Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63263
Kirjoituksia 172641

Mobiilivarmenteen tilaaminen

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎05-11-2017
Kirjoituksia: 3
1/8

Mobiilivarmenteen tilaaminen

Hämmästyneenä huomaan ettei onnistu minulta kun olen Pohjoimaiden suurimman pankin asiakas. Nordeaa ei ole pankkitunnuksilla tunnistaumiseen käytettävien pankkien listalla. Miten se niin on ?

Nordea asiakkaatko juoksutetaan Telian myymälään?

Onko syynä pankin siirtyminen Suomeen? Jos näin on, vaihdan operaattoria enkä muutenkaan osta mitään ruotsalaista enkä matkusta sinne.

0 tykkäystä
7 vastausta
Highlighted
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 363
2/8

Vs: Mobiilivarmenteen tilaaminen

Syytä Nordeaa äläkä Teliaa. Nordea on liian ahne hinnoittelussaan varmaan..

0 tykkäystä
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
3/8

Operaattorin vaihtokaan ei välttämättä auta, Elisallakaan ei Nordeaa ole listoilla. DNA:lla on.

Highlighted
Uusi jäsen
4/8

Onko tämä Telian virallinen vastaus? Tuskin tämmöinen asia voi olla rahasta kiinni. Jos meillä olisi kansallinen varmennuspalvelu (kuten Virolla) ei tällaisia ongelmia olisi.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
5/8

Mielenkiintoista. En minä operaattoria sen takia rupea vaihtamaan. On mulla tuo S-pankin tunnistuspalvelu mahdollinen. Ja ehdin kyllä myymäläänkin.

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 052
6/8

@PasiS kirjoitti:

Operaattorin vaihtokaan ei välttämättä auta, Elisallakaan ei Nordeaa ole listoilla. DNA:lla on.

Sopimuksen laadintaan tarvitaan aina kaksi osapuolta. Nordea-pankin kanssa on ollut aika usein haasteita saada sopimuksia syntymään niiden korkeiden hinnotteluiden takia kuten @tilasto mainitsi. Tämä ei koske pelkästään Telia-operaattoria vaan myös muita yrityksiä.

Jos sinulla sattuu olemaan S-pankin verkkopankkitunnukset, niin mikset hyödynnä niitä @Kalmanlehto? Toki Mobiilivarmenne-palvelun käyttöönotto onnistuu kätevästi Telian kivijalkakaupassa vaikkapa ostosreissun yhteydessä Hymiö Onnellinen

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 149
7/8

@Kalmanlehto kirjoitti:

Hämmästyneenä huomaan ettei onnistu minulta kun olen Pohjoimaiden suurimman pankin asiakas. Nordeaa ei ole pankkitunnuksilla tunnistaumiseen käytettävien pankkien listalla. Miten se niin on ?

Onko syynä pankin siirtyminen Suomeen? Jos näin on, vaihdan operaattoria enkä muutenkaan osta mitään ruotsalaista enkä matkusta sinne.

Hei @Kalmanlehto ihan kaikkien pankkien kanssa ei vielä sopimusta ole, mutta tämän vuoden puolella pitäisi niin Säästöpankin kuin Nordeankin olla mobiilivarmenteessa tunnistautumiseen käytettävien pankkien listalla.

Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 052
8/8

@TuizeKoo kirjoitti:

@Kalmanlehto kirjoitti:

Hei @Kalmanlehto ihan kaikkien pankkien kanssa ei vielä sopimusta ole, mutta tämän vuoden puolella pitäisi niin Säästöpankin kuin Nordeankin olla mobiilivarmenteessa tunnistautumiseen käytettävien pankkien listalla.

Hiljaa hyvää tulee Hymiö Onnellinen