Minun Teliaan kirjautuminen virheilmoituksineen

  • 6 February 2021
  • 5 kommenttia
  • 26 katselukertaa

Joka kerta kun kirjaannun Telian omille sivuille.


On sitten mobiilivarmenteella, Telian tunnuksilla tai verkkopankkitunnuksilla.
Niin AINA tulee tällainen virheilmoitus ja silti menee hetken kuluttua omille sivuille.


Että mikähän mättää ja missä mättää? tuo virheilmoitus on tullunna jo useitten kuukausien ajan.



 


Edit SaJoonas: täsmennetty otsikkoa


5 kommenttia


@jarith69@  kirjoitti:

Joka kerta kun kirjaannun Telian omille sivuille.


On sitten mobiilivarmenteella, Telian tunnuksilla tai verkkopankkitunnuksilla.
Niin AINA tulee tällainen virheilmoitus ja silti menee hetken kuluttua omille sivuille.


Että mikähän mättää ja missä mättää? tuo virheilmoitus on tullunna jo useitten kuukausien ajan.




Oletko testannut kirjautumista toisella selaimella ja ilmeneekö siinä vastaavanlaista häiriötä? Toinen vaihtoehto olisi myös poistaa käyttämäsi selaimen historia jos et ole sitä tehnyt hetkeen. Olisiko näistä apua tilanteeseen?

Minulla Firefox selain tyhjentää AINA välimuistin kun suljen selaimen.

Ja olen kokeillut toisillakin selaimilla sama virsi.

 

Sekä toiseksi Teidän sivuilla EI PYSTY edes mobiilivarmennettä kytkemään ja rekisteröimään!!! 

 

Kun puhelinnumeron antamisen jälkeen ja parin kohdan ruksiminen.

Tämän jälkeen sitten tunnistautuminen vahvalla tunnistautumisella eli verkkopankkitunnuksilla.

 

Ja sitten kun pitäisi luoda mobiilivarmenne tunnukset NIIN käypikin aina näin eli kuva kertokoon kaiken!!!

 

 

Joo kokeilin kyllä eri selaimilla ja tyhjentelin välimuistit ja lopputulos AINA sama virsi.

Toisin sanoen turhaan tuhlasin monet verkkopankkitunnukset...ku EI kerran onnistu mobiilivarmenteen kytkeminen!!!!!!!

 

Teillä kun ei homma pelitä niin pelitä...EI VOI MITÄÄN!!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@jarith69@  kirjoitti:

Minulla Firefox selain tyhjentää AINA välimuistin kun suljen selaimen.


Ja olen kokeillut toisillakin selaimilla sama virsi.


 


Sekä toiseksi Teidän sivuilla EI PYSTY edes mobiilivarmennettä kytkemään ja rekisteröimään!!! 


 


Kun puhelinnumeron antamisen jälkeen ja parin kohdan ruksiminen.


Tämän jälkeen sitten tunnistautuminen vahvalla tunnistautumisella eli verkkopankkitunnuksilla.


 


Ja sitten kun pitäisi luoda mobiilivarmenne tunnukset NIIN käypikin aina näin eli kuva kertokoon kaiken!!!


 



 


Joo kokeilin kyllä eri selaimilla ja tyhjentelin välimuistit ja lopputulos AINA sama virsi.


Toisin sanoen turhaan tuhlasin monet verkkopankkitunnukset...ku EI kerran onnistu mobiilivarmenteen kytkeminen!!!!!!!


 


Teillä kun ei homma pelitä niin pelitä...EI VOI MITÄÄN!!




Ymmärrän, että tilanne turhauttaa. Jos se tekee tuota laitteesta ja selaimesta riippumatta, niin sinun tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta saamme tutkittua tarkemmin, miksi itsepalvelukanavat ei kohdallasi toimi kuten pitää.

No kyllä tuo todellakin turhauttaa!!!

 

Varsinkin kun vahvassa tunnistautumisessa verkkopankkitunnuksilla Osuuspankki ottaa 3 euroa per kerta.

 

Ja tuossa mobiilivarmenteen rekisteröimisessä käytin ainakin viisi kertaa ja joka kerta tuli tuo sama virheilmoitus.

 

Eikä Osuuspankkia hetkauta pennin latinkia jos jonkun toisen firman sivut eivät toimi.

He vain välittää tarvittavat tiedot eteenpäin.

Näin ollen koko homma tuli maksamaan minulle 5 x 3 euroa eli yhteensä 15 euroa ja täysin turhaa!!!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@jarith69@  kirjoitti:

No kyllä tuo todellakin turhauttaa!!!


 


Varsinkin kun vahvassa tunnistautumisessa verkkopankkitunnuksilla Osuuspankki ottaa 3 euroa per kerta.


 


Ja tuossa mobiilivarmenteen rekisteröimisessä käytin ainakin viisi kertaa ja joka kerta tuli tuo sama virheilmoitus.


 


Eikä Osuuspankkia hetkauta pennin latinkia jos jonkun toisen firman sivut eivät toimi.


He vain välittää tarvittavat tiedot eteenpäin.


Näin ollen koko homma tuli maksamaan minulle 5 x 3 euroa eli yhteensä 15 euroa ja täysin turhaa!!!




Mistä lähtien Osuuspankki on ruvennut perimään verkkopankkitunnistautumisesta maksua?


Ei ainakaan minulla tai kellään tutulla jolla on OP:n tili, ole mennyt maksua siitä erikseen. Pitäisi sisältyä kuukausimaksuun verkkopalveluista 🤔>


Kokeile tyhjentää selaimen välimuisti käsin vaikka olisikin automaattinen tyhjennys asetettuna, jos onnistuisi sitten.

Vastaa