Ongelmia Telian kanssa


Kunniamerkki +6

Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 


 


Edit SannaMKoo: Siirretty omaksi keskusteluksi ja muotoiltu otsikko


37 kommenttia


@Spuke1@  kirjoitti:

En käytä facea enkä muitakaan härpättimiä. Chattinne ilmoitti että ei ymmärrä viestiä ja minun Telia ei vastaa! Nyt olen asiakkaana tehnyt jo liikaakin duunia tän eteen! Eli nyt on jo aika saada asiakaspalvelua!!!!!! Tää on aivan liian kohtuutonta!! Eli ole yhteydessä niihin jotka ei näköjään hoida hommiaan! Ja ilmoita vasta sitten kun on jotain konkreettista. Tää lätinä saa nyt riittää.




Jos saat Minun Telian chatissä ilmoituksen että "en ymmärrä viestiäsi" pysyttele vielä linjoilla, niin chat yhdistyy asiakaspalvelijalle. Vaan olisiko ehkä tavallinen puhelu sinulle helpoin tapa ottaa yhteyttä? Puhelimitse tavoitat asiakaspalvelumme numerosta 020 690 400 ma - pe kello 8-18.


 


Täältä Yhteisön kautta me moderaattorit ei nähdä mitään asiakastietojasi ja sen vuoksi me emme pääse asiaasi Yhteisöön laittamiesi viestiesi perusteella selvittämään.

Kunniamerkki +6

@MinnaLN@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:

En käytä facea enkä muitakaan härpättimiä. Chattinne ilmoitti että ei ymmärrä viestiä ja minun Telia ei vastaa! Nyt olen asiakkaana tehnyt jo liikaakin duunia tän eteen! Eli nyt on jo aika saada asiakaspalvelua!!!!!! Tää on aivan liian kohtuutonta!! Eli ole yhteydessä niihin jotka ei näköjään hoida hommiaan! Ja ilmoita vasta sitten kun on jotain konkreettista. Tää lätinä saa nyt riittää.


Jos saat Minun Telian chatissä ilmoituksen että "en ymmärrä viestiäsi" pysyttele vielä linjoilla, niin chat yhdistyy asiakaspalvelijalle. Vaan olisiko ehkä tavallinen puhelu sinulle helpoin tapa ottaa yhteyttä? Puhelimitse tavoitat asiakaspalvelumme numerosta 020 690 400 ma - pe kello 8-18.

 

Täältä Yhteisön kautta me moderaattorit ei nähdä mitään asiakastietojasi ja sen vuoksi me emme pääse asiaasi Yhteisöön laittamiesi viestiesi perusteella selvittämään.


No se ei ole kovin halpaa lystiä..mitenkään ei voi käsittää  millään tällästä toimintaa ja näin surkeaa "palvelua" ja millä oikeudella minun Telia jättää vastaamatta?????????


@Spuke1@  kirjoitti:

No se ei ole kovin halpaa lystiä..mitenkään ei voi käsittää  millään tällästä toimintaa ja näin surkeaa "palvelua" ja millä oikeudella minun Telia jättää vastaamatta?????????

Todella harmillista, että asia ei ole vielä ratkennut. Niin kuin tässä ketjussa on aiemmin jo vastattu, niin emme valitettavasti tätä kautta pääse tarkastamaan, että mitä tässä on tapahtunut. Tahallaan viesteihin ei jätetä vastaamatta, vaan ne hoidetaan kyllä aina saapumisjärjestyksessä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Spuke1@  kirjoitti:


@Katjane@  kirjoitti:


@Spuke1@  kirjoitti:


@JoonasLam@  kirjoitti:


@Spuke1@  kirjoitti:


@SaJoonas@  kirjoitti:


@Spuke1@  kirjoitti:
Minun Telia täys hiljaisuus!??? Käsittämätöntä miksi asiakkaan pitää ruikuttaa eri kanavilla ja mitään ei tapahdu!!!!! Miten tää on mahdollista??? Täydellistä asiakkaan kyykyttää! Pitääkö rosiksen kautta käydä tää asia läpi???

