Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Raikke1
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Mobiilivarmenne ei toimi?

No mikäs Mobiilivarmennetta vaivaa?

Pe. 9.4. klo 19 - 19.30 ei mitään toimintaa, Kanta ja ResursBank, ainakin.

Ehkä olisi sopivaa ilmoittaa katkoist, jos ne on suunniteltuja....?

 

-RaS-

-RaS-
1 vastaus
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 623 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions


@Raikke1  kirjoitti:

Pe. 9.4. klo 19 - 19.30 ei mitään toimintaa, Kanta ja ResursBank, ainakin.


Meillä näkyi tosiaan hetkellinen häiriö Mobiilivarmenteen toiminnassa klo 19:00 jälkeen, mutta nyt vaikuttaa taas toimivan normaalisti. Suosittelen vielä puhelimen käynnistämään uudestaan ja testaamaan, toimiiko tunnistus nyt sinullakin?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.