Multimediaviestin katsominen

  • 24 May 2017
  • 4 kommenttia
  • 894 katselukertaa

Minulle tuli eilen tavallinen tekstiviesti oudosta numerosta, joka ilmoitti että minulle on saapunut multimedia tiedosto, joka olisi ollut katsottavissa jollakin sivulla. Menin poistamaan sen viestin ajatuksissani ja nyt asia painaa minun mieltäni ja haluisin nähdä tämän kuvan. Miten löydän tämän viestin/kuvan?

Edit Ramaria: Muokattu otsikkoa


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Skyde3003 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


 


Multimediaviesti on luettavissa Telia.fi sivustolla kun kirjaudut sinne Telia tunnuksilla (entisillä Sonera tunnuksilla) - valitse sieltä sitten Liittymäni eli kyseinen liittymä mihin se tekstiviesti tuli - Hallinoi liittymääsi kohdasta löytyy Saapuneet MMS-viestit.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Skyde3003 kirjoitti:

Minulle tuli eilen tavallinen tekstiviesti oudosta numerosta, joka ilmoitti että minulle on saapunut multimedia tiedosto, joka olisi ollut katsottavissa jollakin sivulla. Menin poistamaan sen viestin ajatuksissani ja nyt asia painaa minun mieltäni ja haluisin nähdä tämän kuvan. Miten löydän tämän viestin/kuvan?

Edit Ramaria: Muokattu otsikkoa




Hyvää huomenta ja tietenkin tervetuloa Telia Yhteisöön @Skyde3003!


 


Etsin sinulle tukisivuston kyseiseen aiheeseen ja sen löydät täältä:


https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/mms-viestien-lukeminen-kirjautuneena


 


Paljastus-kohdan alla on vielä kyseinen artikkeli varmuuden vuoksi.


 


Hide content



MMS-viestien lukeminen Teliaan kirjautuneena





Multimediaviestit ovat katseltavissa kirjautuneena 10 vuorokauden ajan.



  1. Kirjaudu Teliaan matkapuhelinnumerollasi. Käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567). Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €).

  2. Valitse liittymä

  3. Saapuneet multimediaviestit löytyvät "Liittymäsi" välilehden alaosasta Hallinnoi liittymääsi > Saapuneet MMS-viestit.






Löysitkö kuten kuvassa liittymän sivulla? :smileyhappy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kiisseli67 kirjoitti:

Hei Skyde3003 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


 


Multimediaviesti on luettavissa Telia.fi sivustolla kun kirjaudut sinne Telia tunnuksilla (entisillä Sonera tunnuksilla) - valitse sieltä sitten Liittymäni eli kyseinen liittymä mihin se tekstiviesti tuli - Hallinoi liittymääsi kohdasta löytyy Saapuneet MMS-viestit.




@kiisseli67, ainakin minun pitää tehdä ensimmäiseksi seuraava toimenpide...




Teksti- ja MMS-viestit vaativat tunnusten yhdistämisen


Voit lukea teksti- ja MMS-viestejä, kun olet yhdistänyt matkapuhelinliittymäsi Telia-tunnukseesi. Ohje tunnusten yhdistämiseksi.


 


 


Jos haluan nähdä MMS-viestit, niin ensin pitää liittää kyseinen puhelinnumero Telia-tunnukseen (Omat tietoni ja asetukseni > Muokkaa kirjautumistietoja).


 




Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Sekunti kirjoitti:


@kiisseli67 kirjoitti:

Hei Skyde3003 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


 


Multimediaviesti on luettavissa Telia.fi sivustolla kun kirjaudut sinne Telia tunnuksilla (entisillä Sonera tunnuksilla) - valitse sieltä sitten Liittymäni eli kyseinen liittymä mihin se tekstiviesti tuli - Hallinoi liittymääsi kohdasta löytyy Saapuneet MMS-viestit.




@kiisseli67, ainakin minun pitää tehdä ensimmäiseksi seuraava toimenpide...




Teksti- ja MMS-viestit vaativat tunnusten yhdistämisen


Voit lukea teksti- ja MMS-viestejä, kun olet yhdistänyt matkapuhelinliittymäsi Telia-tunnukseesi. Ohje tunnusten yhdistämiseksi.


 


 


Jos haluan nähdä MMS-viestit, niin ensin pitää liittää kyseinen puhelinnumero Telia-tunnukseen (Omat tietoni ja asetukseni > Muokkaa kirjautumistietoja).


 







@Sekunti todellakin, näinhän se taitaa olla ?. Minulla kun on ollut nuo tunnukset yhdistettynä jo kauan aikaa, niin en huomannut tuota ;)

Vastaa