Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hillevii
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Miten tehdään reklamaatio?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Haluan hyvitystä vikatilanteesta, mikä vaatii käsittääkseni reklamaation. Miten reklamaatio tehdään? Paperipostiosoitteen löysin täältä palstalta, sekä vaihtoehtoisen tavan laittaa palvelupyyntö Omien sivujen kautta. Tuosta palvelupyynnön tekemisestä haluaisin tarkempia tietoja, koska en löydä moista (reklamaatio) kohtaa.

22 vastausta
NikoNo
Telialainen
Telialainen
  • 457 custom-general.kudos
  • 1504 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tervehdys @hillevii 

 

Reklamaatiot hoidetaan aina suoraan asiakaspalveluun, eli voit olla yhteydessä soittamalla 0200 17000 tai Facebookin kautta yksityisviestillä. Pitää kuitenkin huomioida, että esimerkiksi tämä Viihteessä ollut vika kesti niin vähän aikaa, että siinä ei operaattorilla ole korvausvelvoitetta olemassa. Tilanne olisi toinen, mikäli vika olisi kestänyt useita päiviä. Toki jos kyseessä on jokin muu pidempään kestänyt vikatilanne, niin ne katsotaan aina tapauskohtaisesti.

hillevii
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eikö reklamaatiota voikaan tehdä Omien sivujen kautta?

NikoNo
Telialainen
Telialainen
  • 457 custom-general.kudos
  • 1504 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@hillevii kirjoitti:

Eikö reklamaatiota voikaan tehdä Omien sivujen kautta?


Toki onnistuu myös sitä kautta. Käytännössä tehdään Palvelupyyntö ja sieltä viestillä asiakaspalveluun.

 

rekkula1.PNG

Ensin omien sivujen pääsivulta alhaalta kohta Palvelupyyntö, jonka alta löytyy Jätä palvelupyyntö

 

rekkula2.PNG

Sen jälkeen palvelupyyntösivulta valitaan oikea tuote ja reklamaatio on hyvä laittaa otsikon "Muita asioita" kautta.

 

Edit. Lisätty pari havainnollistavaa kuvaa

bostanci
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 

 

kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2580 custom-general.kudos
  • 4108 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @bostanci ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Voit tehdä reklaamaation lähettämällä sen yhteydenottopyyntö lomakkeella : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Punasiipi
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 

 

Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.

 

Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.

 

Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 126 custom-general.kudos
  • 494 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Punasiipi@  kirjoitti:

Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 

 

Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.

 

Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.

 

Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?


Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Punasiipi
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Punasiipi@  kirjoitti:

Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 

 

Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.

 

Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.

 

Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?


Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.


Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.

 

Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.

 

Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.

HannaSu
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Punasiipi@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Punasiipi@  kirjoitti:

Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 

 

Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.

 

Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.

 

Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?


Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.


Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.

 

Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.

 

Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.


Hei @Punasiipi!

 

Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?