Kuulostaa erikoiselle, jos et ole saanut apua asiakaspalvelumme kautta lainkaan. Asioiden hoitamatta jättäminen ei kuulu meidän toimintatapoihimme. Täällä Yhteisön puolella on hankala sinua auttaa, kun emme pääse asiakastietoihin käsiksi. Jos chat-palvelu on ruuhkautunut, niin kannattaa kokeilla yhteydenottoa toisena kellonaikana tai eri yhteydenottokanavan kautta.




Eli täältäkään ei saa apua!!!!??? No annatko sellaisen kanavan minkä kautta saa oikeesti apua?? Kaikki  mihin tähän asti olen kokeillut,ei mitään apuja. Samassa firmassa ja ette muka pysty keskenänne kommunikoimaan? Ei ole mahdollista. Tää on todeĺla törkeetä ja surkeeta että kyykytätte asiakkaita näin!!! Laskut pyörii  mutta homma ei toimi!!




Syy miksi emme voi ratkaista ongelmaasi tai selvittää sitä tarkemmin täällä Yhteisössä on se, että emme voi sinua tunnistaa ja sitä myöten tarkastella asiakastietojasi. Asiakas- ja liittymätietojen tarkastelu tässä tilanteessa on välttämätöntä, jotta sinulle saadaan selvyys laskuasiaan sekä tuohon häiriötilanteeseen. Voimme kommentoida lähinnä vain yleisellä tasolla asiaa ja siksi olemme ohjanneet sinua ottamaan yhteyttä jotain asiakaspalvelukanavaamme pitkin, josta asian selvittäminen onnistuu. Niitä ovat esimerkiksi Facebookin tai Twitterin yksityisviestit somessa, Minun Teliasta löytyvä chat-palvelu tai kirjautuneena jätetty yhteydenottopyyntölomake. Näistä nopeimmat väylät asian selvittämiseksi olisi esimerkiksi chat tai Facebookin yksityisviestit, joissa meillä on 24/7 -päivystys eli voit asioida siellä kellonajasta riippumatta.

Toivon, että jotain yllämainittua kanavaa pitkin laitettua asiakaspalveluumme viestiä ja tavoitat meidät niin voimme käydä ulkomaanpuhelut kanssasi läpi puheluerittelystä, sekä selvittää TV-palvelun häiriötilannetta siinä samassa yhteydenotossa. Maksukehoitus lähtee normalisti 14vrk alkuperäisen laskun eräpäivän jälkeen, jos lasku on vielä maksamatta. Jos et ole saanut alkuperäistä laskua perille, voidaan sitä myös katsoa asiakaspalvelustamme, että laskutapa on varmasti oikea ja onko alkuperäisen laskun toimittamisessa ollut mitään virhettä.




Minkä takia tää on tehty näin *******in supervaikeaksi saada asiakaspalvelua?? Mitä hyötyä on tälläisellä yhteisöllä on?? Millä oikeudella minun Telia jättää vastaamatta???? Ota yhteys sinne!!  Kun minulle ei vastata!




Olemme antaneet neuvoja moneen eri tapaan olla yhteydessä asiakaspalveluun, eli kanavia on useampia joista varmasti löydät itsellesi sen sopivamman. Kerrot, että Minun Teliassa et ole saanut vastausta? Jos kirjaudut telia.fi -sivustolle ja menet Minun Telian Laskut ja Viestit -osioon, sieltä löydät kaikki lähettämäsi viestit sekä sinulle vastatut. 


 


Yhteisö on avoin keskustelufoorumi, jossa kirjoitellaan mm. eri tuotteista, palveluista, laitteista, pelaamisesta ja tv-sisällöistä. Tänne ovat kaikki tervetulleita, myös käytössä olevasta operaattorista riippumatta. Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, niihin löytyy omat kanavat jotka tässä ketjussa on linkattu. 




