Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ongelmia Telian kanssa

Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 

 

Edit SannaMKoo: Siirretty omaksi keskusteluksi ja muotoiltu otsikko

36 vastausta
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 381 custom-general.kudos
  • 600 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions


@Spuke1  kirjoitti:

Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 

 


Heippa @Spuke1 ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan 😊

 

Saitko asiakaspalvelusta apuja puheluerittelyn tarkistamiseen? Tapahtumat kirjautuvat laskuille suoraan puhelimen tekemistä käskyistä sim-kortille, eli nyt jotakin siellä laitteessa on tapahtunut jos laskulle on kirjautunut puheluita ulkomaille. Puheluerittelystä näkee suoraan numeron mihin puhelu on mennyt kolme viimeistä merkkiä peitettynä. Suosittelen sen vielä katsastamaan jos sitä et ole tehnyt ja täällä ohje sen tilaamiseen. Toivottavasti tuolta nyt selviäisi jotakin! 

 

Olet siis tehnyt häiriöilmoituksen tuosta TV-palvelusta? Onko siihen sinulle palattu lainkaan vai tuntuuko että selvityksessä on jäänyt jokin kesken? Kuvauksesi ei tietenkään kuulosta normaalilta toiminnalta, ja itseänikin jo turhauttaisi piuhojen jatkuva irti nykiminen. Siitä kannattaa vielä kerran laittaa häiriöilmoitus asiakassivujen kautta!

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Vivomove | Lukutoukka | TV-sarjat

Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@Spuke1  kirjoitti:

Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 

 

Edit SannaMKoo: Siirretty omaksi keskusteluksi ja muotoiltu otsikko


Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 88 custom-general.kudos
  • 319 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions


@Spuke1  kirjoitti:


Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 


Harmi kuulla, että asia ei ole edistynyt. Saitko tuota puheluerittelyä tilattua ja tarkistettua, mistä nuo ulkomaanpuheluiden veloitukset mahdollisesti johtuvat? Suosittelen, että otat vielä yhteyttä meihin esimerkiksi asiakaspalvelun chatin kautta kirjautumalla Minun Teliaan, niin voidaan sitä kautta tutkia asiaasi tarkemmin. Tästä löydät vielä asiakaspalvelumme yhteystiedot.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@Spuke1  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:

Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 

 

Edit SannaMKoo: Siirretty omaksi keskusteluksi ja muotoiltu otsikko


Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 


Nimenomaan toi minun Telia on sellanen missä ei vastata tai sitten jankataan samaa asiaa ja mitään ei tapahdu ja jatkuvasti muistutetaan että katkaise liittymä???  Ja nyt muu perhe on näin tehnytkin. Ei tällästä "asiakaspalvelua" jaksa! Mitään toimenpiteitä ei ole tehty esim.tv-liittymän suhteen. Maksukehotuksia tulee mutta niissä on eräpäivä jo mennyt vanhaksi. Surkeeta!!

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 88 custom-general.kudos
  • 319 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions


@Spuke1  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:

Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 

 

Edit SannaMKoo: Siirretty omaksi keskusteluksi ja muotoiltu otsikko


Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 


Nimenomaan toi minun Telia on sellanen missä ei vastata tai sitten jankataan samaa asiaa ja mitään ei tapahdu ja jatkuvasti muistutetaan että katkaise liittymä???  Ja nyt muu perhe on näin tehnytkin. Ei tällästä "asiakaspalvelua" jaksa! Mitään toimenpiteitä ei ole tehty esim.tv-liittymän suhteen. Maksukehotuksia tulee mutta niissä on eräpäivä jo mennyt vanhaksi. Surkeeta!!


Ajoittain chatissamme voi olla ruuhkaa, mutta kyllä siellä kaikkiin yhteydenottoihin vastataan. Jos sattuu käymään niin, että chat on ruuhkautunut, kannattaa jäädä linjalle odottamaan tai sitten voi ottaa myöhemmin uudestaan yhteyttä. Chatissa palvelemme 24/7, joten sitä kautta voit olla meihin yhteydessä milloin tahansa. Halutessasi voit laittaa viestiä myös esimerkiksi Facebookin yksityisviestin kautta.

 

Laitatko meille häiriöilmoituksen koskien tuota TV:n häiriötä, niin päästään asiaa tutkimaan. Voit joko jättää meille häiriöilmoituksen tämän lomakkeen kautta tai toinen vaihtoehto on kirjautua Minun Teliaan, avata sieltä sen liittymän tiedot, jota häiriö koskee ja sitten "Hallinnoi liittymääsi" otsikon alta klikata "Tee vikailmoitus/jätä yhteydenottopyyntö".

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@HannaMarikaL  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:


Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 


Harmi kuulla, että asia ei ole edistynyt. Saitko tuota puheluerittelyä tilattua ja tarkistettua, mistä nuo ulkomaanpuheluiden veloitukset mahdollisesti johtuvat? Suosittelen, että otat vielä yhteyttä meihin esimerkiksi asiakaspalvelun chatin kautta kirjautumalla Minun Teliaan, niin voidaan sitä kautta tutkia asiaasi tarkemmin. Tästä löydät vielä asiakaspalvelumme yhteystiedot.


Ei mitään vastausta.  Mistähän tää minun telia on keksitty??? Tästähän on saatava jotain hyvitystä!! Aivan surkeeta!

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 381 custom-general.kudos
  • 600 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions


@Spuke1  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:


Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 


Harmi kuulla, että asia ei ole edistynyt. Saitko tuota puheluerittelyä tilattua ja tarkistettua, mistä nuo ulkomaanpuheluiden veloitukset mahdollisesti johtuvat? Suosittelen, että otat vielä yhteyttä meihin esimerkiksi asiakaspalvelun chatin kautta kirjautumalla Minun Teliaan, niin voidaan sitä kautta tutkia asiaasi tarkemmin. Tästä löydät vielä asiakaspalvelumme yhteystiedot.


Ei mitään vastausta.  Mistähän tää minun telia on keksitty??? Tästähän on saatava jotain hyvitystä!! Aivan surkeeta!


Teitkö Minun Telian kautta häiriöilmoituksen vai laitoitko sieltä meille chatin kautta viestiä? Kaikkiin kyllä vastataan ja häiriöilmoituksetkin tulevat käsittelyyn saapumisjärjestyksessä. Milloin laitoit meille sieltä viestiä?  

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Vivomove | Lukutoukka | TV-sarjat

Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@SannaMKoo  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@Spuke1  kirjoitti:


Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 


Harmi kuulla, että asia ei ole edistynyt. Saitko tuota puheluerittelyä tilattua ja tarkistettua, mistä nuo ulkomaanpuheluiden veloitukset mahdollisesti johtuvat? Suosittelen, että otat vielä yhteyttä meihin esimerkiksi asiakaspalvelun chatin kautta kirjautumalla Minun Teliaan, niin voidaan sitä kautta tutkia asiaasi tarkemmin. Tästä löydät vielä asiakaspalvelumme yhteystiedot.


Ei mitään vastausta.  Mistähän tää minun telia on keksitty??? Tästähän on saatava jotain hyvitystä!! Aivan surkeeta!


Teitkö Minun Telian kautta häiriöilmoituksen vai laitoitko sieltä meille chatin kautta viestiä? Kaikkiin kyllä vastataan ja häiriöilmoituksetkin tulevat käsittelyyn saapumisjärjestyksessä. Milloin laitoit meille sieltä viestiä?  


Tais olla 22.1..ja  mitään ei kuulu. Ei *******e pysty käsittää!

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 381 custom-general.kudos
  • 600 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions


@Spuke1  kirjoitti:


Tais olla 22.1..ja  mitään ei kuulu. Ei *******e pysty käsittää!


Nyt ihmetyttää jo itseänikin miksi tämä ei sitten ole tullut meille käsittelyyn. Tällä hetkellä häiriöilmoituksissa ei juuri ole jonoa, ja asiakaspalveluun lähetettävät yhteydenottopyynnötkin  hoituvat parhaillaan ihan päivässä / parissa. 

Häiriöilmoituksen teon jälkeen meidän suunnaltamme pitäisi kuulua soittoa sinulle, ja joissain tilanteissa lähetämme myös sähköpostin. Voitko vielä vilkaista eihän roskapostikansioosi sähköpostissa ole ohjautunut meiltä mitään viestiä? 

 

Sanoisin että parasta nyt tässä tilanteessa olisi päästä juttelemaan kanssasi ihan ns. reaaliaikaisessa asiakaspalvelukanavassamme, eli puhelimitse, chatissa tai vaikka Facebookin tai Twitterin yksityisviesteissä. Näissä pystymme tekemään heti tunnistuksen, ja voimme asiakastietojesi kautta katsoa lähettämäsi häiriöilmoituksen/ yhteydenottopyynnön ja näemme myös missä se on käsittelyssä, tai mitä ylipäänsä sille on tapahtunut.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Vivomove | Lukutoukka | TV-sarjat