Miten pääsen Chat-yhteyteen Telian kanssa

  • 11 September 2017
  • 2 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei, tämä teidän palvelunne on aivan uskomattoman huono. Sivunne eivät toimi, ei millään saa yhteyttä asiakaspalveluun chatin kautta. Se aina vie takasin omalle sivulle, olen kuukausia yrittänyt päästä sinne mutta tuloksetta. Hirveästi mainostetaan kaikkea mutta sivu on pirstaloitunut ja hyvin epäselvää.


 


Miksi piilotatte palvelut asiakkailta? Ei ole kiva joutua maksaa itsepalveluksesta. Olen tarvinnut apua liittymän kanssa jo koko kesän enkä halua soittaa koska se tulee todella kalliiksi.

Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Ruusu111 kirjoitti:

Hei, tämä teidän palvelunne on aivan uskomattoman huono. Sivunne eivät toimi, ei millään saa yhteyttä asiakaspalveluun chatin kautta. Se aina vie takasin omalle sivulle, olen kuukausia yrittänyt päästä sinne mutta tuloksetta. Hirveästi mainostetaan kaikkea mutta sivu on pirstaloitunut ja hyvin epäselvää.


 


Miksi piilotatte palvelut asiakkailta? Ei ole kiva joutua maksaa itsepalveluksesta. Olen tarvinnut apua liittymän kanssa jo koko kesän enkä halua soittaa koska se tulee todella kalliiksi.




Kun kirjaudut Telia.fi sivuille Telia tunnuksilla/mobiilivarmenteella niin chat pitäisi löytyä oikealta alhaalta : https://www.telia.fi/OmatSivut/main.do

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Chatin käytöstä löytyy myös ohjevideo joka tehtiin kollegan kanssa tuossa jokin aika sitten. Blogi ja siinä olevan video löytyy täältä. Kurkkaa ohjeistus ja video niin uskon että sen jälkeen onnistuu! 

Tarvittaessa voit jättää myös palvelupyynnön telia.fi sivujen kautta. Kun kirjaudut sivuille joko pankkitunnuksella tai Telia-tunnuksella ja valitset sen jälkeen oman nimesi -> liittymäni ja palveluni > jonkin liittymistäsi >  jätä yhteydenottopyyntö.


 


Telia.fi -sivuilla kohta näyttää tältä:

Vastaa