En käytä facea enkä muitakaan härpättimiä. Chattinne ilmoitti että ei ymmärrä viestiä ja minun Telia ei vastaa! Nyt olen asiakkaana tehnyt jo liikaakin duunia tän eteen! Eli nyt on jo aika saada asiakaspalvelua!!!!!! Tää on aivan liian kohtuutonta!! Eli ole yhteydessä niihin jotka ei näköjään hoida hommiaan! Ja ilmoita vasta sitten kun on jotain konkreettista. Tää lätinä saa nyt riittää.


 




Yritä uudelleen sillä chatilla ja valitse 2 kertaa : Ei mikään näistä, arvaa uudelleen. Sen jälkeen voit valita Avaa chat asiakaspalvelijalle.


Tai ota yhteyttä tätä kautta (maksuton) : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kiisseli67@  kirjoitti:

Tai ota yhteyttä tätä kautta (maksuton) : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 


Tuolta on turha yrittää lähettää mitään viestejä, sillä sielläkään ei käsitellä asiakkuuteen liittyviä asioita.

 

Jos haluaa lähettää Telialle viestin, täytyy ensin kirjautua Omille sivuille ja sen jälkeen lähettää viesti laskut ja viestit osiosta.


@irritus@  kirjoitti:


@kiisseli67@  kirjoitti:

Tai ota yhteyttä tätä kautta (maksuton) : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 




Tuolta on turha yrittää lähettää mitään viestejä, sillä sielläkään ei käsitellä asiakkuuteen liittyviä asioita.


 


Jos haluaa lähettää Telialle viestin, täytyy ensin kirjautua Omille sivuille ja sen jälkeen lähettää viesti laskut ja viestit osiosta.




Viestin lähettäminen Yhteydenottopyyntölomakkeella on yksi vaihtoehto, jos kokee, että asian hoitaa mieluiten kirjallisesti. Viestin voi jättää kirjautuneena Minun Telia -sivustolta. Jos asia vaatii tarkempaa selvittämistä, niin asiakaspalvelusta ollaan kyllä tällöin yhteydessä. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Viestin lähettäminen yhteydenottopyyntölomakkeella https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto ei johda minnekään. Sieltä saat vain tällaisen vastauksen:

 


Moikka!

Kiitos viestistäsi.

Viesti on jätetty avoimelta puolelta tunnistautumattomana, niin en näe asiakastietojasi.
Mikäli asiasi on vielä avoinna, jätätkö uuden palvelupyynnön tarkennetuin tiedoin kirjautumalla tästä [jätetty pois] verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, tai olet muulla tavoin yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

Ollaan yhteydessä!


Jos haluaa yrittää jättää viestin, täytyy käyttää lomaketta https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.

 

Kuten @kiisseli67 jo mainitsikin, Telian laulukerttuli toimii siten, että kahteen ensimmäiseen ruutuun, eli robottivastaajalle, täytyy kirjoittaa puuta heinää ennen kuin pääsee varsinaiseen laulukerttuliin.

 

Voin kertoa, että siinä vaiheessa kun Omat sivut kertovat Liittymää ei voi irtisanoa itsepalveluna ja laulukerttulin robotti ehdottaa liittymän irtisanomista Omilla sivuilla, asiakaskokemus ei ole kovin hyvä.


@irritus@  kirjoitti:

Viestin lähettäminen yhteydenottopyyntölomakkeella https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto ei johda minnekään. Sieltä saat vain tällaisen vastauksen:


 



Moikka!

Kiitos viestistäsi.

Viesti on jätetty avoimelta puolelta tunnistautumattomana, niin en näe asiakastietojasi.
Mikäli asiasi on vielä avoinna, jätätkö uuden palvelupyynnön tarkennetuin tiedoin kirjautumalla tästä [jätetty pois] verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, tai olet muulla tavoin yhteydessä asiakaspalveluumme.


 


Ollaan yhteydessä!




Jos haluaa yrittää jättää viestin, täytyy käyttää lomaketta https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.


 


Kuten @kiisseli67 jo mainitsikin, Telian laulukerttuli toimii siten, että kahteen ensimmäiseen ruutuun, eli robottivastaajalle, täytyy kirjoittaa puuta heinää ennen kuin pääsee varsinaiseen laulukerttuliin.


 


Voin kertoa, että siinä vaiheessa kun Omat sivut kertovat Liittymää ei voi irtisanoa itsepalveluna ja laulukerttulin robotti ehdottaa liittymän irtisanomista Omilla sivuilla, asiakaskokemus ei ole kovin hyvä.




Tuo Yhteydenottopyyntö on lähtökohtaisesti hyvä jättää kirjautuneena omilta sivuilta, jos asia on sellainen, että se vaatii tarkempaa selvittämistä.


 


Tällä hetkellä omilta sivuilta ei pääse päättämään kaikkia sopimuksia. Kuitenkin esimerkiksi kanavapakettitilauksia ja joitain liittymäsopimuksia voi hallinnoida kätevästi kirjautuneena omilta sivuilta. Tiettyjen matkapuhelin- sekä nettiliittymien osalta irtisanominen tapahtuu asiakaspalvelun kautta. Telia.fi sivuston chatbotin lause voisi viitata yleisesti tähän liittymien irtisanomiseen, mutta olet ihan oikeassa siinä, että tätä voisi vielä täsmentää, sillä osa irtisanomisista tapahtuu vielä asiakaspalvelun kautta. 

Kunniamerkki +6

Nyt kun en oo mikään hakkeri,niin mitä meinaa ota yhteyttä..ei johda minnekkään..voit yrittää  ottaa yhteyttä tuolta????? Siis miten vaikeeta on asiakaspalvelu???? Hyvin yksinkertaista eikö?? Miksi Telia ei ota yhteyttä kumpaakaan meistä?? Kun sieltä ei vastata.  Joku oikee linkki kiitos! 

Kunniamerkki +6

@Spuke1@  kirjoitti:

Nyt kun en oo mikään hakkeri,niin mitä meinaa ota yhteyttä..ei johda minnekkään..voit yrittää  ottaa yhteyttä tuolta????? Siis miten vaikeeta on asiakaspalvelu???? Hyvin yksinkertaista eikö?? Miksi Telia ei ota yhteyttä kumpaakaan meistä?? Kun sieltä ei vastata.  Joku oikee linkki kiitos! 


No nyt ei enää täälläkään vastata? Lähtikö moderaattorit lomille? Tää on oikeesti niin käsittämätöntä miten vaikeeksi  tää on tehty??? Onx muilla ollut  tälläisiä ongelmia?


@Spuke1@  kirjoitti:




No nyt ei enää täälläkään vastata? Lähtikö moderaattorit lomille? Tää on oikeesti niin käsittämätöntä miten vaikeeksi  tää on tehty??? Onx muilla ollut  tälläisiä ongelmia?




Kyllä me moderaattoritkin täällä joka päivä olemme päivystämässä! Kaikki mahdolliset keinot ottaa yhteyttä on tähän ketjuun sinulle laitettu linkkeineen. Kuulostaa kyllä poikkeukselliselta, että mitään kautta et meinaa päästä asiakaspalveluumme.

Aikasemmin laitoin sinulle tuon meidän asiakaspalvelumme numeron 020 690 400, ja mietit kuinkahan kallis linja tuo on. Puhelun hinta on mpm/pvm, eli tavallisesti 0,09 euroa minuutti.

Kunniamerkki +6

Pakko laittaa tännekin. Uskomatonta mutta asia ei ole selvinnyt vieläkään. Käsittämätöntä xxx telialta! Ja nyt ei saa vastausta mistään. Onx tää minun telia suljettu?? Ei pysty käsittää miksi telia tekee näin???!!

___

Muokkaus TeroRe: Poistin kommentista kirosanan ja laitoin kommentin julkiseksi.

Vastaa