Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Pottu__
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Omat Sivut tunnuksien aktivointi?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
E-lasku sekaannuksien ja reissaamisen vuoksi meni liittymä kiinni kahden maksamattoman laskun takia.

Olisin suorittanut pika-avauksen omilla sivuilla (15e), mutta Säästöpankin tunnistautuminen ohjaa Aktian vastaavaan, mihin ei omat verkkopankkitunnukset ainakaan sovi.

Tekstiviestinä en luonnollisesti tunnusta/salasanaa voi palauttaa, eikä asiakaspalvelu voinut näitä tunnuksia myöskään "nollata". Laskut lähetettiin sähköpostiin ja on maksettu, mutta en tuplahintaa rupea maksamaan liittymän avaamisesta soittamalla asiakaspalveluun vain siksi, koska se ei ole mahdollista teidän sivunne toimimattomuuden vuoksi.

Onko mitään mahdollisuutta saada tunnuksia nollattua näillä eväillä?
3 vastausta
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa Pottu_ ,

Omien sivujen tunnuksia emme pysty nollaamaan, vaan tuo verkkopankkitunnistautuminen on ainoa mahdollisuus tuohon.

Tällä hetkellä tuolta rekisteröitymissivulta puuttuu vielä tuo Säästöpankin tunnistautuminen, se on tulossa sinne kyllä. 🙂 Aikaisemminhan Aktian, säästöpankin sekä POP-pankin tunnistautuminen toimi saman linkin kautta, mutta muutoksien vuoksi ei enää.

Tuohon liittymän pika-avaukseen itsepalveluna, sitä ei voi omilla sivuilla tehdä, vaan se tulee suorittaa itsepalveluna soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 020017000.

Puheluhan alkaa puheohjauksella, odota hetkinen jolloin robotti antaa vaihtoehdon siirtyä näppäilyohjaukseen. Tämän jälkeen voit edetä seuraavasti:

[u:2gqie9ym]Matkapuhelin- ja nettitikkuasiat, valitse 1[/u:2gqie9ym]

[u:2gqie9ym]•Matkapuhelinliittymäsi PUK-koodi, tilapäinen sulkeminen, ja suljetun liittymän avaaminen, valitse 1[/u:2gqie9ym]

”Palvelun käyttämiseen Tarvitset matkapuhelinnumeron ja liittymän omistajan henkilötiedot. Puhelinnumeron löydät matkapuhelinlaskulta. ”
”Tervetuloa Soneran puheella ohjattavaan itsepalveluun.”
”Jos puhelimesi on lukkiintunut väärän PIN-koodin takia ja tarvitset PUK-koodin, sano ”Puk koodi”.
”Jos puhelimesi on kadonnut ja haluat tilapäisesti sulkea liittymäsi ”Sulje liittymä”. Jos olet aiemmin tilapäisesti sulkenut liittymän ja haluat avata sen, sano ”Avaa liittymä”” -> sano Avaa liittymä”

[u:2gqie9ym]”Liittymän avaus. Sano puhelinnumero jonka haluat avata”[/u:2gqie9ym]


Kun olet valinnut liittymän avauksen, järjestelmä tarkistaa tietoja ja pyytää sinulta vielä henkilötunnusta. 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Pottu__
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Yritin avausta ohjeiden mukaan, mutta robotti vastaa henkilötunnuksen sanelun jälkeen "Liittymääsi ei voi avata itsepalveluna" tms. ja ohjaa puhelun asiakaspalveluun, josta kuitenkin tulee heti tyly "Asiakaspalvelussa on ruuhkaa, yritä myöhemmin uudelleen" ja puhelu katkeaa.
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Pottu_! Luultavasti oletkin jo saanut liittymäsi auki. Jos liittymäsopimuksesi on tehty sinun henkilökohtaisella nimelläsi (ei yritys) ja avoimena oli yksi lasku, pitäisi avauksen automaatin kautta onnistua. Heitähän viestillä ja lisää asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin, jos olet vielä avausta vailla.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.