26-02-2015 09:46
Haluan hyvitystä vikatilanteesta, mikä vaatii käsittääkseni reklamaation. Miten reklamaatio tehdään? Paperipostiosoitteen löysin täältä palstalta, sekä vaihtoehtoisen tavan laittaa palvelupyyntö Omien sivujen kautta. Tuosta palvelupyynnön tekemisestä haluaisin tarkempia tietoja, koska en löydä moista (reklamaatio) kohtaa.
26-02-2015 11:10
Tervehdys @hillevii
Reklamaatiot hoidetaan aina suoraan asiakaspalveluun, eli voit olla yhteydessä soittamalla 0200 17000 tai Facebookin kautta yksityisviestillä. Pitää kuitenkin huomioida, että esimerkiksi tämä Viihteessä ollut vika kesti niin vähän aikaa, että siinä ei operaattorilla ole korvausvelvoitetta olemassa. Tilanne olisi toinen, mikäli vika olisi kestänyt useita päiviä. Toki jos kyseessä on jokin muu pidempään kestänyt vikatilanne, niin ne katsotaan aina tapauskohtaisesti.
26-02-2015 12:52
Eikö reklamaatiota voikaan tehdä Omien sivujen kautta?
26-02-2015
13:10
Muokattu
26-02-2015
14:29
@hillevii kirjoitti:
Eikö reklamaatiota voikaan tehdä Omien sivujen kautta?
Toki onnistuu myös sitä kautta. Käytännössä tehdään Palvelupyyntö ja sieltä viestillä asiakaspalveluun.
Ensin omien sivujen pääsivulta alhaalta kohta Palvelupyyntö, jonka alta löytyy Jätä palvelupyyntö
Sen jälkeen palvelupyyntösivulta valitaan oikea tuote ja reklamaatio on hyvä laittaa otsikon "Muita asioita" kautta.
Edit. Lisätty pari havainnollistavaa kuvaa
28-06-2020
14:09
Muokattu
28-06-2020
14:17
28-06-2020 17:59
Hei @bostanci ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Voit tehdä reklaamaation lähettämällä sen yhteydenottopyyntö lomakkeella : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
24-09-2020 11:30
Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla.
Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.
Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.
Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?
24-09-2020 12:23
@Punasiipi@ kirjoitti:
Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla.
Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.
Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.
Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?
Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.
| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |
25-09-2020 12:13
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla.
Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.
Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.
Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?
Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.
Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.
Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.
Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.
25-09-2020 12:33
@Punasiipi@ kirjoitti:
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:
Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla.
Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.
Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.
Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?
Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.
Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.
Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.
Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.
Hei @Punasiipi!
Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?