@Punta@ kirjoitti:
Joo soitin jo. En saanut kuin vaihtoehtoja jutella robotille, joka ei takuulla olisi ymmärtänyt viestiäni. Teillä on selkeästi resursseja vastailla siihen, että miksi aspa ei toimi, mutta ei resursseja varsinaiseen aspaan. Vähän kuin palokunta, joka ei sammuta paloja, mutta osaa kertoa, miksi ei sammuteta. Miksi teillä ei ole yhtä numeroa, josta pääsee juttelemaan ihmisen kanssa?
Moikka @Punta!
Tässä ketjussa sinulle vinkattiinkin jo yhteystiedot asiakaspalveluun. Mihin aikaan vuorokaudesta olit soittanut meille? Asiakaspalvelun tavoittaa numerosta 020 690 400 ma–pe klo 8–18 ja lauantaisin klo 9–16.30. Kun soitat numeroon, saat muutaman vaihtoehdon mistä voit valita sopivamman. Jos asiasi koskee jotain muuta, niin painamalla numeroa 2, sinut yhdistetään asiakasneuvojalle.
Vikatilanteissa samassa numerossa autellaan ma–pe klo 8–20 ja la klo 9–16.30. Hätätilanteissa voit olla yhteydessä 24h/vrk.