26-02-2015 09:46
Haluan hyvitystä vikatilanteesta, mikä vaatii käsittääkseni reklamaation. Miten reklamaatio tehdään? Paperipostiosoitteen löysin täältä palstalta, sekä vaihtoehtoisen tavan laittaa palvelupyyntö Omien sivujen kautta. Tuosta palvelupyynnön tekemisestä haluaisin tarkempia tietoja, koska en löydä moista (reklamaatio) kohtaa.
26-09-2020
17:59
Muokattu
26-09-2020
17:59
@HannaSu@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla.
Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.
Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.
Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?
Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.
Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.
Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.
Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.
Hei @Punasiipi!
Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?
Jätin lähettämättä. Eiköhän kymmenkunta yhteydenottoa riittäne, ainakin näin luulisi. Neljäs kuukausi sitten lähti kulumaan tänään kaupasta, josta en ole tuotetta noutanut.
26-09-2020 18:57
@Punasiipi@ kirjoitti:
@HannaSu@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:
Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla.
Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.
Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.
Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?
Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.
Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.
Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.
Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.
Hei @Punasiipi!
Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?
Jätin lähettämättä. Eiköhän kymmenkunta yhteydenottoa riittäne, ainakin näin luulisi. Neljäs kuukausi sitten lähti kulumaan tänään kaupasta, josta en ole tuotetta noutanut.
Jopas niitä on monta. 😯 Onko sinulle luvattu palata asiassa vai mikä on viimeisin vastaus, jonka olet yhteydenottoihisi liityen saanut ja milloin? Jos kaupan peruuntumisesta on jo pian neljä kuukautta, olisi rahat pitäneet palautua.
28-09-2020 07:49
@Merja_J@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:
@HannaSu@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla.
Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.
Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.
Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?
Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.
Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.
Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.
Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.
Hei @Punasiipi!
Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?
Jätin lähettämättä. Eiköhän kymmenkunta yhteydenottoa riittäne, ainakin näin luulisi. Neljäs kuukausi sitten lähti kulumaan tänään kaupasta, josta en ole tuotetta noutanut.
Jopas niitä on monta. 😯 Onko sinulle luvattu palata asiassa vai mikä on viimeisin vastaus, jonka olet yhteydenottoihisi liityen saanut ja milloin? Jos kaupan peruuntumisesta on jo pian neljä kuukautta, olisi rahat pitäneet palautua.
Heti alkuun luvattiin palauttaa rahat seuraavalla viikolla kaupasta. Sen jälkeen kolmen päivän kuluttua. Sitten oli joitain epämääräisiä lupauksia asian hoidosta. Syyskuussa on luvattu kaksi kertaa rahojen palautuvan kahden viikon kuluttua. Ensimmäin kaksiviikkoinen päättyi 16.9.2020. Toinen päättyy keskiviikkona tällä viikolla. Jotenkin vain on niin outoa koko touhu ollut, että ihmettelen tätä ammattitaidottomuutta. Perjantaina laitoin jo kuluttaja-asiamiehelle tiedon asiasta, koska aika monta kaksiviikkoista on kulunut rekalamaatioista jo. Kuluttajaneuvonna sivulla kerrotaan, että pitää odottaa kaksi viikkoa reklamaatiosta ennen kuin heihin kannattaa ottaa yhteyttä.
28-09-2020 09:31
@Punasiipi@ kirjoitti:
@Merja_J@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:
@HannaSu@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:
Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla.
Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.
Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.
Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?
Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.
Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.
Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.
Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.
Hei @Punasiipi!
Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?
Jätin lähettämättä. Eiköhän kymmenkunta yhteydenottoa riittäne, ainakin näin luulisi. Neljäs kuukausi sitten lähti kulumaan tänään kaupasta, josta en ole tuotetta noutanut.
Jopas niitä on monta. 😯 Onko sinulle luvattu palata asiassa vai mikä on viimeisin vastaus, jonka olet yhteydenottoihisi liityen saanut ja milloin? Jos kaupan peruuntumisesta on jo pian neljä kuukautta, olisi rahat pitäneet palautua.
Heti alkuun luvattiin palauttaa rahat seuraavalla viikolla kaupasta. Sen jälkeen kolmen päivän kuluttua. Sitten oli joitain epämääräisiä lupauksia asian hoidosta. Syyskuussa on luvattu kaksi kertaa rahojen palautuvan kahden viikon kuluttua. Ensimmäin kaksiviikkoinen päättyi 16.9.2020. Toinen päättyy keskiviikkona tällä viikolla. Jotenkin vain on niin outoa koko touhu ollut, että ihmettelen tätä ammattitaidottomuutta. Perjantaina laitoin jo kuluttaja-asiamiehelle tiedon asiasta, koska aika monta kaksiviikkoista on kulunut rekalamaatioista jo. Kuluttajaneuvonna sivulla kerrotaan, että pitää odottaa kaksi viikkoa reklamaatiosta ennen kuin heihin kannattaa ottaa yhteyttä.
Kieltämättä nyt kyllä kuulostaa kummalliselta ja asian käsittelyssä ei pitäisi näin kauan mennä. Pyytäisin sinua nyt vielä, kaikesta huolimatta, tulemaan meidän chattiin, niin päästään katsomaan asiaasi sitä kautta. Chatissa tosiaan ollaan 24/7, joten voit ottaa meihin yhteyttä, kun se sinulle parhaiten sopii. Ehdottomasti haluamme, että asiasi saadaan hoidettua kuntoon.
| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |
28-09-2020 13:56
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:
@Merja_J@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:
@HannaSu@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Punasiipi@ kirjoitti:Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla.
Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.
Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.
Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?
Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.
Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.
Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.
Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.
Hei @Punasiipi!
Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?
Jätin lähettämättä. Eiköhän kymmenkunta yhteydenottoa riittäne, ainakin näin luulisi. Neljäs kuukausi sitten lähti kulumaan tänään kaupasta, josta en ole tuotetta noutanut.
Jopas niitä on monta. 😯 Onko sinulle luvattu palata asiassa vai mikä on viimeisin vastaus, jonka olet yhteydenottoihisi liityen saanut ja milloin? Jos kaupan peruuntumisesta on jo pian neljä kuukautta, olisi rahat pitäneet palautua.
Heti alkuun luvattiin palauttaa rahat seuraavalla viikolla kaupasta. Sen jälkeen kolmen päivän kuluttua. Sitten oli joitain epämääräisiä lupauksia asian hoidosta. Syyskuussa on luvattu kaksi kertaa rahojen palautuvan kahden viikon kuluttua. Ensimmäin kaksiviikkoinen päättyi 16.9.2020. Toinen päättyy keskiviikkona tällä viikolla. Jotenkin vain on niin outoa koko touhu ollut, että ihmettelen tätä ammattitaidottomuutta. Perjantaina laitoin jo kuluttaja-asiamiehelle tiedon asiasta, koska aika monta kaksiviikkoista on kulunut rekalamaatioista jo. Kuluttajaneuvonna sivulla kerrotaan, että pitää odottaa kaksi viikkoa reklamaatiosta ennen kuin heihin kannattaa ottaa yhteyttä.
Kieltämättä nyt kyllä kuulostaa kummalliselta ja asian käsittelyssä ei pitäisi näin kauan mennä. Pyytäisin sinua nyt vielä, kaikesta huolimatta, tulemaan meidän chattiin, niin päästään katsomaan asiaasi sitä kautta. Chatissa tosiaan ollaan 24/7, joten voit ottaa meihin yhteyttä, kun se sinulle parhaiten sopii. Ehdottomasti haluamme, että asiasi saadaan hoidettua kuntoon.
Kiitos, mutta en enää jaksa chattailla asiasta. Hoitakoon kuluttaja-asiamies tämän nyt loppuun.
29-09-2020 07:23
Ettei minusta jäisi vain vali-vali-ihmisen kuva, niin annan tähän palautteen Telian onnistumisesta.
Pari vuotta sitten tytär matkusti Saksaan ja heti perille päästyään laittoi tekstiviestin, ettei netti toimi. Otin yhteyttä asiakaspalveluun chatin kautta, eikä mennyt kuin suurinpiirtein tunti ja asia oli kunnossa ja tyttären puhelimessa netti toimi.
Iso kiitos tästä näin jälkikäteenkin!
29-09-2020 08:31
@Punasiipi@ kirjoitti:
Ettei minusta jäisi vain vali-vali-ihmisen kuva, niin annan tähän palautteen Telian onnistumisesta.
Pari vuotta sitten tytär matkusti Saksaan ja heti perille päästyään laittoi tekstiviestin, ettei netti toimi. Otin yhteyttä asiakaspalveluun chatin kautta, eikä mennyt kuin suurinpiirtein tunti ja asia oli kunnossa ja tyttären puhelimessa netti toimi.
Iso kiitos tästä näin jälkikäteenkin!
Kiitos tämän mukavan kokemuksen jakamisesta vielä 😊
Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*
06-04-2021 16:22
Olen tehnyt 3 kertaa omien sivujen kautta reklamaation ,ei onnistu!! Ja olen tehnyt sen tunnistautuneena aia ,mutta sieltä tulee spostia ,että se pitää tehdä tunnistautuneena..????? Siis mitä *******iä ,hermot menee..
06-04-2021
16:34
Muokattu
06-04-2021
16:35
Hei @tasse100 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Kokeilitko siis laittaa reklamaatiota tätä kautti ja se ei onnistunut : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
Yleensä on tuolla onnistunut, kerro onnistuiko tuolla vai vaatiko yhä tunnistautumista.
07-04-2021 11:38
@tasse100@ kirjoitti:
Olen tehnyt 3 kertaa omien sivujen kautta reklamaation ,ei onnistu!! Ja olen tehnyt sen tunnistautuneena aia ,mutta sieltä tulee spostia ,että se pitää tehdä tunnistautuneena..????? Siis mitä *******iä ,hermot menee..
Olithan tunnistautunut pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella, kun tuota viestiä olit meille laittamassa? Vahvaan tunnistautumiseen vaaditaan tunnistautuminen noilla edellä mainituilla tavoilla tai sitten Telia Tunnuksella, joka luodaan verkkopankkitunnuksilla. Mikäli olet käyttänyt kirjautumiseen esimerkiksi laajakaistan tunnusta/puhelinnumeroa, niin tällöin emme pysty sinua vahvasti tunnistamaan. Tuon @kiisseli67 :n laittaman linkin kautta pääset kuitenkin meille viestiä laittamaan ja siitä voit suoraan kirjautua sisään. 🙂
| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |