@irritus kirjoitti:
Viestin lähettäminen yhteydenottopyyntölomakkeella https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto ei johda minnekään. Sieltä saat vain tällaisen vastauksen:
Moikka!
Kiitos viestistäsi.
Viesti on jätetty avoimelta puolelta tunnistautumattomana, niin en näe asiakastietojasi.
Mikäli asiasi on vielä avoinna, jätätkö uuden palvelupyynnön tarkennetuin tiedoin kirjautumalla tästä [jätetty pois] verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, tai olet muulla tavoin yhteydessä asiakaspalveluumme.
Ollaan yhteydessä!
Jos haluaa yrittää jättää viestin, täytyy käyttää lomaketta https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.
Kuten @kiisseli67 jo mainitsikin, Telian laulukerttuli toimii siten, että kahteen ensimmäiseen ruutuun, eli robottivastaajalle, täytyy kirjoittaa puuta heinää ennen kuin pääsee varsinaiseen laulukerttuliin.
Voin kertoa, että siinä vaiheessa kun Omat sivut kertovat Liittymää ei voi irtisanoa itsepalveluna ja laulukerttulin robotti ehdottaa liittymän irtisanomista Omilla sivuilla, asiakaskokemus ei ole kovin hyvä.
Tuo Yhteydenottopyyntö on lähtökohtaisesti hyvä jättää kirjautuneena omilta sivuilta, jos asia on sellainen, että se vaatii tarkempaa selvittämistä.
Tällä hetkellä omilta sivuilta ei pääse päättämään kaikkia sopimuksia. Kuitenkin esimerkiksi kanavapakettitilauksia ja joitain liittymäsopimuksia voi hallinnoida kätevästi kirjautuneena omilta sivuilta. Tiettyjen matkapuhelin- sekä nettiliittymien osalta irtisanominen tapahtuu asiakaspalvelun kautta. Telia.fi sivuston chatbotin lause voisi viitata yleisesti tähän liittymien irtisanomiseen, mutta olet ihan oikeassa siinä, että tätä voisi vielä täsmentää, sillä osa irtisanomisista tapahtuu vielä asiakaspalvelun kautta.