Omille sivuille kirjautuminen!!!

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 21 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Omille sivuille kirjautuminen on takkuillut koko syksyn, siten että pankkitunnuksilla luodut tunnukset pysyvät voimassa vain n. 1-2 viikkoa, jonka jälkeen seyraa "kirjautuminen epäonnistui". Tämän jälkeen pitää luoda aina uusi salasana pankkitunnuksilla kirjautuen. Mistä tuo johtuu?

4 kommenttia

Hei jaakkona!

Kuullostaapas omituiselta. Itsellä on ollut Sonera Tunnukset siitä lähtien käytössä kun se tuli mahdolliseksi ja edelleen samalla tunnuksella käytän sivuja lähes joka päivä. Oletko tehnyt helposti muistettavat tunnukset jotka eivät sisällä erikoisia merkkejä? Tai oletko kirjoittanut salasanan ylös että kirjoitat sen varmasti oikein? Seuraavalla kerralla kun tunnarit jumittaa niin voisit ilmoittaa ne meille esim. Vikapalvelun 0206 90101 numeron kautta. Voitaisiin perusteellisemmin selvittää mistä homma oikein kiikastaa.
Merja_J kirjoitti:
Hei jaakkona!

Kuullostaapas omituiselta. Seuraavalla kerralla kun tunnarit jumittaa niin voisit ilmoittaa ne meille esim. Vikapalvelun 0206 90101 numeron kautta. Voitaisiin perusteellisemmin selvittää mistä homma oikein kiikastaa.


Totta kai se on omituista, kun ei tiedä mistään mitään. On TODELLA "asian tuntevaa" palvelua. Ongelma jää tässäkin ratkaisematta, kun pyydetään ottamaan yhteyttä Soneran vikapalveluun. "Asiantuntija" keplottelee itsensä vastuusta olla asiantuntija, koska hän on vain nimellisesti asiantuntija jolla ei ole hajuakaan koko ongelmasta tai sitten häntä ei edes kiinnosta koko asia. Kunhan täällä vain lämpimikseen rustailee muiden kustannuksella joutavaa ja tyhjän päiväistä lätinää. Tiedän erään toisen forumin, jossa TODELLA on asian tuntemusta. Siellä ei joutavia lätistä, vaan sieltä saa suoran vastauksen suoraan kysymykseen: Missä vika?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Vika taitaa olla siinä että perus asiakaspalvelijalla ei ole tietoteknistä koulutusta. Sen tehtävänä on vain siirtää tehtävät eteenpäin... jne... kunnes se ehkä päätyy asiantunteviin käsiin.

Kerro mitä foorumia sinä käytät? Murobbs on aika hyvä, sieltä saa hyvin apua...
olkitu kirjoitti:
Vika taitaa olla siinä että perus asiakaspalvelijalla ei ole tietoteknistä koulutusta. Sen tehtävänä on vain siirtää tehtävät eteenpäin... jne... kunnes se ehkä päätyy asiantunteviin käsiin.

Kerro mitä foorumia sinä käytät? Murobbs on aika hyvä, sieltä saa hyvin apua...


Se on forum, jossa jokainen käyttäjä omaa jonkinlaista kykyä olla asian tuntija. On eri tasoisia ja eri alojen asian tuntijoita, joilta aina saa vastauksen. Monta kertaa olen saanut suoria linkkejä sivuille, joista asian tuntevalla käyttäjällä on ollut omakohtaisia kokemuksia. Ja kun olen hakenut ongelmaan kuin ongelmaan ratkaisua, niin olen todennut sen toimivan ja antanut siitä kiitosta TODELLA osaavalle asian tuntijalle. Todellista know-how´ta, eikä mitään vastuun pakoilua ja turhaa lässytystä. Törkeintä ja ala-arvoisinta palvelua olen saanut aikoinani Tietokone-lehden forumilta. Sinne en enää ole mennyt. Siellä vaan auotaan päätä joidenkin kesken kasvuisten kakaroiden toimesta. Se, mistä forumista on kysymys, sinun pitää ottaa itse selvää. Sehän on tämän forumin toimintatapa ja periaate. Ei täällä kukaan valmiita vastauksia osaa ongelmatilanteisiin, ne pitää itse oivaltaa ja kaivaa esiin. Että tätä rataa. Kiskot vievät pohjoiseen, entinen taakse jää nähdessäni junan viimeisen vaunun hukkuvan sankkaan lumipölyyn. Soon moro.

Vastaa