Miten näen onnistuiko nettilaskun aktivointi?

  • 2 September 2017
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Minä otin omasta pankistani käyttään nettilaskun telialle, mutta en ole varma onnistuiko. Teillä ei ollut sähköpostia minne olisin voinut laittaa kysymyksen siitä tuliko nyt oikea vaihtoehto. Siellä oli siis yhdistelmä tilaus ja pelkkä puhelintilaus. Otin yhdistelmän koska minulla on kännyliittymä ja talonyhtiönnetti. Onko yhdistelmä tähän oikea? Vai onko tiellä sähköposti mistä kysyä? Niin ja teidän chatti ei toiminut.


1 kommentti

Kunniamerkki +14

Yhteislasku on oikea vaihtoehto jos haluaa kaikki samalle laskulle. Kyllähän sen sitte näkee kun lasku tulee että onnistuiko se.. Asiakaspalveluun voi olla yhteydessä tietty mutta onhan tossa muutenkin joku viive kun e laskun ottaa käyttöön.

Vastaa