Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64880
Kirjoituksia 176454

Mistä löytyy laskut?

Highlighted

Mistä löytyy laskut?

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Mistä löytyy laskut?

1/49

Kännykkään tuli tekstarina laskun eräpäivä ja loppusumma. Kirjauduin omille sivuille ja piti käyttäjänimi keksiä. Nyt olen täällä pallo hukassa etsinyt laskuani, jotta sen pääsisin maksamaan, vaan en löydä!! Puoli tuntia tässä ihmetellyt?! En tykkää yhtään tästä Teliasta ja uusista systeemeistä!
Osaisko joku vääntää rautalangasta, mistä löydän laskuni?! Jos tää on tosiaan näin hankalaa, ni kyllä vaihtuu pian operaatori 😮

Vastaa
48 vastausta
Highlighted

Konkari
Viestejä 710 kpl

31/49

Voisiko joku Telian edustaja kertoa, mikä virka sivun ylälaidassa olevilla FI | SV | EN linkeillä on? Näitä painelemalla sain Omilta Sivuilta peräti kirjaudu sisään ja kirjaudu ulos muuttumaan ruotsiksi tai englanniksi, mutta kaikki muut tekstit pysyvät kyllä tukevasti suomena.

Kan någon från Telia berätta vad som är meningen med FI | SV | EN-länkar längst upp på sidan? De fungerar ju inte med Omat Sivut.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 069 kpl

32/49

Tietääkseni Omia Sivuja ei ole suunniteltu muille kielille ja tarvittaessa voihan sitä käyttää esim. Google Translate -ohjelmistoa.

Minua kiinnostaisi onko tulevaisuudessa tulossa ruotsiksi ja englanniksi Omat Sivut sekä Minun Telia -sovellus. Toisaalta meneehän siihen aikaa ja rahaa Telialla Hymiö Erittäin onnellinen

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 12 kpl

33/49

Tuota LASKUT/VIESTIT linkkiä painamalla ei tosiaankaan tule ensimmäistäkään laskua tai viestiä näkyviin, tyhjää paitsi alhaalla olevat "yhteystietoluettelot"?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

34/49

@JuhoRaiskala kirjoitti:

Tuota LASKUT/VIESTIT linkkiä painamalla ei tosiaankaan tule ensimmäistäkään laskua tai viestiä näkyviin, tyhjää paitsi alhaalla olevat "yhteystietoluettelot"?

Voisiko sinulla olla päällä joku mainosten esto-ohjelma joka estää laskujen näkymisen? Esim. Adblocker tai kokeile toista selainta ja päivitä sivu.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

35/49

Oon nyt kymmenisen minuuttia etsinyt vastausta tästä viestiketjusta ja hakutoiminnoilla siihen, mistä löytyy oman liittymän tiedot (ja ne laskukopiot) jotka OmaSoneralla löytyivät aika helposti. Olen yrittänyt katsoa profiilikuvan alta löytyviä omia tietoja (ei ole mitään), mutta olenko kokonaan väärässä paikassa ja pitääkö mennä telia.fi sivulle? Vai meneekö siinä pitkäkin aika että ne tulevat näkyviin, kun vasta liityin tähän ekosysteemiin?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

36/49

Tällä hetkellä pyörin tällaista luuppia kun yritän kirjautua Teliaan (jossa kai olisi ne omat sivut).

Capture.JPGCapture1.JPGCapture2.JPG

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

37/49

Jahah, vika löytyi eli nämä yhteisön tunnukset eivät käy vaan pitää mennä pankkitunnuksilla. Enpä voi kehua käytettävyyttä.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

38/49

Hei @Hefty ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

Laskut löytyvät tosiaan sieltä telia.fi -sivustolta kun on kirjautunut sinne. Itse en ole edes kokeillut kirjautua ensin yhteisöön ja sitten vasta ns. Omille Sivuille toisinpäin se kyllä onnistuu 😉

Eli vähän kuvallisin ohjein :

Telia.fi sivustoTelia.fi sivusto

Kirjautuminen Omille Sivuille Telia tai entisillä Sonera Tunnuksilla, Mobiilivarmenteella tai Pankkitunnuksilla.Kirjautuminen Omille Sivuille Telia tai entisillä Sonera Tunnuksilla, Mobiilivarmenteella tai Pankkitunnuksilla.

Jos ei ole Tunnuksia vielä tuonne, niin ne pitää luoda ensin https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/kirjautuminen-liittyman-yhdistamine...

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

39/49

@Hefty kirjoitti:

Jahah, vika löytyi eli nämä yhteisön tunnukset eivät käy vaan pitää mennä pankkitunnuksilla. Enpä voi kehua käytettävyyttä.

Ei tarvitse kuin yhden kerran pankkitunnuksia Telia Tunnusten tekemiseen, sen jälkeen voit kirjautua Telia Tunnuksilla.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

40/49

Tänne yhteisöön en tarvinnut pankkitunnuksia saadakseni tunnukset.  Onko siis telia.fi -sivustolla eri tunnus kuin täällä yhteisö.telia.fi? Jos yritän mennä telia.fi-sivuston kautta omille sivuille, joudun samanlaiseen luuppiin kuin äsken kuvasin. 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.