Pitkä jonotusaika Telian asiakaspalveluun

  • 12 September 2020
  • 3 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Onko Telialla asiakaspalvelua, josta saa vastauksia? Chatissa olen tänään odottanut 7 tuntia ja vieläkin on kolme edessäni ,alussa oli 12. 


 


Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@penttiOlavi24@  kirjoitti:

Onko Telialla asiakaspalvelua, josta saa vastauksia? Chatissa olen tänään odottanut 7 tuntia ja vieläkin on kolme edessäni ,alussa oli 12. 




Hei @penttiOlavi24  ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön! Mukavaa, että löysit tänne 😁> Täältä usein löytää vastauksen mieltä askarruttavaan kysymykseen ja paljon muutakin tietoa. 


 


Onpa ikävä kuulla, että chatin kanssa on ollut tänään haasteita. Kuulostaa vahvasti siltä, että siellä olisi jokin häiriö, sillä kuvailemaasi noin pitkää jonoa meillä ei ole ollut tänään, ja jos olisikin ollut 12 ennen sinua jonossa, niin ne olisi sieltä paljon nopeammin tulleet hoidetuksi kuin 7 tunnissa. Pari kysymystä, joilla voitaisiin lähteä selvittämään mistä ongelma johtuu: mikä selain sinulla on käytössä ja oletko koettanut missään vaiheessa aloittaa chat-keskustelua ja jonotusta alusta? 


 


Jos vielä jonotat siellä, niin suosittelen sulkemaan chatin, vaihtamaan varmuudeksi toiselle selaimelle ja aloittamaan uudestaan. Tarkistin juuri ettei tällä hetkellä ole lainkaan jonoa.


@AaTanja@  kirjoitti:

@penttiOlavi24@  kirjoitti:

Onko Telialla asiakaspalvelua, josta saa vastauksia? Chatissa olen tänään odottanut 7 tuntia ja vieläkin on kolme edessäni ,alussa oli 12. 


Hei @penttiOlavi24  ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön! Mukavaa, että löysit tänne 😁> Täältä usein löytää vastauksen mieltä askarruttavaan kysymykseen ja paljon muutakin tietoa. 

 

Onpa ikävä kuulla, että chatin kanssa on ollut tänään haasteita. Kuulostaa vahvasti siltä, että siellä olisi jokin häiriö, sillä kuvailemaasi noin pitkää jonoa meillä ei ole ollut tänään, ja jos olisikin ollut 12 ennen sinua jonossa, niin ne olisi sieltä paljon nopeammin tulleet hoidetuksi kuin 7 tunnissa. Pari kysymystä, joilla voitaisiin lähteä selvittämään mistä ongelma johtuu: mikä selain sinulla on käytössä ja oletko koettanut missään vaiheessa aloittaa chat-keskustelua ja jonotusta alusta? 

 

Jos vielä jonotat siellä, niin suosittelen sulkemaan chatin, vaihtamaan varmuudeksi toiselle selaimelle ja aloittamaan uudestaan. Tarkistin juuri ettei tällä hetkellä ole lainkaan jonoa.


Hei,
Nämä samat kysymykset kysyttiin minultakin, toimimattoman asiakaspalvelun saatua takaisin soitto pyynnön ja siihen vastasivat parin vuorokauden päästä. Ukkeli ei tienyt miksi olin soittopyynnön pyytänyt vaikka olin kirjoittanut siitä seikkaperäisen selonteon.

Olen käyttänyt Edgeä, Chromea, Operaa, Firefoxia, Olisiko FAXI seuraava?
Chatissa kun keskustelee ei se edes minulta vikkelä sormiselta mene niin, ettei Telia voisi vedota johonkin pykälään...
Tahdon ihmisen puhetta ja keskustelua. 
Esimerkki. Asia 1. Puhelimitse 5min. Chatissa 58,im. ja meni persiilleen. Joten tiedätte mielipiteeni. Anteeksi ja Kiitos.

PS. Itse talletan Chat keskustelut, jotta voin vedota faktoilla. Ei tarvi väitellä "Telia Esimiehen" kanssa asiasta asiakaspalvelijan kautta, kun "Esimiehellä" ei kykyä ottaa kantaa. (piiloutuu kaapin taakse kuin pikkupoika)

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Terzan@  kirjoitti:




Hei,
Nämä samat kysymykset kysyttiin minultakin, toimimattoman asiakaspalvelun saatua takaisin soitto pyynnön ja siihen vastasivat parin vuorokauden päästä. Ukkeli ei tienyt miksi olin soittopyynnön pyytänyt vaikka olin kirjoittanut siitä seikkaperäisen selonteon.

Olen käyttänyt Edgeä, Chromea, Operaa, Firefoxia, Olisiko FAXI seuraava?
Chatissa kun keskustelee ei se edes minulta vikkelä sormiselta mene niin, ettei Telia voisi vedota johonkin pykälään...
Tahdon ihmisen puhetta ja keskustelua. 
Esimerkki. Asia 1. Puhelimitse 5min. Chatissa 58,im. ja meni persiilleen. Joten tiedätte mielipiteeni. Anteeksi ja Kiitos.


PS. Itse talletan Chat keskustelut, jotta voin vedota faktoilla. Ei tarvi väitellä "Telia Esimiehen" kanssa asiasta asiakaspalvelijan kautta, kun "Esimiehellä" ei kykyä ottaa kantaa. (piiloutuu kaapin taakse kuin pikkupoika)


 




Harmittavia kokemuksia sielläkin 😔> Chat keskustelut tallentuvat myös telia.fi -sivustolle, eli ne löytyvät tarvittaessa sieltäkin "omat viestit" -osiosta, jos olet käyttänyt chattia sisäänkirjautuneena. Yhteydenottokanavia on onneksi useita, joten jos tuntuu että kaipaa puhetta ja keskustelua, on puhelinasiakaspalvelumme silloin itselle se parhain yhteydenottotapa. Tärkeintähän on että asia tulee hoidettua mahdollisimman jouhevasti. 

Vastaa