26-02-2015 09:46
Haluan hyvitystä vikatilanteesta, mikä vaatii käsittääkseni reklamaation. Miten reklamaatio tehdään? Paperipostiosoitteen löysin täältä palstalta, sekä vaihtoehtoisen tavan laittaa palvelupyyntö Omien sivujen kautta. Tuosta palvelupyynnön tekemisestä haluaisin tarkempia tietoja, koska en löydä moista (reklamaatio) kohtaa.
07-04-2021
13:02
Muokattu
07-04-2021
13:14
@kiisseli67@ kirjoitti:Kokeilitko siis laittaa reklamaatiota tätä kautti ja se ei onnistunut :
https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
Tuo on väärä osoite, eikä sitä kautta lähetettyjä viestejä käsitellä. Oikea osoite viestien lähettämiseen asiakaspalveluun on https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:Tuon @kiisseli67 :n laittaman linkin kautta pääset kuitenkin meille viestiä laittamaan ja siitä voit suoraan kirjautua sisään.
Telia ei käsittele@kiisseli67 antaman linkin kautta lähetettyjä viestejä, olit sitten kirjautuneena tai et.
Oikea linkki, eli https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation ei anna edes lähettää viestiä ilman kirjautumista, joten sen kanssa on vaikeampi joutua harhaan.
07-04-2021 13:21
@irritus@ kirjoitti:
@kiisseli67@ kirjoitti:Kokeilitko siis laittaa reklamaatiota tätä kautti ja se ei onnistunut :
https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyyntoTuo on väärä osoite, eikä sitä kautta lähetettyjä viestejä käsitellä. Oikea osoite viestien lähettämiseen asiakaspalveluun on https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:Tuon @kiisseli67 :n laittaman linkin kautta pääset kuitenkin meille viestiä laittamaan ja siitä voit suoraan kirjautua sisään.
Telia ei käsittele@kiisseli67 antaman linkin kautta lähetettyjä viestejä, olit sitten kirjautuneena tai et.
Oikea linkki, eli https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation ei anna edes lähettää viestiä ilman kirjautumista, joten sen kanssa on vaikeampi joutua harhaan.
@irritus Kyllä yhteydenottopyynnön kautta lähetettyjä viestejä käsitellään Telialla, ihan vastikään lähetin esim. kuuluvuuspalautetta Telialle kaverin puolesta ja juuri tuon kautta. Siitä sain kuittauksen sähköpostiini ja vastauksen hieman myöhemmin.
Myös reklamaatio menee perille tuon kautta.
07-04-2021
13:21
Muokattu
07-04-2021
13:54
Heippa @tasse100! Laita palvelupyyntölomakkeen viestin alkuun otsikko "REKLAMAATIO", jolloin se on helposti tunnistettavissa Telialla.
Uudistettu lomakkeen versio löytyy Minun Teliasta "Laskut ja viestit" -sivulta, josta @irritus mainitsi. Siitä lomakkeesta löytyy kentät: aihe, otsikko ja viesti.
Saitko kirjallisen reklamaatioasian lähetettyä eteenpäin jonkin Telian asiointikanavan kautta? Vai onko tämä keskeneräinen? 🙂
Lisää aiheesta:
https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/reklamaation-tekeminen-yritykselle/