Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
HihatPalaa
Uusi jäsen
  • 11 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mistä löytyy laskut?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kännykkään tuli tekstarina laskun eräpäivä ja loppusumma. Kirjauduin omille sivuille ja piti käyttäjänimi keksiä. Nyt olen täällä pallo hukassa etsinyt laskuani, jotta sen pääsisin maksamaan, vaan en löydä!! Puoli tuntia tässä ihmetellyt?! En tykkää yhtään tästä Teliasta ja uusista systeemeistä!
Osaisko joku vääntää rautalangasta, mistä löydän laskuni?! Jos tää on tosiaan näin hankalaa, ni kyllä vaihtuu pian operaatori 😮

48 vastausta
irritus
Konkari ☆
  • 677 custom-general.kudos
  • 1248 custom-general.replies
  • 99 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voisiko joku Telian edustaja kertoa, mikä virka sivun ylälaidassa olevilla FI | SV | EN linkeillä on? Näitä painelemalla sain Omilta Sivuilta peräti kirjaudu sisään ja kirjaudu ulos muuttumaan ruotsiksi tai englanniksi, mutta kaikki muut tekstit pysyvät kyllä tukevasti suomena.

 

Kan någon från Telia berätta vad som är meningen med FI | SV | EN-länkar längst upp på sidan? De fungerar ju inte med Omat Sivut.

Sekunti
Kunniajäsen
  • 1789 custom-general.kudos
  • 2323 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tietääkseni Omia Sivuja ei ole suunniteltu muille kielille ja tarvittaessa voihan sitä käyttää esim. Google Translate -ohjelmistoa.

 

Minua kiinnostaisi onko tulevaisuudessa tulossa ruotsiksi ja englanniksi Omat Sivut sekä Minun Telia -sovellus. Toisaalta meneehän siihen aikaa ja rahaa Telialla Hymiö Erittäin onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
JuhoRaiskala
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuota LASKUT/VIESTIT linkkiä painamalla ei tosiaankaan tule ensimmäistäkään laskua tai viestiä näkyviin, tyhjää paitsi alhaalla olevat "yhteystietoluettelot"?

kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2580 custom-general.kudos
  • 4108 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JuhoRaiskala kirjoitti:

Tuota LASKUT/VIESTIT linkkiä painamalla ei tosiaankaan tule ensimmäistäkään laskua tai viestiä näkyviin, tyhjää paitsi alhaalla olevat "yhteystietoluettelot"?


Voisiko sinulla olla päällä joku mainosten esto-ohjelma joka estää laskujen näkymisen? Esim. Adblocker tai kokeile toista selainta ja päivitä sivu.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Hefty
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oon nyt kymmenisen minuuttia etsinyt vastausta tästä viestiketjusta ja hakutoiminnoilla siihen, mistä löytyy oman liittymän tiedot (ja ne laskukopiot) jotka OmaSoneralla löytyivät aika helposti. Olen yrittänyt katsoa profiilikuvan alta löytyviä omia tietoja (ei ole mitään), mutta olenko kokonaan väärässä paikassa ja pitääkö mennä telia.fi sivulle? Vai meneekö siinä pitkäkin aika että ne tulevat näkyviin, kun vasta liityin tähän ekosysteemiin?

Hefty
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tällä hetkellä pyörin tällaista luuppia kun yritän kirjautua Teliaan (jossa kai olisi ne omat sivut).

 

Capture.JPGCapture1.JPGCapture2.JPG

Hefty
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jahah, vika löytyi eli nämä yhteisön tunnukset eivät käy vaan pitää mennä pankkitunnuksilla. Enpä voi kehua käytettävyyttä.

kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2580 custom-general.kudos
  • 4108 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Hefty ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Laskut löytyvät tosiaan sieltä telia.fi -sivustolta kun on kirjautunut sinne. Itse en ole edes kokeillut kirjautua ensin yhteisöön ja sitten vasta ns. Omille Sivuille toisinpäin se kyllä onnistuu 😉

Eli vähän kuvallisin ohjein :

Telia.fi sivustoTelia.fi sivusto

Kirjautuminen Omille Sivuille Telia tai entisillä Sonera Tunnuksilla, Mobiilivarmenteella tai Pankkitunnuksilla.Kirjautuminen Omille Sivuille Telia tai entisillä Sonera Tunnuksilla, Mobiilivarmenteella tai Pankkitunnuksilla.

Jos ei ole Tunnuksia vielä tuonne, niin ne pitää luoda ensin https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/kirjautuminen-liittyman-yhdistamine...

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2580 custom-general.kudos
  • 4108 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Hefty kirjoitti:

Jahah, vika löytyi eli nämä yhteisön tunnukset eivät käy vaan pitää mennä pankkitunnuksilla. Enpä voi kehua käytettävyyttä.


Ei tarvitse kuin yhden kerran pankkitunnuksia Telia Tunnusten tekemiseen, sen jälkeen voit kirjautua Telia Tunnuksilla.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Hefty
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänne yhteisöön en tarvinnut pankkitunnuksia saadakseni tunnukset.  Onko siis telia.fi -sivustolla eri tunnus kuin täällä yhteisö.telia.fi? Jos yritän mennä telia.fi-sivuston kautta omille sivuille, joudun samanlaiseen luuppiin kuin äsken kuvasin.