
Telialainen
Viestejä 12 kpl

17/82

@kjns kirjoitti:

@PekkaJaas kirjoitti:

Saimme juuri sovelluksesta Google Play Storeen uuden version, josta otimme myös huoltoläpyskän pois. Käykää siis ihmeessä testaamassa 🙂



 

Mulla näkyy Play storessa ja asennettuna versio 6.0.3 ja avatessa tulee ilmoitus "hups olen huollossa"...


 

Kiitti kommentista! Meillä oli aamulla pieni hickup loginin kanssa, joten laitoimme varuilta huoltoläpyskän päälle. Nyt toimii taas.

Vastaa
0 tykkäystä

Sekunti
Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 087 kpl

18/82

Hyvä! Tätä olen odottanut jo tovin 🙂

 

Mukava päässä hallinnoimaan omia liittymiä ja tietoja muutaman napsautuksen päästä. Harmittamaan jäi vikailmoituksen tekeminen sovelluksessa, mutta pärjään ilman sitä. Sovelluksessa voisi olla esimerkiksi:

  • Lähistöllä olevat Telia-palvelupisteet ja niiden tiedot mm. aukioloajoista

 

 

En oikein ymmärrä tuota virheilmoitusta:

Verkkoyhteys on katki-poikki

 

Kannattaisi muokata tuota ilmoitusta. Ilmoitus lähti pois, kun suljin sovelluksen ja se sai uudelleen yhteyden verkkoon.

Vastaa
0 tykkäystä

mpkon
Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

19/82

Huono juttuhan tämä on ettei sovellusta enää ole Windows-laitteille. Siksi harmillista, että nyt joutuu tyytymään selainkäyttöliittymään mikä on mobiilissa verrattain kehno sovelluksen natiivinäkymään verrattuna.

Vastaa
0 tykkäystä

mpkon
Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

20/82

Minun Telia sovellus on tosiaan iOS ja Android (6.0 ->) käyttiksille. Selvittelemme tovin kuluttua mahdollisuutta tukea Androidin aikaisempia versioita. Windows tuki jäi nyt kokonaan pois vähäisen käytön vuoksi.

Jaa, että jäi kokonaan pois vähäisen käytön vuoksi? No nyt kun sitä käyttöä ei sitten ole ollenkaan, sillähän se palvelutaso paranee - näin ironisesti asetellen.

 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.