Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ongelmia Telian kanssa

Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 

 

Edit SannaMKoo: Siirretty omaksi keskusteluksi ja muotoiltu otsikko

36 vastausta
irritus
Konkari
  • 540 custom-general.kudos
  • 943 custom-general.replies
  • 82 custom-general.solutions


@kiisseli67  kirjoitti:

Tai ota yhteyttä tätä kautta (maksuton) : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 


Tuolta on turha yrittää lähettää mitään viestejä, sillä sielläkään ei käsitellä asiakkuuteen liittyviä asioita.

 

Jos haluaa lähettää Telialle viestin, täytyy ensin kirjautua Omille sivuille ja sen jälkeen lähettää viesti laskut ja viestit osiosta.

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 123 custom-general.kudos
  • 448 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions


@irritus  kirjoitti:

@kiisseli67  kirjoitti:

Tai ota yhteyttä tätä kautta (maksuton) : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 


Tuolta on turha yrittää lähettää mitään viestejä, sillä sielläkään ei käsitellä asiakkuuteen liittyviä asioita.

 

Jos haluaa lähettää Telialle viestin, täytyy ensin kirjautua Omille sivuille ja sen jälkeen lähettää viesti laskut ja viestit osiosta.


Viestin lähettäminen Yhteydenottopyyntölomakkeella on yksi vaihtoehto, jos kokee, että asian hoitaa mieluiten kirjallisesti. Viestin voi jättää kirjautuneena Minun Telia -sivustolta. Jos asia vaatii tarkempaa selvittämistä, niin asiakaspalvelusta ollaan kyllä tällöin yhteydessä. 

| Telia Yhteisön moderaattori |
irritus
Konkari
  • 540 custom-general.kudos
  • 943 custom-general.replies
  • 82 custom-general.solutions

Viestin lähettäminen yhteydenottopyyntölomakkeella https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto ei johda minnekään. Sieltä saat vain tällaisen vastauksen:

 


Moikka!

Kiitos viestistäsi.

Viesti on jätetty avoimelta puolelta tunnistautumattomana, niin en näe asiakastietojasi.
Mikäli asiasi on vielä avoinna, jätätkö uuden palvelupyynnön tarkennetuin tiedoin kirjautumalla tästä [jätetty pois] verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, tai olet muulla tavoin yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

Ollaan yhteydessä!


Jos haluaa yrittää jättää viestin, täytyy käyttää lomaketta https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.

 

Kuten @kiisseli67 jo mainitsikin, Telian laulukerttuli toimii siten, että kahteen ensimmäiseen ruutuun, eli robottivastaajalle, täytyy kirjoittaa puuta heinää ennen kuin pääsee varsinaiseen laulukerttuliin.

 

Voin kertoa, että siinä vaiheessa kun Omat sivut kertovat Liittymää ei voi irtisanoa itsepalveluna ja laulukerttulin robotti ehdottaa liittymän irtisanomista Omilla sivuilla, asiakaskokemus ei ole kovin hyvä.

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 123 custom-general.kudos
  • 448 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions


@irritus  kirjoitti:

Viestin lähettäminen yhteydenottopyyntölomakkeella https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto ei johda minnekään. Sieltä saat vain tällaisen vastauksen:

 


Moikka!

Kiitos viestistäsi.

Viesti on jätetty avoimelta puolelta tunnistautumattomana, niin en näe asiakastietojasi.
Mikäli asiasi on vielä avoinna, jätätkö uuden palvelupyynnön tarkennetuin tiedoin kirjautumalla tästä [jätetty pois] verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, tai olet muulla tavoin yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

Ollaan yhteydessä!


Jos haluaa yrittää jättää viestin, täytyy käyttää lomaketta https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.

 

Kuten @kiisseli67 jo mainitsikin, Telian laulukerttuli toimii siten, että kahteen ensimmäiseen ruutuun, eli robottivastaajalle, täytyy kirjoittaa puuta heinää ennen kuin pääsee varsinaiseen laulukerttuliin.

 

Voin kertoa, että siinä vaiheessa kun Omat sivut kertovat Liittymää ei voi irtisanoa itsepalveluna ja laulukerttulin robotti ehdottaa liittymän irtisanomista Omilla sivuilla, asiakaskokemus ei ole kovin hyvä.


Tuo Yhteydenottopyyntö on lähtökohtaisesti hyvä jättää kirjautuneena omilta sivuilta, jos asia on sellainen, että se vaatii tarkempaa selvittämistä.

 

Tällä hetkellä omilta sivuilta ei pääse päättämään kaikkia sopimuksia. Kuitenkin esimerkiksi kanavapakettitilauksia ja joitain liittymäsopimuksia voi hallinnoida kätevästi kirjautuneena omilta sivuilta. Tiettyjen matkapuhelin- sekä nettiliittymien osalta irtisanominen tapahtuu asiakaspalvelun kautta. Telia.fi sivuston chatbotin lause voisi viitata yleisesti tähän liittymien irtisanomiseen, mutta olet ihan oikeassa siinä, että tätä voisi vielä täsmentää, sillä osa irtisanomisista tapahtuu vielä asiakaspalvelun kautta. 

| Telia Yhteisön moderaattori |
Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nyt kun en oo mikään hakkeri,niin mitä meinaa ota yhteyttä..ei johda minnekkään..voit yrittää  ottaa yhteyttä tuolta????? Siis miten vaikeeta on asiakaspalvelu???? Hyvin yksinkertaista eikö?? Miksi Telia ei ota yhteyttä kumpaakaan meistä?? Kun sieltä ei vastata.  Joku oikee linkki kiitos! 

Spuke1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@Spuke1  kirjoitti:

Nyt kun en oo mikään hakkeri,niin mitä meinaa ota yhteyttä..ei johda minnekkään..voit yrittää  ottaa yhteyttä tuolta????? Siis miten vaikeeta on asiakaspalvelu???? Hyvin yksinkertaista eikö?? Miksi Telia ei ota yhteyttä kumpaakaan meistä?? Kun sieltä ei vastata.  Joku oikee linkki kiitos! 


No nyt ei enää täälläkään vastata? Lähtikö moderaattorit lomille? Tää on oikeesti niin käsittämätöntä miten vaikeeksi  tää on tehty??? Onx muilla ollut  tälläisiä ongelmia?

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 116 custom-general.kudos
  • 424 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions


@Spuke1  kirjoitti:


No nyt ei enää täälläkään vastata? Lähtikö moderaattorit lomille? Tää on oikeesti niin käsittämätöntä miten vaikeeksi  tää on tehty??? Onx muilla ollut  tälläisiä ongelmia?


Kyllä me moderaattoritkin täällä joka päivä olemme päivystämässä! Kaikki mahdolliset keinot ottaa yhteyttä on tähän ketjuun sinulle laitettu linkkeineen. Kuulostaa kyllä poikkeukselliselta, että mitään kautta et meinaa päästä asiakaspalveluumme.

Aikasemmin laitoin sinulle tuon meidän asiakaspalvelumme numeron 020 690 400, ja mietit kuinkahan kallis linja tuo on. Puhelun hinta on mpm/pvm, eli tavallisesti 0,09 euroa minuutti.

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Apple Watch Series 5 | PC | Nintendo Switch | PS4 | ( ͡° ͜ʖ ͡°)