Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hillevii
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Miten tehdään reklamaatio?

Haluan hyvitystä vikatilanteesta, mikä vaatii käsittääkseni reklamaation. Miten reklamaatio tehdään? Paperipostiosoitteen löysin täältä palstalta, sekä vaihtoehtoisen tavan laittaa palvelupyyntö Omien sivujen kautta. Tuosta palvelupyynnön tekemisestä haluaisin tarkempia tietoja, koska en löydä moista (reklamaatio) kohtaa.

22 vastausta
irritus
Konkari
  • 526 custom-general.kudos
  • 897 custom-general.replies
  • 81 custom-general.solutions


@kiisseli67  kirjoitti:

Kokeilitko siis laittaa reklamaatiota tätä kautti ja se ei onnistunut : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 

Tuo on väärä osoite, eikä sitä kautta lähetettyjä viestejä käsitellä. Oikea osoite viestien lähettämiseen asiakaspalveluun on https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.

 


@HannaMarikaL  kirjoitti:

Tuon @kiisseli67  :n laittaman linkin kautta pääset kuitenkin meille viestiä laittamaan ja siitä voit suoraan kirjautua sisään.


Telia ei käsittele@kiisseli67 antaman linkin kautta lähetettyjä viestejä, olit sitten kirjautuneena tai et.

 

Oikea linkki, eli https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation ei anna edes lähettää viestiä ilman kirjautumista, joten sen kanssa on vaikeampi joutua harhaan.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2361 custom-general.kudos
  • 3664 custom-general.replies
  • 330 custom-general.solutions


@irritus  kirjoitti:

@kiisseli67  kirjoitti:

Kokeilitko siis laittaa reklamaatiota tätä kautti ja se ei onnistunut : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 

Tuo on väärä osoite, eikä sitä kautta lähetettyjä viestejä käsitellä. Oikea osoite viestien lähettämiseen asiakaspalveluun on https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.

 


@HannaMarikaL  kirjoitti:

Tuon @kiisseli67  :n laittaman linkin kautta pääset kuitenkin meille viestiä laittamaan ja siitä voit suoraan kirjautua sisään.


Telia ei käsittele@kiisseli67 antaman linkin kautta lähetettyjä viestejä, olit sitten kirjautuneena tai et.

 

Oikea linkki, eli https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation ei anna edes lähettää viestiä ilman kirjautumista, joten sen kanssa on vaikeampi joutua harhaan.


@irritus Kyllä yhteydenottopyynnön kautta lähetettyjä viestejä käsitellään Telialla, ihan vastikään lähetin esim. kuuluvuuspalautetta Telialle kaverin puolesta ja juuri tuon kautta. Siitä sain kuittauksen sähköpostiini ja vastauksen hieman myöhemmin.

Myös reklamaatio menee perille tuon kautta.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1726 custom-general.kudos
  • 2205 custom-general.replies
  • 177 custom-general.solutions

Heippa @tasse100! Laita palvelupyyntölomakkeen viestin alkuun otsikko "REKLAMAATIO", jolloin se on helposti tunnistettavissa Telialla.

 

Uudistettu lomakkeen versio löytyy Minun Teliasta "Laskut ja viestit" -sivulta, josta @irritus mainitsi. Siitä lomakkeesta löytyy kentät: aihe, otsikko ja viesti.

 

Saitko kirjallisen reklamaatioasian lähetettyä eteenpäin jonkin Telian asiointikanavan kautta? Vai onko tämä keskeneräinen? 🙂

 

Lisää aiheesta:

https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/reklamaation-tekeminen-yritykselle/

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich