Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65927
Kirjoituksia 178528

Miten saan chat palvelua



Miten saan chat palvelua

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

Miten saan chat palvelua

1/13

Edit 6.9.2017 Tutustu päivitettyihin chat-ohjeisiin Yhteisön blogissa täällä 🙂

 

---

 

Hei ! Olen yrittänyt etsiä sonera sivuilta chat palvelua mutta en löydä . Ostimme eilen pojalle uuden puhelimen johon uusi sim kortti pitäisi aktivoida mutta emme saa toimimaan tällä aktivoi ja numero jota tarjotaan sivuilla . Kävimme siis eilen sonera liikkeessä ihan hakemassa kortin ja myyjä neuvoi aktivoimaan chat palvelussa ..

Vastaa
0 tykkäystä
12 vastausta

Lady
Lady
Viestejä 3 472 kpl

11/13

Kiitos lisäinformaatiosta! Laitoin tästä viestiä Telialle, toivottavasti sieltä vastataan pikimmiten. Hyvää illanjatkoa sinulle ja toivottavasti nettiyhteydet toimii vastaisuudessa paremmin.

Vastaa
0 tykkäystä

Ex-telialainen
Viestejä 1 346 kpl

12/13

@peekotu Vikapuolen Chat on avoinna arkisin 08-19:30 ja La-Su klo 09-16:30. Kuluttajapuolen tuo normaali chat on sitten taasen avoinna 24/7. 🙂 
Jos palveluajan ulkopuolella pyrkii olemaan yhteydessä vikapuoleen, tulee tuossa sitten esiin mahdollisuus jättää asian tiimoilta soittopyyntö. Vaikka tuo vikapuolen chat on avoimena vain rajatuin ajoin, nuo botin esittämät kysymykset ja ohjeet ratkaisevat kuitenkin monen asiakkaamme ongelmat. 

Kerroit että sinulla on ongelmia tabletilla jättää yhteystiedot. Mikä laite sulla on käytössä? Ei ole korviini kantautunut tälläisiä ongelmia, joten vinkkaan vielä jatkossa kokeilemaan mahdollisuuksien vuoksi vaikkapa toisella selaimella, mikäli siis tulee vielä tarvetta vastaavaan. 🙂 

Palautetta ja kehitysehdotuksia otetaan vastaan aina ja nämä välitetään myös eteenpäin tiedoksi. 🙂


Vastaa

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 197 kpl

13/13

Laite samsung galaxy tab 3 ja siinä chrome selain, Siinä en voinut jättää soittopyyntöä vaan aina kun painoi kohtaan mihin kirjoittaa niin kirjaimet nousi ylös ja laski saman tien joten ei voinut jatkaa kirjoitusta. Kaksi eri kertaa kokeilin tuolla tavalla.  Arvelinkin tuon sitten olevan syy miksei päästänyt chattiin asti kun vikapuoli oli kiinni. Tähän olisi hyvä saada muutos omasta mielestä. Kuten sanoin nyt olet vastaillut kaiken maailman botti kyselyihin ja se linkkaa eri sivuille ja sitten ilmoittaa että ei voi autta mutta pääset chattiin juttelemaan ja siellä sitten ilmoitetaa vaan että suljettu. Ei ilmoita että vikapuoli suljettu ja tämän takia ei pääse juttelemaan vaan yhtäkkiä vaan suljettu. Voisi kysyä haluatko jatkaa chattiin tai ohjata tekemään vikailmoitus. Mainitsinkin otin yhteyttä sen takia chattiin, että haluan palvelua muuten olisin voinut mennä saman tien tekemään vikailmoituksen.

 

Nyt jäin vain aluksi ihmettelemään miksi chat suljettu vaikka pitäisi olla 24/7 auki ilman mitään selityksiä. Nuo vaihohdet tai tiedot lopuksi olisi hyvä lisä palveluun. Itse vika asia korjaatui 5 tunnin kuluttua joten asia siltä osin selvä ja nyt tietää tarkemmin miten asiat ovat siellä tehty tähän asti. Tuo tabletin toimimattomuus en tiedä miksi ei voinut jättää soittopyyntöä mutta ei ollut oikein muitakaan mahdollisuuksia käyttää palvelun hoitamiseen kun netti oli normaalikäytöltä poikki. Kiitoksia vastauksista, noita oamsta mielestä parannus ehdotuksia voisi viedä eteenpäin kuitenkin.

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.