Minun Telia

  • 19 September 2019
  • 2 kommenttia
  • 24 katselukertaa

Minulla on luotuna Telia-tunnus (yllätys kun sillä kirjautuneena kirjoitan tätäkin) mutta jostain syystä en pääse puhelimen apilla enkä millään selaimella tietokoneella kirjautumaan ko. tunnuksella Telian saitille niin että pääsisin katsomaan liittymäni ja tekemään esim. lisäpalveluostoksia. Kun yritän luoda tietokoneella uuden tunnuksen (tunnistautuneena pankkitunnuksilla) niin tunnuksen luonti -sivu sanoo jokaiselle salasanalle "käytä eri salasanaa kuin aiemmin" vaikka kirjoittaisin salasanaksi mitä tahansa. Tämä tapahtuu selaimesta riippumatta ja välimuistitkin tyhjennettynä. Ainoa tapa miten pääsen liittymätietoihini käsiksi tietokoneella on käyttää pankkitunnistetta. 

 

Mitä hittoa kysyy hämmentynyt ja hieman triggeröitynyt asiakas?


2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@HissiFin@  kirjoitti:

Minulla on luotuna Telia-tunnus (yllätys kun sillä kirjautuneena kirjoitan tätäkin) mutta jostain syystä en pääse puhelimen apilla enkä millään selaimella tietokoneella kirjautumaan ko. tunnuksella Telian saitille niin että pääsisin katsomaan liittymäni ja tekemään esim. lisäpalveluostoksia. Kun yritän luoda tietokoneella uuden tunnuksen (tunnistautuneena pankkitunnuksilla) niin tunnuksen luonti -sivu sanoo jokaiselle salasanalle "käytä eri salasanaa kuin aiemmin" vaikka kirjoittaisin salasanaksi mitä tahansa. Tämä tapahtuu selaimesta riippumatta ja välimuistitkin tyhjennettynä. Ainoa tapa miten pääsen liittymätietoihini käsiksi tietokoneella on käyttää pankkitunnistetta. 

 

Mitä hittoa kysyy hämmentynyt ja hieman triggeröitynyt asiakas?


Telia Yhteisössä käy tosiaan samat tunnarit kuin Minun Telia -tunnukset. Jostain syystä nyt tunnarit eivät kelpaa sivustoillemme muuta kautta kohdallasi ja sen takia tarvitsisimme yhteydenottoasi meille päin tunnistautumisen kanssa. Tehtäisiin tästä Häiriöilmoitus, niin saataisiin sen jälkeen kokonaisvaltaisesti tunnuksesi toimimaan. 

 

Voit ottaa meihin yhteyttä Häiriöilmoituksiimme ajanvaraussoiton kautta tai kirjaamalla meille alustavan Häiriöilmoituksen niin otamme sinuun yhteyttä. 

Saanut tähän mennessä selville

eli jos olen käsittänyt oikein niin

 

numero tunnus/salasana/pin koodit on digiboxiin 

minun telia tunnukset käy minun teliaan/tänne,tänne saa myös erilliset tunnukset jotka käy vain tänne.

-xx loppuosalla olevat käy emailiin

Jos taas haluaa katsoa teliatv:tä selaimesta/appilla niin se tunnus pitää tilata tuolta minun teliasta ja tunnistautumiseen tarvitsee pankkitunnukset ja saat ne tunnukset emailiin/tekstiviestinä.

 

eli tarvitset 3-5 eri tunnusta/salasanaa ja toi minun telia toimii vähän miten sattuu

 

Toi että menee noin johtunee sonera/tele->teliasonera->telia säädöistä.Esim vanhat tele/sonera tunnukset käyvät vieläkin minun teliaan yms.

Vastaa